• Het Makeup Appreciation Topic


    Hier kun je al je gedachtes en ervaringen kwijt die met makeup te maken hebben. Zelf ben ik best wel into makeup en vond het daarom interessant om er achter te komen hoe dat met de rest van Quizlet zat.


    Heb je een nieuwe lippenstift gekocht? Post het hier.
    Heb je goede tips & tricks? Post het hier.


    Zelf ben ik altijd wel op zoek naar nieuwe producten om uit te proberen. Ik wil daarom ook een lijst met Q's Holy Grail Products maken - producten die jij anderen aan zou raden.

    Q's Holy Grail Products:
    Vanserra:
    × Too Faced Chocolate Bar
    × Mac Matte lipstick in Mehr
    × NYX HD Photogenic concealer
    × Real Techniques Miracle Complexion Sponge
    × NYX Epic Ink Liner (black)
    × Estée Lauder Double Wear Stay In Place concealer in Light Cool
    Caricia:
    × I Heart Makeup Blushing Hearts
    Okoye:
    × Maybelline Age Rewind concealer
    stonec0ld:
    × Yves Rocher Ultra Volume Sexy Pulp mascara
    Fonolossa:
    × Maybelline Age Rewind concealer
    × Anastasia Beverly Hills Dip Brow pomade
    × L'Oreal Paris True Match foundation
    × L'Oreal Paris Infallible Mattefying Base
    × Beauty Blender
    Altomare:
    × Urban Decay All Nighter setting spray
    Stroud:
    × Etos & Essence matte lipsticks
    × Etos lipstick in Mauve-O-Holic
    Prim:
    × Maybelline SuperStay Matte Ink
    × Lush Shampoo Bar
    × Lush Lipscrub
    AdoreDelano:
    × NYX Liquid Suede Cream lipsticks
    EdensGate:
    × Rimmel Glameyes liquid liner
    Hale:
    × Catrice Cosmetics liquid liner waterproof
    × L.A. Girl PROconcealer (green corrector)
    × NYX Total Control Drop Foundation in Alabaster
    × Sleek Matte Me Liquid Lipstick (birthday suit)
    × Makeup Revolution Conceal and Define Concealer (C1)
    Alleenvoorjou:
    × Yves Rocher Lipstick in Grand Rouge
    Cami:
    × Too Faced Chocolate Bar
    × Catrice Cosmetics liquid liner waterproof
    × NYX Wonder Pencil in light
    × Mac Pro-longwear concealer
    × Mac Mineralize Blush in Warm Soul
    × Becca highlighters
    Weggooiwashand:
    × Giorgio Armani Luminous Silk Foundation
    × Laura Mercier Loose Setting Powder in Translucent
    × L.A. Girl concealers
    × Lancome Hypnose Drama mascara
    × Ciate Wonderwand mascara
    × Charlotte Tilbury Stoned Rose lipstick
    × Gerard Cosmetics Wildberry Tarte Supreme Lip Creme
    × Kylie Jenner lipliner in Posie K
    × Smashbox Photo Finish Foundation Primer
    × Kat von D Tattoo liner in Trooper
    × Chloe Morello x Ciate Pretty Fun Fearless palettes
    × Kylie Cosmetics Naughty & Nice palettes
    Pixielisje:
    × Catrice glossy jumbo pencils
    Illyrians:
    × NYX Total Control Drop Foundation in Alabaster
    × NYX Strictly Vinyl lipglosses

    Bijgewerkt tot topic 1, pagina 16

    [ bericht aangepast op 13 mei 2018 - 13:42 ]


    There are poems inside of you that paper can't handle

    I love this.

    Ik ga binnenkort eens alles lezen en m’n vragen stellen.

    Stiekeme MT.


    Als iemand het nodig heeft ofzo, je kunt ook heel erg goede primer & settingspray halen bij de MAC. Is qua volume als een flesje haarmousse van het Kruidvat ofzo.


    Heaven is a place that we all have

    Apocalyptic schreef:
    Ik zweer bij deze liquid liner: Glameyes van Rimmel. Gebruik hem al jaren! Is lekker donker, blijft goed zitten en heeft een superfijn, smal kwastje om make-up mee aan te brengen.


    Ik heb deze een poosje terug gekocht omdat ik eens wat anders wou proberen maar ik vind hem echt vreselijk


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Dissonant schreef:
    Heeft er iemand nog aanraders voor een soort kohl-liner? Of gewoon een zwarte eyeliner die in je waterlijn blijft zitten?

    Met het oogpotlood van Bourjois doe ik echt een eeuwigheid en het werkt super voor mij.


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo

    Prim schreef:
    (...)
    Ik heb deze een poosje terug gekocht omdat ik eens wat anders wou proberen maar ik vind hem echt vreselijk

    Echt joh? Ik heb juist het omgekeerde. Veel geprobeerd maar deze is echt verreweg het fijnste voor mij, haha. Waarom vind je hem niet prettig?


