• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 25 jan 2018 - 11:43 ]


    •

    Scipio schreef:
    Gewonnen. Voor de friggin’ derde keer op rij. Blijkbaar ben ik dan toch niet zo slecht in schrijven

    Liefiee ofc heb je gewonnen, je schrijft geweldig


    i wanna die with you once or twice.

    Ugh. Dag goede humeur.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Het is zo jammer dat je eindelijk iets liefs doet en dan alsnog glashard liegt.
    You're such a dude.


    •

    I’m still excite


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Dunkirk schreef:
    I’m still excite

    (heart2)


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Rip, mijn schouder is echt compleet dood, hoe kan het zoveel pijn doen!?


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    mijn snapstories vallen bij de Amerikanen in de smaak, trots


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Mijn neuspiercing doet sinds gisteren weer echt heel erg pijn; net zoveel als toen ik hem voor het eerst had laten zetten. Ugh. Vervelend much.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    I love my friends.
    Vrienden die je in hartje winter uitnodigen om te komen BBQ’en zijn important.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Why am I this weak. :c


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Lucens schreef:
    (...)
    Geen idee, het is allemaal super vaag haha. Maandag heb ik een afspraak met mn eigen huisarts, niet die destijds mn pols beoordeelt heeft en die vertelt hoe of wat.
    Dus nu nog niks, en dat mens heeft mn pols nogal geforceerd om te kijken of ie gebroken was (wat ze niet zeker wist, dus stuurde ze me toch maar naar de foto’s) enn nu doet het lekker veel pijn ugh (‘:


    Jeetje, dan heeft de arts die pols toen heeft beoordeeld ook niet goed zijn/haar werk gedaan. En wat naar dat die vrouw je pijn heeft gedaan en dat je daardoor nu nog pijn hebt. Vaag dat ze niks voor je konden doen en dat je tot maandag moet wachten. Ze hebben je al anderhalf jaar laten wachten, dus ik had toch wel gedacht dat ze je nu extra snel zouden helpen. Beterschap!

    Mag je wel een pijnstiller/pijnstillers voor de pijn?


    Physics is awesome

    Lap, ben je het nu echt vergeten? 😞


    Ik wil een tuin vol egels

    Hoe is 't mogelijk om 24 nummers te zingen in 2 uur?! Zoveel respect voor artiesten.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Beloftes zijn niks waard blijkbaar, ik ben het maar toch?


    El Diablo.

    When a woman tells you to have fun: ABORT MISSION.


    •