• Het Makeup Appreciation Topic


    Hier kun je al je gedachtes en ervaringen kwijt die met makeup te maken hebben. Zelf ben ik best wel into makeup en vond het daarom interessant om er achter te komen hoe dat met de rest van Quizlet zat.


    Heb je een nieuwe lippenstift gekocht? Post het hier.
    Heb je goede tips & tricks? Post het hier.


    Zelf ben ik altijd wel op zoek naar nieuwe producten om uit te proberen. Ik wil daarom ook een lijst met Q's Holy Grail Products maken - producten die jij anderen aan zou raden.

    Q's Holy Grail Products:
    Vanserra:
    × Too Faced Chocolate Bar
    × Mac Matte lipstick in Mehr
    × NYX HD Photogenic concealer
    × Real Techniques Miracle Complexion Sponge
    × NYX Epic Ink Liner (black)
    × Estée Lauder Double Wear Stay In Place concealer in Light Cool
    Caricia:
    × I Heart Makeup Blushing Hearts
    Okoye:
    × Maybelline Age Rewind concealer
    stonec0ld:
    × Yves Rocher Ultra Volume Sexy Pulp mascara
    Fonolossa:
    × Maybelline Age Rewind concealer
    × Anastasia Beverly Hills Dip Brow pomade
    × L'Oreal Paris True Match foundation
    × L'Oreal Paris Infallible Mattefying Base
    × Beauty Blender
    Altomare:
    × Urban Decay All Nighter setting spray
    Stroud:
    × Etos & Essence matte lipsticks
    × Etos lipstick in Mauve-O-Holic
    Prim:
    × Maybelline SuperStay Matte Ink
    × Lush Shampoo Bar
    × Lush Lipscrub
    AdoreDelano:
    × NYX Liquid Suede Cream lipsticks
    EdensGate:
    × Rimmel Glameyes liquid liner
    Hale:
    × Catrice Cosmetics liquid liner waterproof
    × L.A. Girl PROconcealer (green corrector)
    × NYX Total Control Drop Foundation in Alabaster
    × Sleek Matte Me Liquid Lipstick (birthday suit)
    × Makeup Revolution Conceal and Define Concealer (C1)
    Alleenvoorjou:
    × Yves Rocher Lipstick in Grand Rouge
    Cami:
    × Too Faced Chocolate Bar
    × Catrice Cosmetics liquid liner waterproof
    × NYX Wonder Pencil in light
    × Mac Pro-longwear concealer
    × Mac Mineralize Blush in Warm Soul
    × Becca highlighters
    Weggooiwashand:
    × Giorgio Armani Luminous Silk Foundation
    × Laura Mercier Loose Setting Powder in Translucent
    × L.A. Girl concealers
    × Lancome Hypnose Drama mascara
    × Ciate Wonderwand mascara
    × Charlotte Tilbury Stoned Rose lipstick
    × Gerard Cosmetics Wildberry Tarte Supreme Lip Creme
    × Kylie Jenner lipliner in Posie K
    × Smashbox Photo Finish Foundation Primer
    × Kat von D Tattoo liner in Trooper
    × Chloe Morello x Ciate Pretty Fun Fearless palettes
    × Kylie Cosmetics Naughty & Nice palettes
    Pixielisje:
    × Catrice glossy jumbo pencils
    Illyrians:
    × NYX Total Control Drop Foundation in Alabaster
    × NYX Strictly Vinyl lipglosses

    Bijgewerkt tot topic 1, pagina 16

    [ bericht aangepast op 13 mei 2018 - 13:42 ]


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Hey guys. Ik ga binnenkort naar een festival en wil een lichte basis dragen. Normaal draag ik altijd foundation, maar dat vind ik wat te heftig voor als de zon schijnt. Iemand tips voor een goede bb-Cream.(ik heb een droge huid, dus hier rekening mee houdend please)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik probeer al tijden om er eentje van The body shop te krijgen, maar ze hebben problemen met de fabrikant. Maar die vond ik heel prettig!


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Aan alle lovers van de catrice liquid camouflage concealer:

    How do you guys make it work? Hij creased bij mij echt ontzettend erg. Iedere keer dat ik m draag gaat het in lijntjes zitten waarvan ik niet eens wist dat ik ze had (huil)

    //

    Ik heb nu een tijdje de Laagparadise mascara en ik ben ontzettend teleurgesteld. Deze mascara was zo'n ontzettende hype op YouTube dat ik er gelijk twee heb gekocht toen hij hier verkrijgbaar was. Als je hem net op hebt ziet het er goed uit, maar na een uur is alles alweer ingestort (wat ik niet heb met andere mascaras), en ik vind ook dat hij niet buildable is. Helaas helaas.

    Also, Ik heb weer een shitload aan goedkope kwasten besteld op AliExpress want ja, kwasten zijn nou eenmaal duur ):

    [ bericht aangepast op 16 april 2018 - 22:38 ]


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Vanserra schreef:
    Aan alle lovers van de catrice liquid camouflage concealer:

    How do you guys make it work? Hij creased bij mij echt ontzettend erg. Iedere keer dat ik m draag gaat het in lijntjes zitten waarvan ik niet eens wist dat ik ze had (huil)

    //

    Ik heb nu een tijdje de Laagparadise mascara en ik ben ontzettend teleurgesteld. Deze mascara was zo'n ontzettende hype op YouTube dat ik er gelijk twee heb gekocht toen hij hier verkrijgbaar was. Als je hem net op hebt ziet het er goed uit, maar na een uur is alles alweer ingestort (wat ik niet heb met andere mascaras), en ik vind ook dat hij niet buildable is. Helaas helaas.

    Also, Ik heb weer een shitload aan goedkope kwasten besteld op AliExpress want ja, kwasten zijn nou eenmaal duur ):


    Welke poeder gebruik je om hem af te poederen? En wat is je huidstype?
    Bij mij lag hij redelijk droog op mijn onderogen, maar ik poederde hem af met de catrice hd setting powder en hij bleef wel zitten toen
    Maar ik breng sowieso mijn oogschaduw op mijn onderste wimperrand een beetje lager aan waar de creases komen, dus dan is dat een beetje extra geset met poeder en vallen creases niet echt op. Misschien dat oogschaduw trucje er eens bij proberen dan? Met je transitiekleur die je gebruikt in de crease ook vanonder, bedoel ik dan. (Beetje zoals nikkietutorials of kathleenlights hun onderste wimperrand altijd doen)


    A to the Z

    Pixielisje schreef:
    (...)

    Welke poeder gebruik je om hem af te poederen? En wat is je huidstype?
    Bij mij lag hij redelijk droog op mijn onderogen, maar ik poederde hem af met de catrice hd setting powder en hij bleef wel zitten toen
    Maar ik breng sowieso mijn oogschaduw op mijn onderste wimperrand een beetje lager aan waar de creases komen, dus dan is dat een beetje extra geset met poeder en vallen creases niet echt op. Misschien dat oogschaduw trucje er eens bij proberen dan? Met je transitiekleur die je gebruikt in de crease ook vanonder, bedoel ik dan. (Beetje zoals nikkietutorials of kathleenlights hun onderste wimperrand altijd doen)

    Ik doe het de laatste tijd al anders aanbrengen. Vertel minder product en alleen op plekken waar ik het echt nodig heb, en dan nauwelijks tot niet aanbrengen op de plekken waar echt rimpels zitten. Dit doe ik echter alleen als ik geen foundation draag, dus ik weet nog niet hoe ik dit moet doen als ik het wel op heb. Ik poeder het altijd af met de Rimmel Stay matte setting powder (geen idee of het zo heet) en breng het of aan met een kwast of met mijn beauty blender maar ik merk daarin niet echt verschil. Ik wil nog een loose setting powder aanschaffen en 'baken'. Ik heb ook een tijdje oogschaduw gebruikt ipv poeder maar ik kreeg hetzelfde resultaat ):
    Overigens merkte ik ook dat wanneer ik zettingspraten gebruikte mijn concealer en poeder onder mijn ogen compleet weer in elkaar stortte en gewoon nat bleef. Nu moet ik iedere keer mijn ogen afschermen wat best een gedoe is haha.

    [ bericht aangepast op 16 april 2018 - 23:25 ]


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Mmm, ik doe het eigenlijk ook gewoon zo dus ik zou niet echt weten wat te doen! Misschiem is het je dagcreme eronder die er mee klooit? Als die te moisturizing is bijv. Of de primer in combo met concealer dat kan ook. Verder zou ik het niet echt weten :s


    A to the Z

    Vanserra schreef:
    Aan alle lovers van de catrice liquid camouflage concealer:

    How do you guys make it work? Hij creased bij mij echt ontzettend erg. Iedere keer dat ik m draag gaat het in lijntjes zitten waarvan ik niet eens wist dat ik ze had (huil)

    //

    Ik heb nu een tijdje de Laagparadise mascara en ik ben ontzettend teleurgesteld. Deze mascara was zo'n ontzettende hype op YouTube dat ik er gelijk twee heb gekocht toen hij hier verkrijgbaar was. Als je hem net op hebt ziet het er goed uit, maar na een uur is alles alweer ingestort (wat ik niet heb met andere mascaras), en ik vind ook dat hij niet buildable is. Helaas helaas.

