• Omdat het Geef de persoon boven je een complimentje aardig goed loopt, dacht ik, waarom niet eens de andere kant op? Geef jezelf een compliment. Het mag over alles gaan, het maakt niet uit, zodra je jezelf maar even een veer in de reet stopt, om het zo te zeggen. Reageer hier zo vaak als je wilt. Weer eens wat anders dan het LJH.

    Ik zal beginnen: Ik ben trots op mezelf omdat ik al de hele dag best goed bezig ben met studeren. Go Matty.



    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Maar even serieus peeps ik word zo fucking gelukkig van dit topic, like iedereen hier is zo’n prachtig persoon en alleen al door die complimenten voor jezelf op te schrijven zie je dat zelf ook steeds meer in.

    I LOVE ALL OF YOU.

    Edit: Yo codes werk even mee met dit inspirerende bericht dank u.

    [ bericht aangepast op 24 jan 2018 - 23:25 ]


    Ik ben trots op mezelf omdat ik ondanks mijn faalangsten bij sollicitatiegesprekken een bijbaantje heb gevonden en omdat ik daarmee voor mezelf de kans heb genomen om relevante werkervaring op te doen, en dat ik van alles regel bij dat baantje, ook al moet ik daarvoor soms best wel uit mijn comfortzone treden (: Oh, en omdat ik vorige week goed heb zitten studeren (deze week valt alleen helaas een beetje tegen, maar je kunt niet alles hebben).


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    Ik ben erg trots op mezelf omdat ik mijn tweede examenweek redelijk oké heb gemaakt, en ondanks dat twee van de zoveel examens juist niet zo goed zijn gegaan, ben ik alsnog erg blij omdat ik soms niet even mentaal stabiel ben en hierdoor soms niet present op school kan zijn. Nu nog maar hopen dat ik over vier maanden mijn centrale examens ook nog goed maak. c:


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Matty, wat een goed idee is dit topic want een beetje zelfliefde is nooit verkeerd. (cat)


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    @TS: Echt een top idee dit! Zelfwaardering is belangrijk en ik vind het erg fijn te zien dat mensen trots op zichzelf (durven) zijn. ^^

    Bianca, hoewel het je erg frustreert, je ziet dat je die persoon echt kan helpen. Dat is niet zo simpel als het lijkt en heel begrijpelijk dat je het moeilijk vind. Maar zo te zien, zit het toch wel een beetje in je dat je dat kan. En schaam je niet om je zo te frustreren erom. Iemand helpen die zichzelf zo neerhaalt en niet altijd luistert is gewoon vermoeiend. :’) Daar nog eens een extra schouderklopje voor want af en toe, hoe houd je het uit... Je mag daar best boos om zijn, maar onthou dat je zelf goed bezig bent. :Y)

    [ bericht aangepast op 25 jan 2018 - 6:08 ]


    Ik wil een tuin vol egels

    Complimentje dat je nog niet drie zakken skittles leeggegeten hebt, ook al had je daar gister zo de drang voor (:


    all because i liked a girl

    You go meid, zomaar even naar een bijeenkomst gaan om vrijwilligerswerk te doen zonder totaal te stressen en te reageren op voor jou belangrijke dingen! Ik kom er wel.


    'If we wait until we're ready, we'll be waiting for the rest of our lives.' - Lemony Snicket

    Compliment dat ik net oprecht heb zitten workouten
    wtf


    What worries you, masters you.

    Apocalyptic schreef:
    Complimenten dat je hem nog steeds niet ge-appt hebt.
    Fuck, ik mis die eikel.


    holy shit complimenten naar jou ik voel deze echt


    how dare you speak of grace

    Shireen schreef:
    (...)

    holy shit complimenten naar jou ik voel deze echt

    Ugh, het is verschrikkelijk. What about you? Is het jou ook gelukt?


    ars moriendi

    Oké let's go, Luca, alles gaat focking kut op het moment maar je bent wel mooi in Parijs en gaat over 1,5 week naar Rome al je vrienden weer zien en dat gaat je sowieso motivatie geven dus het komt wel goed en ondanks dat je jezelf een beetje kwijt zul je altijd jezelf blijven die goed is in nieuwe vrienden maken en in 2 maanden effe een van de moeilijkste Romaanse talen heeft geleerd. Skrt.


    how dare you speak of grace

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Ugh, het is verschrikkelijk. What about you? Is het jou ook gelukt?


    Mij is het gelukt, totdat HIJ me gisteravond appte en ik er weer helemaal in viel lmao


    how dare you speak of grace

    Shireen schreef:
    (...)

    Mij is het gelukt, totdat HIJ me gisteravond appte en ik er weer helemaal in viel lmao

    Oh boi. Nou, hij appt jou tenminste nog. Ik heb complete radiostilte hier. Uuugh. Succes!


    ars moriendi

    Leuk idee!

    Ik vind dat ik goed mijn best heb gedaan en goed bezig ben op deze manier (:


    And then we'll see it.

    Mirts, ik weet dat je bijna in een dipje glijdt maar hang in there want het gaat al de hele week zó fucking goed • ik ben zó fucking trots op je. Alsjeblieft, houd dit vol. You deserve to be happy.