• Omdat het Geef de persoon boven je een complimentje aardig goed loopt, dacht ik, waarom niet eens de andere kant op? Geef jezelf een compliment. Het mag over alles gaan, het maakt niet uit, zodra je jezelf maar even een veer in de reet stopt, om het zo te zeggen. Reageer hier zo vaak als je wilt. Weer eens wat anders dan het LJH.

    Ik zal beginnen: Ik ben trots op mezelf omdat ik al de hele dag best goed bezig ben met studeren. Go Matty.



    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Okay, self-love I dig it.

    Cass. Je hebt goed gestudeerd voor je examen vandaag, alles gedaan wat je kon/moest doen. Je mag stoppen met stressen en trots zijn. Goed bezig!


    You can't keep dancing with the devil and ask why you're still in hell

    Ik ben best wel trots op mezelf dat ik vandaag bloedplasma gedoneerd heb, ook al ging dat bagger doordat ik gewoon waardeloos smalle aders heb. Dat ik gelijk het uitzendbureau een bericht heb gedaan doordat ik het gevoel krijg dat er iets niet klopt (normaal word ik daar zenuwachtig van, durf ik het niet en stel ik het tot het laatste moment uit). Ook heb ik even een jaar contract binnen gesleept en woon ik ruim een half jaar bij mijn vriend ondanks dat mijn ouders zolang hebben geroepen dat - dat niet goed zou komen. Go Erieka.

    [ bericht aangepast op 24 jan 2018 - 21:34 ]


    26 - 02 - '16

    Even een compliment naar jou voor het starten van dit topic. ^^ Mensen mogen best wel eens vaker trots op zichzelf zijn!

    Ik vind dat ik vanochtend hard gewerkt heb in de bioscoop, terwijl ik ook had kunnen zeggen dat het klaar was en naar huis had kunnen gaan.

    Ik ben trots op mijzelf omdat ik vandaag alles heb kunnen doen wat ik wilde doen op de bso. Opruimen, opnieuw inrichten, knutsel ophangen, loopquiz gedaan, kids lekker spelen.

    Ik kreeg vandaag ook een compliment van collega en baas en dat maakte mij erg trots. Momenteel is het nogal negatief omdat niet alles lekker loopt op de bso maar 2 maal compliment over hoe actief ik ben met de kids is dan erg fijn


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mirte, je hebt vandaag van alles gedaan: aan je scriptie gewerkt, gelezen, naar de bibliotheek geweest en uiteindelijk je vader nog even gesproken. Maar nog beter: je hebt bonding time genomen met je zusje en dat was hard nodig. You rock.
    P.S. You look fucking handsome with your hair like this.


    Het aanvoerdersschap ging goed tijdens de orkestrepetitie en bijna de hele dag een staart dragen was ook weer gelukt.

    [ bericht aangepast op 24 jan 2018 - 22:00 ]


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Complimenten naar mijzelf omdat ik
    1. Al het snoep de kast uit heb gegooid en gezonder ben gaan eten.
    2. Ik meer voor mijzelf zorg in plaats van weg te rotten in bed.
    3. Eindelijk mijn hele kamer heb opgeruimt.

    compliment dat ik hier een account heb aangemaakt haha! het is hier gezellig met jullie!

    compliment aan mezelf dat ik door de regen heb gefietst met minimaal piepen en nu mijn best ga doen om op tijd te slapen, WHOEH


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik ben trots op mezelf dat ik, ondanks dat in hetzelfde jaar mijn oma en mijn vader zijn overleden en ik het weer niet voor mekaar krijg mijn opleiding af te maken, ik nog overeind sta.

    [ bericht aangepast op 24 jan 2018 - 23:06 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Je wordt er goed in om je zo kut en onnozel te voelen. Ga zo verder en je hebt straks een depressie te pakken! (Y)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dit is zo belangrijk! Wat een geweldig topic idee!

    Vandaag iets minder trots omdat ik mijn studeren continu heb uitgesteld, maar gisteren was mijn eerste werkdag en ik heb zo hard gewerkt dat ik vandaag nog spierpijn heb!


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Saar, ik ben trots op je;

          Tijdelijk verhuisd naar Glasgow voor je studie waardoor je uit je comfort zone bent gestapt.
          De discipline hebben om dagelijks je bezigheden en gedachten op te schrijven.
          Alleen naar een nieuwe sportschool gaan.
          Alleen, zonder mensen naast je, in een hoorcollege zaal te zitten zonder het erg te vinden.
          Aangemeld voor een surfweekend, terwijl je het nog nooit hebt gedaan en je de mensen niet kent.
          De meest ongemakkelijke aankoop ever doen en overleven. (Note: the only reason I survived was because of the self-service >.<)

    [ bericht aangepast op 24 jan 2018 - 23:19 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Frederick, je mag trots zijn op jezelf.
    Na jaren van ontevredenheid over jezelf en een verschrikkelijk moeilijke tijd door de scheiding van je ouders ben je er nog steeds. En sterker dan ooit.
    Je gaat nu doen wat je al je hele leven hebt willen doen: een echte man worden. En niets kan je meer stoppen.
    Ondanks alle rottigheid die je hebt meegemaakt, sta je nog steeds ijzersterk in je schoenen.
    Je hebt nu eindelijk mensen om je heen die bij je passen, je bent veel socialer dan voorheen, en bovenal: je bent veel gelukkiger. En daar heb je zelf voor een groot deel voor gezorgd.
    Over een paar jaar ben je een echte vent, en misschien nog wel een knappe ook.
    Ik ben zo verdomd trots op je, en dat heb ik voorheen nooit echt kunnen zijn.

    Complimenten dat je hem nog steeds niet ge-appt hebt.

    Fuck, ik mis die eikel.


    ars moriendi