• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 25 jan 2018 - 11:43 ]


    •

    Nepthys schreef:
    Ik heb m'n nieuwe tattoo nu twee weken en nog steeds denk ik elke keer 'jeej' als ik 'm zie :Y)


    Ik heb vandaag een laten zetten (m'n tweede) en ik dacht al 'jeej' toen het stencil op m'n arm ging. Hij is zo mooi geworden en ik ben er zo trots op :3


    26 - 02 - '16

    Kom ik aanzetten; Ik denk telkens dat mijn tattoo’s vlekken zijn en probeer ze eraf te vegen ;’)


    Youtube video opnemen met vriendlief. Hij helpt me mee en dat vind ik leuk.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    I am so fucking toxic.


    This ain't no place for no better man.

    MacReady schreef:
    I am so fucking toxic.

    you're not..


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Heliotrope schreef:
    (...)

    Ik heb vandaag een laten zetten (m'n tweede) en ik dacht al 'jeej' toen het stencil op m'n arm ging. Hij is zo mooi geworden en ik ben er zo trots op :3

    Dat vind ik zo leuk aan een nieuwe tattoo :3

    Flugzeug schreef:
    Kom ik aanzetten; Ik denk telkens dat mijn tattoo’s vlekken zijn en probeer ze eraf te vegen ;’)

    Nou, dat heb ik ook weleens gehad :'D Niet bij deze, maar vooral bij mijn eerste twee.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Het is schandalig dat je niet merkt hoe je familie je goedheid aan het misbruiken is. Het breekt letterlijk mijn hart. Dan reis je helemaal daarheen, en wat heb je in hun ogen nou eigenlijk goed gedaan? Oh ja, je hebt vijftig euro aan Zwitsal gekocht voor je zus, de enige die je weet te bedanken... maar je moeder en opa dan? Die laten je nu twee uur in de kou wachten. Pfff... maar goed dat ik er niet bij was met al deze hormonen.


    — I was lightning before the thunder —

    I think my obsession with food and restricting has stopped being healthy a long time ago. What do I do now?


    The soul is like an appendix: I literally don’t even use it.

    Eindelijk tevreden met mn profiel yass


    i wanna die with you once or twice.

    Dementie hurts.


    She's imperfect but she tries

    Ik zou blij moeten zijn dat een awkward ontmoeting vermeden is maar ergens vind ik het net jammer en ik wil het niet jammer vinden ew.


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    The fuck. Een ten minute powernap doet me beter dan negen uur slaap? Hoe? Wat?


    — I was lightning before the thunder —

    God.. I'm so sorry. For everyone who befriended me at some point. You all deserve better than the little fuckup that I am..


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Leith schreef:
    God.. I'm so sorry. For everyone who befriended me at some point. You all deserve better than the little fuckup that I am..


    To be honest, I'm glad I met ya. You're an amazing bean and we definitely should talk more.
    So please, don't feel sorry for that. We want to help you and we want you to be happy. c:


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."



    -Definitief besluit-
    Vanaf nu doen we alsof alles geweldig gaat tegen alles en iedereen. Gewoon glimlachen zal geloofwaardig genoeg zijn. 😁

    [ bericht aangepast op 27 jan 2018 - 20:14 ]


    i wanna die with you once or twice.

    En toen zat je in de trein naarden andere kant van het land omdat je het thuis niet meer kan handelen. Jfc what a mess I am.


    This ain't no place for no better man.