• Het Makeup Appreciation Topic


    Hier kun je al je gedachtes en ervaringen kwijt die met makeup te maken hebben. Zelf ben ik best wel into makeup en vond het daarom interessant om er achter te komen hoe dat met de rest van Quizlet zat.


    Heb je een nieuwe lippenstift gekocht? Post het hier.
    Heb je goede tips & tricks? Post het hier.


    Zelf ben ik altijd wel op zoek naar nieuwe producten om uit te proberen. Ik wil daarom ook een lijst met Q's Holy Grail Products maken - producten die jij anderen aan zou raden.

    Q's Holy Grail Products:
    Vanserra:
    × Too Faced Chocolate Bar
    × Mac Matte lipstick in Mehr
    × NYX HD Photogenic concealer
    × Real Techniques Miracle Complexion Sponge
    × NYX Epic Ink Liner (black)
    × Estée Lauder Double Wear Stay In Place concealer in Light Cool
    Caricia:
    × I Heart Makeup Blushing Hearts
    Okoye:
    × Maybelline Age Rewind concealer
    stonec0ld:
    × Yves Rocher Ultra Volume Sexy Pulp mascara
    Fonolossa:
    × Maybelline Age Rewind concealer
    × Anastasia Beverly Hills Dip Brow pomade
    × L'Oreal Paris True Match foundation
    × L'Oreal Paris Infallible Mattefying Base
    × Beauty Blender
    Altomare:
    × Urban Decay All Nighter setting spray
    Stroud:
    × Etos & Essence matte lipsticks
    × Etos lipstick in Mauve-O-Holic
    Prim:
    × Maybelline SuperStay Matte Ink
    × Lush Shampoo Bar
    × Lush Lipscrub
    AdoreDelano:
    × NYX Liquid Suede Cream lipsticks
    EdensGate:
    × Rimmel Glameyes liquid liner
    Hale:
    × Catrice Cosmetics liquid liner waterproof
    × L.A. Girl PROconcealer (green corrector)
    × NYX Total Control Drop Foundation in Alabaster
    × Sleek Matte Me Liquid Lipstick (birthday suit)
    × Makeup Revolution Conceal and Define Concealer (C1)
    Alleenvoorjou:
    × Yves Rocher Lipstick in Grand Rouge
    Cami:
    × Too Faced Chocolate Bar
    × Catrice Cosmetics liquid liner waterproof
    × NYX Wonder Pencil in light
    × Mac Pro-longwear concealer
    × Mac Mineralize Blush in Warm Soul
    × Becca highlighters
    Weggooiwashand:
    × Giorgio Armani Luminous Silk Foundation
    × Laura Mercier Loose Setting Powder in Translucent
    × L.A. Girl concealers
    × Lancome Hypnose Drama mascara
    × Ciate Wonderwand mascara
    × Charlotte Tilbury Stoned Rose lipstick
    × Gerard Cosmetics Wildberry Tarte Supreme Lip Creme
    × Kylie Jenner lipliner in Posie K
    × Smashbox Photo Finish Foundation Primer
    × Kat von D Tattoo liner in Trooper
    × Chloe Morello x Ciate Pretty Fun Fearless palettes
    × Kylie Cosmetics Naughty & Nice palettes
    Pixielisje:
    × Catrice glossy jumbo pencils
    Illyrians:
    × NYX Total Control Drop Foundation in Alabaster
    × NYX Strictly Vinyl lipglosses

    Bijgewerkt tot topic 1, pagina 16

    [ bericht aangepast op 13 mei 2018 - 13:42 ]


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Doet iemand van jullie trouwens wel eens extreem make-up?
    Ik had laatst namelijk een gesprek met de Guy van NYX toen ik een lipstick pakket kocht en hier ook extreme kleuren inzaten.
    Zelfs doe ik enkel extreem make-up als ik naar feestjes ga. Zo had ik laatst een concert van een dragqueen en had ik glitter tears en alles. Dan vind ik het niet gek. Maar om nu gewoon in het dagelijks leven met vel blauwe lippenstift de deur uit te gaan, vind ik nogal wat. Al kan het heel mooi staan bij een look. De jongen daarintegen vond het doodnormaal om zo de straat op te gaan. Dus ben we benieuwd hoe jullie hier tegenaan kijken.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    AdoreDelano schreef:
    Doet iemand van jullie trouwens wel eens extreem make-up?
    Ik had laatst namelijk een gesprek met de Guy van NYX toen ik een lipstick pakket kocht en hier ook extreme kleuren inzaten.
    Zelfs doe ik enkel extreem make-up als ik naar feestjes ga. Zo had ik laatst een concert van een dragqueen en had ik glitter tears en alles. Dan vind ik het niet gek. Maar om nu gewoon in het dagelijks leven met vel blauwe lippenstift de deur uit te gaan, vind ik nogal wat. Al kan het heel mooi staan bij een look. De jongen daarintegen vond het doodnormaal om zo de straat op te gaan. Dus ben we benieuwd hoe jullie hier tegenaan kijken.

