• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Gelooft niemand in je draak? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Zet alle triggerende dingen (automutilatie, slechte gedachten, álles) in een spoiler!


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    I may be ill and I may still have issues, but at least you're not yelling anymore. I'm grateful for that.


    kindness is never a burden.

    Damn. The Death Cure was zooooo geweldig. Maar dan kom je thuis in al dit gezeik en nu wil ik alweer janken, fuck off please.


    •

    Soms zijn YouTube reclames angstaanjagend specifiek op mijn interesses en leven toegespitst, en soms krijg ik opeens op één pagina reclame voor een islamitische datingsite en hamers. HamERS.

    Anderzijds is het ergens ook wel bijna een geruststelling dat Google er af en toe nog compleet naast zit, I guess. De overname van de wereld door computeralgoritmes is toch nog net iets zachtere toekomstmuziek dan je zou denken. Haal opgelucht adem, mensen.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Uhm Hallo ooit gehoord van privacy? Wtf.


    At the end we're all cursed

    Mehh mijn spalkje zit los, nu moet ik echt naar de orthodontist, hij is bijna helemaal van mijn tanden af, Het voelt heel naar.... Meh


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Dat moment dat twee personages elkaar voor het eerst ontmoeten, en opeens: sparks.

    Oké dan, jullie willen een romance? Komt voor elkaar.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    I guess als je je zo gedraagt dat het dan echt beter zo is. Dit is ook gewoon wel heel tragisch maarja het maakt voor mij shit afsluiten ook wel moeilijk. Maarja als je laatste woorden tegenover mij 'fuck off' zijn dan is het good riddance denk ik lol.


    The truth is out there.

    Eindelijk iets verwijderd wat ik al veel eerder weg had moeten doen. Het had toch waarde? Verslaving is lastig.


    “Some beautiful paths can't be discovered without getting lost.”

    I just want to feel appreciated here for once.. But I guess my standards are too high.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Some nights, we order midnight snacks to share at the dinner table.
    Others we spend yelling until one of us disappears upstairs feeling like shit.
    Balance?

    [ bericht aangepast op 31 jan 2018 - 23:56 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Ik zou gewoon heel erg graag willen dat m’n moeder me weer eens spontaan een knuffel of een kus geeft, of een complimentje — zomaar uit zichzelf.


    •

    Morgen heb ik een blokfluit :Y)


    Mhm?

    when your friends deserve better but you can't do shit about it.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Oh nu wil ik plots echt naar het Lichtfestival maar enkel zondag past dus ik hooop dat hij ook kan en we er een gezellig avond/nachtje Gent van maken. Dat mag ook wel eens na 7 weken geen tijd voor elkaar. (cat)


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Pff waarom is wiskunde zo moeilijkkk
    Of tja waarom begrijp ik het niet
    Ik heb vandaag niet eens wiskunde
    Waarom ben ik ermee bezig
    Ik ben ziek


    obsessive rage