• Omdat het Geef de persoon boven je een complimentje aardig goed loopt, dacht ik, waarom niet eens de andere kant op? Geef jezelf een compliment. Het mag over alles gaan, het maakt niet uit, zodra je jezelf maar even een veer in de reet stopt, om het zo te zeggen. Reageer hier zo vaak als je wilt. Weer eens wat anders dan het LJH.

    Ik zal beginnen: Ik ben trots op mezelf omdat ik al de hele dag best goed bezig ben met studeren. Go Matty.



    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Je lachte vandaag. Ondanks alles heb je weer kunnen lachen.


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo

    Schouderklopje voor mezelf voor het overleven van deze zwaren weken (en hopelijk de aankomende ook :P). En nog een extra voor het maken van het Anglia C2 Masters Engels examen. Nu nog het cijfer afwachten! You'll get there girl, don't worry.


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Net weer hard gewerkt *O* Als ik het vandaag ook nog voor elkaar krijg om mijn kamer op te ruimen... zou helemaal mooi zijn

    Een schouderklopje voor Plunkett voor het topic, want jezelf complimentjes geven zou iedereen veel vaker mogen doen ^^

    [ bericht aangepast op 11 april 2019 - 12:11 ]


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Een schouderklopje voor mezelf dat ik die 40 uur durende werkweek aankomende week weer doorkom, ook al ga ik altijd te laat slapen op een doordeweekse dag.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Schouderklopje voor de tijd die je hebt besteed aan leren (:


    all because i liked a girl

    Ik ben de afgelopen dagen doorgekomen, yay me.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik heb gisteren mijn tweede tattoo laten zetten en ik ben er trots op. Een tijd geleden durfde ik het niet, want ik was bang voor de reacties van mensen. Nu heb ik mij niet door angst laten leiden en durf ik steeds meer te zijn wie ik echt ben. fuck the haters


    26 - 02 - '16

    Schouderklopje voor mezelf dat ik eindelijk mijn inschrijfopdrachten heb opgestuurd zodat ik volgend jaar de studie (HOPELIJK) kan doen die ik wil doen !!!


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Heliotrope schreef:
    Ik heb gisteren mijn tweede tattoo laten zetten en ik ben er trots op. Een tijd geleden durfde ik het niet, want ik was bang voor de reacties van mensen. Nu heb ik mij niet door angst laten leiden en durf ik steeds meer te zijn wie ik echt ben. fuck the haters


    Jaloers! Ik wil zo graag een tattoo maar twijfel tussen een paar ontwerpen. Heb je een foto? (:


    ars moriendi

    Schouderklopje voor mijzelf dat ik al de hele dag geen pepermunt op heb yaaaay


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Schouderklopje voor mezelf voor het doen van een aantal buikspieroefeningen vanavond. (:


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Schouderklopje voor mezelf omdat:
          1) ik heb beloofd om vanavond mee te gaan naar spinklas en ik dat ook daadwerkelijk ga doen (ook al heb ik er nu al spijt van)
          2) ik openlijk heb toegegeven dat ik soms toch nog wel onzeker ben over mijn Engelse uitspraak
          3) ik geloof ik best wel bijloop qua schoolwerk, ook voor de eerste keer in anderhalf jaar lol


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Um schouderklopje aan mij omdat ik er vandaag best wel heel erg poppin' uitzag, with a broken hand y'all.


    Heaven is a place that we all have

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Jaloers! Ik wil zo graag een tattoo maar twijfel tussen een paar ontwerpen. Heb je een foto? (:




    Ik ben er nog zo blij mee :3
    Hij herstelt goed.


    26 - 02 - '16