    Also, Ik heb weer een shitload aan goedkope kwasten besteld op AliExpress want ja, kwasten zijn nou eenmaal duur ):


    Ik gebruik catrice liquid camouflage cocealer al jaren, maar daar heb ik nooit last van gehad! Ik weet wel dat de concealer een beetje "cakie" kan worden bij een te dikke laag, dus ik bewerk hem bij mij onder de ogen altijd met een beauty blender. Daarna doe ik mijn foundation erop (ja, sommige mensen doen het andersom, maar ik vind foundation erboven mooier) en daarna gebruik ik een fixing poeder van Essence om het af te werken.

    Heb je toevallig een droge huid? High coversage kan wel eens vervelend zitten op droge huiden.


    Seasons will change, but I shall remain

    Aventia schreef:
    (...)

    Ik gebruik catrice liquid camouflage cocealer al jaren, maar daar heb ik nooit last van gehad! Ik weet wel dat de concealer een beetje "cakie" kan worden bij een te dikke laag, dus ik bewerk hem bij mij onder de ogen altijd met een beauty blender. Daarna doe ik mijn foundation erop (ja, sommige mensen doen het andersom, maar ik vind foundation erboven mooier) en daarna gebruik ik een fixing poeder van Essence om het af te werken.

    Heb je toevallig een droge huid? High coversage kan wel eens vervelend zitten op droge huiden.

    Nee ik heb een normale huid maar deze drijgt wel eerder naar droog. Hier heb ik onder mijn ogen echter geen last van...

    [ bericht aangepast op 17 april 2018 - 14:21 ]


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Voor iedereen die ontzettend veel van Mac houdt, net zoals ik, op Douglas is alle Mac 20% korting t/m 29 april!!


    Life is a beautiful struggle

    Wanneer je winged eyeliner net niet even is (fish)


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Ik heb sinds twee dagen de foundation van Kiko en ik ben verliefd. Nog nooit zo'n fijne foundation gehad die ook nog een zo geweldig bij mijn huidskleur past.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Martinez schreef:
    Voor iedereen die ontzettend veel van Mac houdt, net zoals ik, op Douglas is alle Mac 20% korting t/m 29 april!!


    Mijn moeder kreeg een van Douglas en dat waren van die kortingsbonnen. Zat ook een kortingsbon bij voor lipstick en lipgloss dus eigenlijk wil ik wel even bij Douglas gaan kijken en misschien iets van Mac kopen.


    Physics is awesome

    Heeft een van jullie ooit eens de Velour Liquid Lipstick van Jeffree Star geprobeerd? Want op zich wil ik het wel proberen, maar ik vnd het aan de prijzige kant en aangezien ik al veel lipproducten heb, twijfel ik dus.

    Mocht je er een hebben, waar heb je hem gekocht?


    Physics is awesome

    Stroud schreef:
    Heeft een van jullie ooit eens de Velour Liquid Lipstick van Jeffree Star geprobeerd? Want op zich wil ik het wel proberen, maar ik vnd het aan de prijzige kant en aangezien ik al veel lipproducten heb, twijfel ik dus.

    Mocht je er een hebben, waar heb je hem gekocht?


    Ik heb er eentje. De kleur is prachtig en hij blijft redelijk goed zitten (op een volle dag met veel eten en drinken maximaal 1x bijwerken) wel moet je met lipliner werken en je lippen regelmatig scrubben want je ziet losss velletjes heel goed. Ik krijg superveel complimenten als ik 'm op heb. Ik heb de mijne besteld bij themakeupspot. Heb ik vaker besteld is prima en hoeft dan niet uit het buitenland te komen.


    The truth is out there.

    Iemand die mij Matte liquid lips of Lipsticks kan aanbevelen? (:
    Ik wil zo graag leuke kleurtjes of nudes op mijn lippen maar weet niet wat blijft zitten en wil geen geld uitgeven aan een maybe... zucht


    Little do you know