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Echt joh? Ik heb juist het omgekeerde. Veel geprobeerd maar deze is echt verreweg het fijnste voor mij, haha. Waarom vind je hem niet prettig?

    Het kwastje is zo dun dat ik echt het gevoel heb dat ik mijn ogen prik. Mijn ogen gingen er echt van ramen.Ik gebruik nu gewoon weer die andere eye liner van Rimmel


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Prim schreef:
    (...)
    Het kwastje is zo dun dat ik echt het gevoel heb dat ik mijn ogen prik. Mijn ogen gingen er echt van ramen.Ik gebruik nu gewoon weer die andere eye liner van Rimmel

    Ja, die dunheid vind ik juist het fijnste. Op die manier kan ik precies het type wing tekenen dat ik voor ogen heb. Ieder zijn voorkeur!

    [ bericht aangepast op 25 jan 2018 - 22:50 ]


    ars moriendi

    Ik kan echt niet omgaan met eyeliner die je met een kwastje aan moet brengen. Dat kwastje gaat alle kanten op en uiteindelijk lijk ik op the Joker. Ik zweer bij potloden :3


    26 - 02 - '16

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Ja, die dunheid vind ik juist het fijnste. Op die manier kan ik precies het type wing tekenen dat ik voor ogen heb. Ieder zijn voorkeur!

    Heeft deze eyeliner echt een kwastje of meer een felt-tip applicator?

    [ bericht aangepast op 25 jan 2018 - 23:02 ]


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Dissonant schreef:
    (...)
    Heeft deze eyeliner echt een kwastje of meer een felt-tip applicator?

    Een felt-tip is een beetje een stift, toch? Nee, die van Rimmel heeft echt een kwastje. Wel heel smal en klein, maar dat vind ik juist wel handig.
    Heliotrope schreef:
    Ik kan echt niet omgaan met eyeliner die je met een kwastje aan moet brengen. Dat kwastje gaat alle kanten op en uiteindelijk lijk ik op the Joker. Ik zweer bij potloden :3

    Haha, ik smudge juist met potlood alles uit en dan lijk IK op de Joker. :')

    [ bericht aangepast op 25 jan 2018 - 23:04 ]


    ars moriendi

    De L'oreal Paris True Match Foundation vind ik trouwens een hele fijne 'drugstore' foundation, dit samen met mijn heilige beauty blender laat mijn huid echt goed uit zien! ^^ Deze primer vind ik ook heel fijn


    El Diablo.

    Ik ben een beetje huiverig om foundation te gebruiken. Ben altijd bang dat ik het eraf zweet of veeg, of dat het too much wordt. Iemand tips??

    Ik ben zelf echt een fan van lipproducten. Van knalrode lippenstift tot roze potlood en lippenbalsem. Maakt je uitstraling en outfit echt van een totaal ander niveau.

    Voor mijn wimpers gebruik ik hema mascara en ik ben er zo blij mee. Het maakt mijn wimpers super lang en spreidt ze echt.

    [ bericht aangepast op 25 jan 2018 - 23:43 ]


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    ^ ik gebruik de foundation stick van NYC. Ik kan namelijk heel slecht tegen vloeibare shit op mijn gezicht. idk why
    Het voordeel van een stick vind ik, dat het redelijk vast zit en daarom egaal intrekt. En de kunst van Foundation is, dat je het niet te dik moet doen en gewoon super goed moet blenden. Als je dat doet, kan je gewoon aan je gezicht zitten en is er niks aan de hand.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    oeh MT, ga me morgen even verdiepen in dit topic!


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    M0NA schreef:
    Ik ben een beetje huiverig om foundation te gebruiken. Ben altijd bang dat ik het eraf zweet of veeg, of dat het too much wordt. Iemand tips??

    Ik ben zelf echt een fan van lipproducten. Van knalrode lippenstift tot roze potlood en lippenbalsem. Maakt je uitstraling en outfit echt van een totaal ander niveau.

    Voor mijn wimpers gebruik ik hema mascara en ik ben er zo blij mee. Het maakt mijn wimpers super lang en spreidt ze echt.

    Als je bang bent dat het 'too much word' kun je ook een foundation met 'light coverage' gebruiken - staat vaak ook op de verpakking. Anders is een gekleurde bb-cream ook een goede optie.
    Wat het zweten betreft: een goede primer en en poeder doen wonderen. Je kunt je foundation altijd het beste 'setten' met settingpowder om te voorkomen dat het zijn eigen leven gaat lijden. Verder moet je gewoon niet aan je gezicht zitten, haha. Als je van te veel poeder een 'poederhoofd' krijgt, kun je dat oplossen met een settingspray - dat smelt het allemaal samen. Althans, ik vind altijd dat het erna meer uit ziet als een geheel. Ik gebruik Mac Fix+ (:

    // mocht ik trouwens vaak engelse termen gebruiken: dat komt door alle YT videos die ik kijk ;p


    There are poems inside of you that paper can't handle