    Ik heb geen zin om zoveel moeite te doen als ik toch alleen naar school ga/naar de stad ga. :W
    Make-uppen doe ik vaak alleen als ik er de rust en de tijd voor heb, want dan weet ik zeker dat het goed zit. Maarja, mijn standaard is niets/eyeliner+mascara. Voor mij is foundation al meer dan normaal. Ik zou persoonlijk sowieso niet met blauwe lippenstift rondlopen, maar ik vind het wel cool bij anderen, al vind ik het wel belangrijk dat de rest van gezicht in balans is, anders kunnen mijn ogen het niet aan, haha.


    Deep inside, I've never felt alive

    AdoreDelano schreef:
    Doet iemand van jullie trouwens wel eens extreem make-up?
    Ik had laatst namelijk een gesprek met de Guy van NYX toen ik een lipstick pakket kocht en hier ook extreme kleuren inzaten.
    Zelfs doe ik enkel extreem make-up als ik naar feestjes ga. Zo had ik laatst een concert van een dragqueen en had ik glitter tears en alles. Dan vind ik het niet gek. Maar om nu gewoon in het dagelijks leven met vel blauwe lippenstift de deur uit te gaan, vind ik nogal wat. Al kan het heel mooi staan bij een look. De jongen daarintegen vond het doodnormaal om zo de straat op te gaan. Dus ben we benieuwd hoe jullie hier tegenaan kijken.

    Ik vind het al heel wat al ik wat aparterecht kleuren oogschaduw draag hahaha


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Ik zal ook even een paar "holy grail products" opnoemen:
    - Catrice Cosmetics Liquid Liner Waterproof (010 Don't Leave Me)
    - L.A. Girl PROconceal (Green Corrector)
    - Wet N Wild photofocus foundation (Soft Ivory)
    - Sleek Matte Me Liquid Lipstick (Birthday Suit)
    - MAKEUP OBSESSION Highlighter (H112 Lightning)

    Verder gebruik ik 4 glazen van de Action, een opbergbakje van de Action en een lipstickorganiser van de DM (Duitsland) om alles op te bergen. Ook heb ik nog een extra opbergbakje voor nieuwe make-up zodat ik dat ook makkelijk kan vinden wanneer mijn foundation oid op is.

    Verder koop ik heel veel van mijn make-up nu bij Boozyshop en ook bijna al mijn brushes komen daar vandaan.

    [ bericht aangepast op 26 jan 2018 - 14:56 ]


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    M'n fave lipstick zijn Jeffree Star Velour Liquid Lipstick en grappig genoeg de cheap ass lipstick van Essence. Jeffree Star heeft gewoon van die mooie kleurtjes waar ik verliefd op ben. *O*

    Iemand nog aanraders voor lipsticks die lang blijven zitten en lekker dragen. Mag zowel liquid als gewoon lipstick zijn. (:


    The truth is out there.

    Leliana schreef:
    M'n fave lipstick zijn Jeffree Star Velour Liquid Lipstick en grappig genoeg de cheap ass lipstick van Essence. Jeffree Star heeft gewoon van die mooie kleurtjes waar ik verliefd op ben. *O*

    Iemand nog aanraders voor lipsticks die lang blijven zitten en lekker dragen. Mag zowel liquid als gewoon lipstick zijn. (:


    Ik heb een hele fijne van de Ives Rocher (altijd hele fijne producten), omdat hij heel zacht is en hij voelt aan als een lippenbalsem (omg mijn autocorrect wilde daar kippenvlees vanIk heb maken).
    Hij heet Grand Rouge (ik heb de rode, niet mat. Als je wilt kan ik de kleur nog ff opzoeken), en nu is er sale!!

    [ bericht aangepast op 26 jan 2018 - 16:09 ]


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    M0NA schreef:
    (...)

    Ik heb een hele fijne van de Ives Rocher (altijd hele fijne producten), omdat hij heel zacht is en hij voelt aan als een lippenbalsem (omg mijn autocorrect wilde daar kippenvlees vanIk heb maken).
    Hij heet Grand Rouge (ik heb de rode, niet mat. Als je wilt kan ik de kleur nog ff opzoeken), en nu is er sale!!


    Waar is de sale? :9~


    The truth is out there.

    Hierrr


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Hoe krijgen jullie je eyeliner er goed op? Is het gewoon een kwestie van oefenen of zijn er ook trucjes? Want ik wilde alleen een lijntje boven mijn oog zonder wing en dat ging niet helemaal goed. Overigens heb ik het met potlood en een echte eyeliner met een soort stiftje geprobeerd.


    Physics is awesome

    Eyeliner was voor mij echt puur oefenen en kijken wat voor soort eyeliner er bij mij past. Ik kan het alleen met liquid eyeliner en redelijk met geleyeliner. Potloden en die stiften zijn niet voor mij weggelegd.


    El Diablo.

    MacGyver schreef:
    Hoe krijgen jullie je eyeliner er goed op? Is het gewoon een kwestie van oefenen of zijn er ook trucjes? Want ik wilde alleen een lijntje boven mijn oog zonder wing en dat ging niet helemaal goed. Overigens heb ik het met potlood en een echte eyeliner met een soort stiftje geprobeerd.

    Ik doe bijna altijd een heel dun lijntje de truc is om een vaste hand the hebben en heel dicht tegen de wimperrand aan te zitten (: Een winged liner Kan ik helaas niet :/


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Maluma schreef:
    Eyeliner was voor mij echt puur oefenen en kijken wat voor soort eyeliner er bij mij past. Ik kan het alleen met liquid eyeliner en redelijk met geleyeliner. Potloden en die stiften zijn niet voor mij weggelegd.

    Precies dit. Ik kwam erachter dat ik ook het beste werk met liquid liner. Even kijken wat het beste werkt, en dan oefenen maar! In het begin zullen je lijnen waarschijnlijk vrij dik zijn en zal de wing aan het eind moeilijk zijn, maar dat is echt een kwestie van het vaak doen. En misschien even een tutorial kijken op YouTube als je het nog nooit eerder gedaan hebt.


    ars moriendi

    MacGyver schreef:
    Hoe krijgen jullie je eyeliner er goed op? Is het gewoon een kwestie van oefenen of zijn er ook trucjes? Want ik wilde alleen een lijntje boven mijn oog zonder wing en dat ging niet helemaal goed. Overigens heb ik het met potlood en een echte eyeliner met een soort stiftje geprobeerd.

    Ik ben slechtziend dus eyeliner was in het begin echt een bijna onmogelijke klus voor mij, maar nu lukt het (met een vergrootspiegeltje) eigenlijk prima. Ik gebruik een iets dikker kwastje en doe geen wing ofzo.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    MacGyver schreef:
    Hoe krijgen jullie je eyeliner er goed op? Is het gewoon een kwestie van oefenen of zijn er ook trucjes? Want ik wilde alleen een lijntje boven mijn oog zonder wing en dat ging niet helemaal goed. Overigens heb ik het met potlood en een echte eyeliner met een soort stiftje geprobeerd.


    Ik vind zelf liquid eyeliner het fijnste, ook voor de wing die ik doe, en het is een kwestie van oefenen (of je nou met of zonder wing doet) en ook kijken wat het beste bij je past. Ik vind zelf DEZE heel fijn om te gebruiken. De applicator is niet zo stijf als die van zo'n pen/stift eyeliner, maar ook niet zo 'beweeglijk' als echt zo'n dun kwastje.. als je begrijpt wat ik bedoel haha.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Ik wil echt graag foundation gaan gebruiken omdat ik mijn huid eigenlijk niet zo tof vind (ontzettend snel rood et cetera). Alleen: where to start? Ik vind het al moeilijk om de kleur te vinden die bij me past (en het trucje: smeer het op de binnenkant van je pols, geeft me ook niet veel wijsheid HAHA).