• Omdat het Geef de persoon boven je een complimentje aardig goed loopt, dacht ik, waarom niet eens de andere kant op? Geef jezelf een compliment. Het mag over alles gaan, het maakt niet uit, zodra je jezelf maar even een veer in de reet stopt, om het zo te zeggen. Reageer hier zo vaak als je wilt. Weer eens wat anders dan het LJH.

    Ik zal beginnen: Ik ben trots op mezelf omdat ik al de hele dag best goed bezig ben met studeren. Go Matty.



    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Trots op mijzelf dat ik vandaag eens serieus voor school bezig ben geweest, een reisboek, visitekaartje en klanttevredenheid enquête gemaakt.
    Moest ook maar eens gebeuren!

    (nerd)

    [ bericht aangepast op 17 april 2018 - 21:59 ]


    Not all treasure is silver and gold, mate.

    Hoewel ik er momenteel diep doorheen zit en steeds meer en meer teleurgesteld wordt op dit onderwerp door mijn ouders, ben ik er nog steeds. Ik voel me niet trots, maar wellicht komt er toch iets positiefs uit voort dat ik er toch nog ben. Daarbij heb ik donderdag een eerste gesprek bij het GGZ, en ik hoop gewoon heel erg dat ik daar iets van opsteek. Zo niet weet ik niet hoe ik de dagen erna zal kunnen handelen. Maar ik doe mijn best om sterk te blijven.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ondanks dat ik niet zoveel te doen heb, zit ik hier wel van 8 tot half 5, dus het maakt me niks uit als een student zegt dat ik niet hard werk. Probeer maar eens een hele dag op dezelfde plek te zitten terwijl je haast niets te doen hebt. Toch wel een schouderklopje verdient.


    Life is a beautiful struggle

    Dat m'n rij-examen aan is gevraagd en dat ik gewoon goed auto kan rijden ❤️


    26 - 02 - '16

    Ik... heb het hertentamen van neurofysiologie gehaald. Omg. Dat was echt zo'n kuttentamen. Open vragen met giscorrectie. Bij de eerste kans wist ik echt heel veel, maar doordat ik ook wat gokte had ik een 4.5 (zonder gokken misschien een 7.5 of 8)

    Dan bij het hertentamen wist ik een heel deel niet.... Tegen mijn normale wil om toch iets in te vullen, heb ik ze leeggelaten en nu toch een 6 gehaald. Als ik gegokt had man...

    Ik ga wel even koprollen maken of zo, haha, ik zat echt twee weken te stressen tot dit cijfer.


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.

    Dat ik zo goed aan het sporten ben steeds en het ook echt invloed heeft op mn gemoedstoestand en uithoudingsvermogen.


    The truth is out there.

    Ik heb deze week (te)veel gedonder gehad met uitzendbureaus die er een puinhoop van maken, maar ik ben nog niet uit elkaar gespat van woede en frustratie. So far so good.


    26 - 02 - '16

    Weer 5.5 km erdoor. Yas workout.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque