• Omdat het Geef de persoon boven je een complimentje aardig goed loopt, dacht ik, waarom niet eens de andere kant op? Geef jezelf een compliment. Het mag over alles gaan, het maakt niet uit, zodra je jezelf maar even een veer in de reet stopt, om het zo te zeggen. Reageer hier zo vaak als je wilt. Weer eens wat anders dan het LJH.

    Ik zal beginnen: Ik ben trots op mezelf omdat ik al de hele dag best goed bezig ben met studeren. Go Matty.



    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Hoera. Succesvol mijn aansluiting genomen! Op naar Rotterdam en dan naar Utrecht. *O*


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Al drie nuttige dingen gedaan vandaag. :'D
    Vanavond nog zwemmen dus dan zit de teller op 4. En als ik dan vanavond nog even m'n bed verschoon, zijn het er 5. :Y)

    Ik heb zojuist nog een heel nuttige opsomming gemaakt voor mijn tentamen morgen, ipv alleen maar vreten en Q-en. (krul)

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Oh boi. Nou, hij appt jou tenminste nog. Ik heb complete radiostilte hier. Uuugh. Succes!


    Zo ik vind opeens weer dit topic terug, lol.
    Om hierop terug te komen: ik ben weer in Rome waar hij woont, en dingen zijn beter (:
    misschien ben ik per ongeluk bij hem thuis beland na het uitgaan maar shhhh


    how dare you speak of grace

    Ik ben erg goed bezig vandaag (:


    And then we'll see it.

    Ik ben al vier weken zo sociaal, damn.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    mijn boek is af dus COMPLIMENTEN AAN MIJ fUCK


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Mijn boekenkast ziet er goed uit, maar Lies, serieus, stop met boeken kopen die je niet eens leest


    Mhm?

    Ik zet me maximaal in voor mijn werk, en dat wordt ook gezien, en daar ben ik eigenlijk wel trots op. ^^

    Go Matty, for becoming a moderator. *O

    c'mon ppl, love thyself


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    In totaal hebben de afgelopen 2 jaar of zo 4 mensen, waarvan 3 redelijk recent, spontaan laten weten dat ze het zien zitten om met me samen te wonen. :Y) Dat vind ik toch een leuk compliment al was het niet altijd wederzijds. :p


    Ik wil een tuin vol egels

    Ik ben stappen aan het zetten naar hulp. Ja dat heb ik gewoon even gedaan ja


    26 - 02 - '16

    Ik ben al drie dagen bezig met positiviteit verspreiden bij mijn vrienden en mezelf (:


    all because i liked a girl

    Maddie darling, you're going strong.
    Je stelt je eindelijk wat meer open naar de mensen die er toe doen. Merk je ook dat ze het terug doen?
    Je mag best fouten maken, je zit hier nou eenmaal om te leren.


    Matty u beautiful human.


    What’s tasty in Busan?

    Dankzij de zon en het feesten gisteren voel ik mij weer zo gelukkig.
    Vanmiddag heerlijk heel de middag in de zon gelegen met mijn laptop en nu al super leuke plannen gemaakt voor het weekend.
    Ik begin weer te leven !


    Change is for weirdos ~ Niall Horan