• Once upon a time




    Enchanted forest

    Paarse mist doemt op en slokt alles en iedereen op niemand weet wat er aan de hand is, wat die mist is op een persoon na, diegene die voor die mist heeft gezorgd, de tovenaar of heks die de persoon die diegene het meest haat wilt straffen door deze vloek die ze naar een heel ander rijk brengen het land zonder magie ook wel genoemd.




    • Storybrooke

    Ineens aan een bosrand verschijnt er een klein dorpje, storybrooke genaamd de bewoners worden er wakker en beginnen hun dag gewoon als voor hun elke andere dag, niet meer wetend wie ze echt zijn, niet meer wetend hoe ze echt heette, waar ze echt vandaan komen en wie hun ware geliefde is dat zijn de dingen die allemaal bij de vloek horen maar natuurlijk kan elke vloek verbroken worden in dit geval is er een savior die daar voor is uitverkorene maar the savior kan dat niet zonder hulp



    • Verdere info:

    Deze rpg is gebasseerd op Once upon a time maar je hoeft totaal de verhaallijn niet te volgen, alleen over die vloek is hetzelfde en dat ze niet meer weten wie ze zijn, verder kan je lekker alles zelf bepalen. Er zijn wel een paar rollen waar ik wel wat bijzonderheden bij heb en waarvan ik ook wil dat deze rollen gespeeld worden.

    - Diegene die de vloek uitspreekt: Het liefst Regina maar als Regina door niemand gespeeld wordt, wordt dit Rumplestiltskin.
    - The savior als iemand Emma speelt dan gewoon Emma, zo niet is de vraag om bij Extra neer te zetten of je graag the savior zou willen zijn zodat mocht niemand Emma spelen ik iemand anders kan uitkiezen voor the savior.
    - Believer eigenlijk een soort Henry het liefst een kind of iemand tussen de 16-18 jaar die in de US is geboren, geadopteerd is of om de een of andere manier in Storybrooke is gekomen en the savior helpt met het geloven in de vloek en de sprookjesfiguren die er rondlopen
    .




    • Storybrooke

    Storybrooke is een klein stadje in Maine waar de sprookjesfiguren leven, hier is een school en wat kleine winkeltjes en bedrijven, uiteraard heeft elke inwoner hun eigen baan, zo is er een visserswinkeltje, Granny’s, winkel van Mr.Gold nog wat bars etc.


    Invullijstje:

    Naam in Storybrooke
    Naam in the enchanted forest
    Bijnamen:
    Leeftijd:
    Wereld:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Werk Storybrooke
    Werk Enchanted forest (hieronder vallen ook koningin, koning, prins, prinses etc.)
    Geschiedenis Storybrooke:
    Geschiedenis Enchanted forest:
    Relaties Storybrooke
    Relaties enchanted forest
    Extra:
    (Bijv bezit magie, likes, dislikes.)


    Personages

    Vrouwen:
    | | Devanna Victoria Howard | | Alice | | 16 | | Darkone
    | | Wendy Darling | | Wendy Darling | | 19 | | Spideyman
    | | Caroline Rayna Mills || Dochter van Regina | | 19 | | Mahigan
    | | Personage | | Gereserveerd door Appelboompje
    | | Esmee | | Esmeralda | | 19 | | Spideyman
    | | Grace Gretel Grimm || Grietje | | 17 || Pua
    | | Ella | | Cinderella | | 20 | | H0pe

    Mannen
    | | Mr.Gold | | Rumplestiltskin | | 55 | | Darkone
    | | Keanan Clark | | Zoon van Killian | | 21 | | Darkone
    | | Boone Bellamy | | Phoebus | | 31 | | Firewood
    | | William Midlin | | Tarzan | | 25 | | Firewood
    | | Peter Pan | | Gereserveerd door PhiIophobia


    [face=courier]Regels:


    Schrijf minimaal 100 tussen 200 woorden meer woorden mag natuurlijk altijd
    De huisregels van Quizlet gelden ook hier
    Alleen ik (Darkone) maak nieuwe topics aan)
    Bespeel andermans personages niet zonder toestemming
    Kinderen van bestaande sprookjesfiguren mag, wel in overleg als de ouder ervan gespeeld word en niet meer dan twee per sprookjesfiguur
    Als je niet meer mee wilt doen meldt je dan even netjes af

    — MT.


