• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Gelooft niemand in je draak? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Zet alle triggerende dingen (automutilatie, slechte gedachten, álles) in een spoiler!


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Als de post opschiet ga ik een buurvrouw heel blij maken C:
    Ik heb een foto van haar kat gemaakt (die wandelt de hele straat door) en die foto ga ik laten afdrukken en bij haar door de brievenbus doen c;


    26 - 02 - '16

    Ah fuck, ik had niet gedacht er zoveel last van te hebben dat iedereen aan het feesten is, maar ik nog steeds aan het studeren ben ... Man ik ben echt op. :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Roundhouse schreef:
    (...)

    Tis vanuit thuis en ik krijg de opdrachten toegestuurd en het loopt gewoon via het overig werk gedeelte van je belasting formulier. Vet chill dus voor iemand die op zich geen grote vaste lasten hoeft te dragen.

    Ah nu ja das iig wel iets, opsturen naar de huisarts en alles. Heeft die toch weer een vollediger beeld en kan hij beter advies geven wat je nu het best kan doen. Hopelijk.

    Awh lief. Beter dat hij zo fijn en gezellig doet.


    Oooh dat is inderdaad super chill! I'm so happy for you! 😊

    Jaa idd. Nu maar hopen dat t bij de goede huisarts van de praktijk terecht komt. De ene vergeet het en doet er geen klap mee. De ander onderneemt wel direct actie en kijkt wat de mogelijkheden zijn. Maar de nietsnut is helaas ook nog eens de baas van de praktijk, dus dat is een beetje jammer. :'D


    OTOFT: oeps. Die blauwe plek van boogschieten is best wel heel groot, pijnlijk en super donker geworden. Oeps. 🙈😂 Oh well, I had fun. :')


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    I miss you (no_chears)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    ik vraag me altijd af of farmaceuten die apotheker willen worden een cursus dokterhandsschrift ontleden ofzo hebben
    hoe ontcijfer je dat anders


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Dunkirk schreef:
    I miss you (no_chears)


    — Inner peace, it's hard to find. —

    En daar is de maandelijkse asdfghjkl


    Mhm?

    I'm so gonna cry during this documentary. But I think I need to let those tears out at one point, so why not now?


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Het afgelopen half jaar nog niet eens een maand thuis geweest en nu word ik opgenomen voor de derde keer dit halfjaar en mijn ouders steunen me niet en zeggen dat ze alleen npg maar spullen komen brengen als het echt echt moet jongens dit is echt huilen
    Ik heb echt zoveel knufs nodig en er is niemand om te omhelzen


    i wanna die with you once or twice.

    Feels like I'm back in 2016.
    Sad, empty, alone, fat, boring, and nothings really fun anymore.
    All the energy is gone. well, who cares anyway. I don't really make part of group.
    Sleeping is the only thing I still can do, so I don't bother anyone. Just let me die already.


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Voordeel is dat ik morgen kan uitslapen en er minder moe ga uit zien (hopelijk). Nadeel is wel een dag minder werken is ook minder geld. Gisteren had ik wel het gevoel dat ik een beetje op was.


    Physics is awesome

    hahahahahahahahaaihatemyselfhaha


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Maybe I should like... Totally fuck off. Maybe that's what I was meant to do oh so many years ago. Cause maybe then I wouldn't have ruïned so many lives.Ye..


    Maybe I should.


    Maybe I will.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    i literally disgust everybody, maybe that’s why i cant make friend. but hey, i wouldnt want to be friends with myself neither


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Yo ik moet nog even tienduizend dingen bakken voor ik aan deze opleiding begin lol


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt