• LAWLESS

    Story

    Gevangenissen in Amerika raken overvol en de omstandigheden worden er ook niet beter op. Met drukte, slechte hygiëne en hevige spanning onder gevangenen in opkomst is het geen verassing dat er gezocht wordt naar alternatieven. Een van de alternatieven is een beginnend experiment. Wat gebeurt er als je mensen bij elkaar zet met alle vrijheid die je je kan bedenken? Geen regels. Geen normen en waarden. Geen consequenties. Het enige wat de vrijheid beperkt is de gelimiteerde ruimte, maar zelfs daar mag niet over geklaagd worden.
    Aan de gevangenen wordt het aangeboden als het paradijs. Dat het te goed om waar te zijn is, zeker voor hen, daar wordt niet aan gedacht. Ze krijgen een hele nieuwe stad voor zichzelf, voor eten en andere benodigdheden wordt gezorgd, werken hoeft voorlopig niet meer.. Ze kunnen alleen de stad niet verlaten, maar dat kan in de overbevolkte gevangenis ook niet. Het zijn alleen maar voordelen, waardoor het selecte groepje uitverkorenen stuk voor stuk toestemt. Alles beter dan de huidige situatie. Wat echter niet wordt verteld is dat ze dag en nacht in de gaten zullen worden gehouden. De complete vrijheid wordt pas onthuld als de hekken om de stad sluiten en er geen ontsnapping meer mogelijk is.
    Hoe dit allemaal af gaat lopen is nog maar de vraag. Hoeveel gebruik wordt er gemaakt van deze absolute vrijheid? Was het wel een goed idee om juist deze mensen te gebruiken in zo'n soort experiment? Hadden ze niet gewoon beter kunnen blijven..




    Rollen

    Mannen
    • Samuel 'Sam' Carlos Diaz|28|Moord|1.5 - Maluma
    • Calix Cunningham|27|Moord|1.3 - Absolutist
    • Raven Edgard|28|Prostitutie|1.5 - Necessity
    • Alexandro Cruz Diaz|24|Medeplichtig moord|1.5 GinTonic
    • Cain Henry Douglas Richfield|29|Verkrachting|1.5 - Oeps
    • Atticus 'Bear' Hopper|34|Mensenhandel|1.4 - Gelus

    Vrouwen
    • Nyla Taylor|25|'Onschuldig'/Verraden|1.6 - Plunkett
    • Freya DeLuna|22|Mishandeling,winkeldiefstal,steekpartij|1.1 - Rasalghul
    • [R] Kyla Descoteaux|25|Hacking,fraude|1.6 - Shadowsinger
    • Fiona Casterwill|24|Produceren/verhandelen (dodelijke) drugs|1.5 - Burgess
    • Sahar Maryam Qadir|28|Gewapende overvallen|1.4 - Ziegler
    • [R] Champaign Johnson|24|Kannibalisme|1.6 - Jagermeister
    • Kiera Winnie Whiterspoon|22|Dodelijke brand|1.5 - Solmeron

    Invullen

    Naam:
    Leeftijd: (21+)
    Reden en tijd in de gevangenis:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Geschiedenis:
    Extra:
    Relaties:



    Regels

    ~ Schrijf minimaal 250 woorden per post
    ~ Geen perfecte personages
    ~ Minimaal een keer per week reageren, dit is makkelijk haalbaar. | Als dat voor een bepaalde reden niet kan, meld het dan gerust.
    ~ Een reservering blijft een vijf dagen staan! Als je langer de tijd nodig hebt, meld dat dan
    ~ 16+ situaties zijn toegestaan.
    ~ No fights! In de RPG zelf mag dit natuurlijk wel (Graag zelfs (; ).
    ~ OOC (zoveel mogelijk) in het praattopic!
    ~ Maximaal twee personages per account. Man en vrouw.
    ~ Weet zeker dat je mee wilt doen. Ik wil niet dat dit na twee dagen al dood loopt.
    ~ Als een speel- of praattopic vol is en ik ben niet online mag je een nieuw topic openen. Zet dan een link naar dat topic in het praattopic of anders het speeltopic.
    Extra informatie

    ~ Ze hebben de stad Hill Valley genoemd
    ~ Er staan 14 identieke kleine huizen, deze kunnen wel verschillen qua interieur.
    ~ Er is maar een uitgang uit de stad en deze wordt alleen geopend voor de grote vrachtwagen die eens per week benodigdheden (bijvoorbeeld eten en drinken) komt brengen en voor de barmedewerkers als ze naar huis gaan. Er zal gebruik worden gemaakt van een taser als je op dit moment probeert te ontsnappen.
    ~ Het is mogelijk om dingen aan te vragen, ook bijvoorbeeld alcohol en drugs. Het mag natuurlijk allemaal hier. Dit wordt gedaan via een telefoon die in elk huis aanwezig is.
    ~ Aan het begin van de week wordt er bij elk huis een persoonlijk pakket bezorgd met standaard benodigdheden en aangevraagde dingen.
    ~ Naast de huizen zijn er in de kleine stad een bar, een bibliotheek, een bos (met een meer waar je kan zwemmen), een buitenbioscoop en een plein aanwezig. Dit allemaal binnen de hekken.
    ~ Deze hekken zijn hoog en bovenaan elektrisch geladen, om ontsnappen tegen te gaan mocht je boven weten te komen.
    ~ Naast de gevangenen zal er altijd een iemand aanwezig zijn die in de bar werkt, in totaal zijn er drie vrouwen die dat werk doen. Deze worden erg goed betaald en mogen een wapen voor zelfverdediging dragen.


    [ bericht aangepast op 11 feb 2018 - 19:26 ]


    El Diablo.

    Oh my dit klinkt fucking vet. I shouldn't do this maar toch een vrouw voor mij, if you don't mind. :Y)


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Mag ik een vrouw? ^^


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ik zet jullie er beide bij ^^


    El Diablo.

    Ik zou graag een mannelijke rol willen reserveren — reden voor in de gevangenis: moord met voorbedachte rade.


    Ik zet je erbij! (:


    El Diablo.

    Man voor mij :Y)


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Maluma schreef:
    Ik zet je erbij! (:


    Ik zie nu pas dat jij bij je eigen rol ook al moord hebt staan als reden — wil je dat ik de reden van mijn rol aanpas?


    Can I get a woman? Ik denk dat ik doe dat ze in de gevangenis zat om hacking en fraude c:


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Absolutist schreef:
    (...)

    Ik zie nu pas dat jij bij je eigen rol ook al moord hebt staan als reden — wil je dat ik de reden van mijn rol aanpas?


    Oh nee hoor, het is voor mij geen probleem als meerdere rollen dezelfde reden hebben. Als maar niet iedereen hetzelfde heeft ^^


    Ik zet jullie er zo bij ^^


    El Diablo.

    ———————————————————————————
    •••
    ———————————————————————————

    ———————————————————————————
    "Keep rolling your eyes."
    ———————————————————————————


    ——————————————————————————
    "Maybe you'll find a brain back there."
    ———————————————————————————

    ——————————————————————————
    •••
    ——————————————————————————


    "Me? Jealous of you?
    Oh honey, bless your delusional heart"

    II Naam II
          Freya DeLuna
    II Leeftijd II
          Vijfentwintig jaar, ze is jarig op 19 Mei.
    II Geslacht II
          Vrouw.

    II Soort misdaad
          Mishandeling, winkeldiefstal en iemand onopzettelijk neergestoken bij haar laatste inbraak.
    Daar waar het bij Freya vroeger eens begon bij het onschuldig weghalen van een snoepje, draaide dit naarmate ze ouder werd meer en meer uit op het doelbewust weghalen van waardevolle spullen; of dit nu in een winkelpand is, of bij iemand thuis. Door de jaren heen ontwikkelde ze zich dan ook tot een sluwe, vingervlugge dievegge die zich niet schroomde om op deze manier aan haar geld te komen. Uiteindelijk ging dit echter enkele maanden geleden compleet mis, toen Freya tijdens een winkelinbraak niet verwacht had dat de zoon van de eigenaar geregeld verbleef in het pand daar deze geen vaste plek had. Geschrokken door het feit dat de jongeman haar betrapte stak de blondine de jongeman uit reactie neer, waar hij later in het ziekenhuis aan zijn verwondingen kwam te overlijden.
          Door haar verhitte karakter, die zo nu en dan flink de kop op kan steken, heeft Freya eveneens ook enkele mishandelingen op haar naam staan. Negen van de tien keer is dit een fikse ruzie geweest, waar de blondine het uiteindelijk genoodzaakt vond om haar vuisten eens flink te gebruiken, maar een enkele keer is dit gebeurd doordat de jonge vrouw duidelijk wilde maken dat ze zich niet zonder slag of stoot op de kop laat zetten.
          De steekpartij bij haar laatste inbraak is voor de rechter uiteindelijk de reden geweest, tezamen met de rest van haar criminele activiteiten, om haar voor een lange tijd de gevangenis in te sturen.
          Freya gaat nu pas het tweede jaar in van de tijd die ze vast moet zitten.

    II Innerlijk II
          — Sluw.
          — Openlijk.
          — Arrogant.
          — Kort lontje.
          — Vindingrijk.
          — Standvastig.
          — Sloddervos.
          — Speels/Flirt.
          — Sarcastisch.
          — Ongeduldig.
          — Nieuwsgierig.
          — Jaloerse trekken.
          — Temperamentvol.
          — Geen blad voor de mond.
          — Onredelijk - tijdens ruzies.

    Toelichting; Komt.

    "She got that independent, wake up and make shit happen type of vibe."

    II Uiterlijk II
          Van nature heeft Freya donkerbruine lokken, maar al vanaf de leeftijd van veertien blondeert ze haar lokken standaard en is het inmiddels alleen nog maar een kwestie van haar uitgroei bijwerken, waardoor mensen haar ook niet meer anders kennen als met haar blonde lokken. Haar lange lokken hebben een lichte slag van zichzelf, welke ze de ene keer iets aanzet of en andere keer er juist uit föhnt, en reiken tot halverwege haar rug. Over het algemeen heeft Freya haar blonde lokken los hangen, maar zo nu en steekt ze-ze losjes op, of maakt er een wilde staart/vlecht in.
          Haar ogen hebben een donkere grijs blauwe kleur, waarmee ze een openlijk naar iemand op durft te kijken alvorens ze deze van topt tot teen ongegeneerd weet te bekijken. Geregeld zijn deze poelen een stroom aan verschillende emoties en zeggen ze dan ook vaak wat er door de blondines hoofd heen gaat, maar wanneer Freya geen behoefte heeft aan openlijkheid jegens andere weet ze deze volledig gesloten te houden voor andere; voor vreemde kan het zo nu en dan ook weleens moeilijker zijn om haar heldere kijkers te doorgronden. Ze worden omrand door een volle rij wimpers, welke ze dunnetjes aanzet met een laagje mascara.
          Freya heeft een licht getinte huidskleur, wat te verwijzen is naar haar Italiaanse afkomst, waardoor ze niet bang hoeft te zijn voor een paar extra zonnestralen; tevens de reden waarom de blondine veel sneller kleurt en niet gauw haar zomers tintje kwijt zal raken.
          Qua make-up is Freya niet het meest veeleisende type, maar ze draagt het wel heel graag. Over het algemeen zal ze alleen haar lippen in een donkere kleur stiften en gebruikt ze eyeliner voor op haar ogen, waarnaast ze een potloodlijntje zet. Echter, wanneer ze voor een avondje uit gaat dan doft ze haarzelf wel iets meer op en dan zullen er ook de nodige poeders en kwasten aan te pas komen. Haar kledingkasten zijn redelijk gevuld en alleen maar met precies dat wat de blondine het liefste draagt, of wat ze fijn vind zitten. Haar kleren kunnen dan ook een ietwat uitdagend randje hebben, maar ze zal zich nooit ordinair vertonen. Freya is echter van mening dat de vrouwelijke rondingen die ze heeft best wel geaccentueerd mogen worden.
          Met een lengte van rond de 1m68 is Freya niet de grootste, maar heeft ze wel een normaal slank postuur. Haar lichaam heeft ze vrij goed in vorm weten te houden door zo nu en dan te gaan sporten met haar broer, die dit zelf doet op zijn vrij ruime zolderkamer, en heeft ze haar vrouwelijke rondingen op de juiste plaatsen zitten.

    "Don't be so quick to judge me.
    You only see what I choose to show you."

    II Geschiedenis II
          Freya is het tweede kind van Marcus Gray DeLuna en op dit moment nog het enige vrouwelijke gezinslid daar haar moeder acht jaar geleden na een kort ziektebed is komen te overlijden. Als klein meisje is Freya altijd met zoveel mogelijk liefde opgegroeid en was de blondine dan ook een echt vaderskindje, gezien de twee vanaf dag één twee handen op een buik waren. Inmiddels is die band helaas wat verwaterd, wat grotendeels is gekomen na de dood van haar moeder maar wat eveneens ook veel geleden heeft onder het steeds slechter worden van haar gedrag, en heeft Freya alleen nog maar een sterke band met haar vijf jaar oudere broer Donny. Hij bekritiseert haar minder - wat ook niet kan gezien hijzelf niet veel beter doet dan haar - en staat ten alle tijden voor haar klaar, wanneer het maar kan of mogelijk is.
          Gezien het gezin het financieel nooit echt gemakkelijk heeft gehad kunnen beide kinderen dan ook niet oprecht spreken van een goede jeugd, ondanks dat hun ouders er veel aan hebben gedaan om hen dit wel te kunnen bieden. Dat zowel Freya als haar broer dan ook het goede pad zijn afgedwaald, is ergens niet zo heel erg gek. Waar Freya de verleiding van diefstal niet kon weerstaan en haar vuisten meerdere malen de noodzaak hadden iemand tegen de grond te meppen, bevond haar broer zich binnen de donkere paden van het straatvechten en poogde ze beide op deze manieren het gezin te onderhouden.

    II Familie II
          • Vader • Marcus Gray DeLuna - 55 jaar.
          • Moeder • Louisa Marie DeLuna, Verdan - passed away at the age of 34.
          • Broer • Donny DeLuna - 30 jaar.

    II Relaties II
          Who’s in?

    "I try to be a nice person...
    But sometimes my mouth doesn't cooperate."

    II Extra II
          • Likes • Vrijheden — Muziek — Uitgaan — Mannen — Drank — Seks — Roken
          • Dislikes • Arrogante types — Betweters — Leugenaars — Handtastelijkheid —
          • Drugs • Hoewel Freya het niet met een vaste regelmaat gebruikt, is ze niet vies van een pilletje op zijn tijd. Meestal neemt ze deze dan ook tijdens een feestje.
          • Italian girl • Freya mag dan geboren zijn in Amerika, door haar aderen stroomt toch echt Italiaans bloed gezien dit de afkomst is van haar beide ouders - waar ze van haar moeder ook nog een vleugje Hongaars mee heeft gekregen. Ze weet dan ook vloeiend Italiaans te spreken daar dit haar als tweede taal met de paplepel ingegoten is.


    Ik drop deze alvast, want ik moet nu weg. Het is een oude rol, weet niet of dat erg is? Ik loop haar straks helemaal na om het eventueel meer passend te maken, maar mocht er iets niet kloppen dan hoor ik dat graag.

    [ bericht aangepast op 2 feb 2018 - 4:29 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ik zou graag Dominic Sherwood willen reserveren als faceclaim. Ik zal zo direct een opzet plaatsen van mijn rol.


    Ik wil graag James Dean fc'en (A)

    Oh en hij wordt een master hacker (en zoon van een mobster boss)

    [ bericht aangepast op 1 feb 2018 - 13:20 ]


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Oehh wat een leuk idee!
    Mag ik een man, opgepakt voor drugshandel en mishandeling (als intimidatietechniek/wraak als zij hun deel van de deal niet nakomen)?


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Overigens heeft mijn rol een man met voorbedachte rade vermoord die zijn zusje heeft verkracht // ik ga mijn rol vanmiddag en vanavond verder uitwerken en zal hem dan plaatsen. (Dit is alleen even om mijn idee te pitchen.)


    Ik zou graag een dame willen.
    Opgepakt omwille van het produceren en verhandelen van drugs die uiteindelijk dodelijk waren en het leven hebben gekost van meerdere mensen.


    Feel the fire, but do not succumb to it.