    — I was lightning before the thunder —

    MT


    --

    Esmee


    Main Street • Alleen • dress

         
    De straten van Storybrooke waren aardig druk, op een vrijdag was het altijd drukker dan elke andere doordeweekse dag, veel mensen hadden de dag vrij van werk als dat mogelijk was. “Ik zweer het je, ze vraagt een hogere prijs voor ons,” sprak Chris, in beide handen een beker koffie. Zijn korte donkere haar was een chaos op zijn hoofd en zijn groene ogen schitterde als een kwajongen. “Ben je anders gewend?” het meisje nam een beker koffie over voor ze hun weg vervolgde. “Djali, kom op,” zei Esmee, omkijkend naar het geitje dat achter haar aan rende. Haar vingers aaide kort over Djali’s kop.
          “Weet je zeker dat, dat beest het kan?” vroeg Chris, zijn ogen schoten kort naar de geit, sceptisch. “Ze heeft het vaker gedaan. Zolang jij maar goed uitkijkt.” Ze nam een slok van haar koffie en ze sloegen een hoek om. “Noem één keer dat de politie mij te pakken heeft gehad,” de grijns op Chris zijn lippen was vol zelfverzekerdheid. “Die keer dat je een auto probeerde te stelen midden op de main street,”
          “Toen was ik dronken,” was zijn directe verdediging. Esmee rolde kort met haar ogen voor ze haar tas op de stoep neerzette. Haar ogen vlogen naar de klok die boven alle gebouwen uitstak. “De havenwerkers zijn elk moment klaar met werken, Ga,” sprak ze, haar koffie zette ze naast haar tas neer. Ze stal niet vaak van mensen, niet van zo veel mogelijk tegelijkertijd in ieder geval, maar zo’n tien kinderen in het kamp hadden een nieuwe boekenlijst van school gekregen, een bedrag wat ze nooit zomaar zou kunnen verdienen.
          Zodra Chris de hoek om was haalde ze haar tamboerijn uit haar tas, misschien als ze na de boeken geld over hadden moest ze eens gaan kijken voor een kleine box voor de muziek.
          Al snel was er een aardige hoeveelheid mensen die toekeken hoe ze danste. Soms ving ze een blik op van Djali die haar weg maakte tussen de mensen door. Een glimlach speelde op haar lippen terwijl ze danste. Haar adem was gehaast tegen de tijd dat ze haar laatste pas maakte. Het geluid van de munten die op elkaar vielen maakte haar glimlach nog een stukje groter. Terwijl ze bukte om de pet op te pakken, die gevuld was met munten zag ze hoe Djali bij haar kwam staan. Tussen de tanden van de geit was een portemonnee geklemd. Esmee vloekte binnen-monds voor ze de portemonnee overpakte en overeind kwam. De persoon achter haar was niet te missen en ze draaide zich om op haar hakken, de portemonnee in haar hand achter haar rug. “Oh, hallo officer,” sprak ze met een glimlach op haar lippen, terwijl ze de man in zich opnam. “Kan ik u ergens mee helpen?”



    --

    mt.


    Do I look like Mother Teresa?

    Caroline Rayna Mills


    " Evil is not born. It's made! " • Outfit



    Rustig nam ik een slok van mijn thee, terwijl ik een bladzijde omsloeg van een de krant. Ondertussen kwam mijn moeder de keuken binnengelopen. Ze was overduidelijk gestrest, waardoor ik wist dat ik haar nu niet boos moest maken. "Goedemorgen moeder," sprak ik dan ook rustig. Mijn begroeting werd genegeerd en al snel vertrok ze weer uit de keuken en was ik weer alleen, maar niet van korte duur. "Sorry," klonk het plots en ik kreeg een kus op mijn voorhoofd. "Ik heb het druk, ik zie je zo wel op het gemeentehuis." Ik gaf een kort knikje waarna ik mijn moeder nakeek. Ik had helemaal geen zin om vandaag te moeten werken, maar nu ik net mijn moeder had gezien had ik helaas helemaal geen keus meer. Voorzichtig vouwde ik de krant weer op en legde deze naast het koffiezetapparaat. Na nog snel mijn make-up op gedaan te hebben sloot ik de deur achter me en liep ik de straten van Storybrooke in. Het was aardig druk op straat, maar dat was ik wel gewend op de vrijdag. Als ik nu gewoon ging doorzetten, mocht ik misschien vanavond wel weer een keer uit van mijn moeder. Onderweg naar het gemeentehuis vielen mijn ogen op een groep mensen. Ik wilde kijken wat er aan de hand was, maar ik was al vrij laat, daarom besloot ik het maar te laten bij wat het was. Snel vervolgde ik mijn pas om naar mijn werk te gaan.

    [ bericht aangepast op 29 jan 2018 - 15:27 ]


    Do I look like Mother Teresa?

    Mt

    Pua schreef:
    Mt


    "The stars replaced the emptiness of my heart."