• LAWLESS

    Story

    Gevangenissen in Amerika raken overvol en de omstandigheden worden er ook niet beter op. Met drukte, slechte hygiëne en hevige spanning onder gevangenen in opkomst is het geen verassing dat er gezocht wordt naar alternatieven. Een van de alternatieven is een beginnend experiment. Wat gebeurt er als je mensen bij elkaar zet met alle vrijheid die je je kan bedenken? Geen regels. Geen normen en waarden. Geen consequenties. Het enige wat de vrijheid beperkt is de gelimiteerde ruimte, maar zelfs daar mag niet over geklaagd worden.
    Aan de gevangenen wordt het aangeboden als het paradijs. Dat het te goed om waar te zijn is, zeker voor hen, daar wordt niet aan gedacht. Ze krijgen een hele nieuwe stad voor zichzelf, voor eten en andere benodigdheden wordt gezorgd, werken hoeft voorlopig niet meer.. Ze kunnen alleen de stad niet verlaten, maar dat kan in de overbevolkte gevangenis ook niet. Het zijn alleen maar voordelen, waardoor het selecte groepje uitverkorenen stuk voor stuk toestemt. Alles beter dan de huidige situatie. Wat echter niet wordt verteld is dat ze dag en nacht in de gaten zullen worden gehouden. De complete vrijheid wordt pas onthuld als de hekken om de stad sluiten en er geen ontsnapping meer mogelijk is.
    Hoe dit allemaal af gaat lopen is nog maar de vraag. Hoeveel gebruik wordt er gemaakt van deze absolute vrijheid? Was het wel een goed idee om juist deze mensen te gebruiken in zo'n soort experiment? Hadden ze niet gewoon beter kunnen blijven..




    Rollen

    Mannen
    • Samuel 'Sam' Carlos Diaz|28|Moord|1.5 - Maluma
    • Calix Cunningham|27|Moord|1.3 - Absolutist
    • Raven Edgard|28|Prostitutie|1.5 - Necessity
    • Alexandro Cruz Diaz|24|Medeplichtig moord|1.5 GinTonic
    • Cain Henry Douglas Richfield|29|Verkrachting|1.5 - Oeps
    • Atticus 'Bear' Hopper|34|Mensenhandel|1.4 - Gelus

    Vrouwen
    • Nyla Taylor|25|'Onschuldig'/Verraden|1.6 - Plunkett
    • Freya DeLuna|22|Mishandeling,winkeldiefstal,steekpartij|1.1 - Rasalghul
    • [R] Kyla Descoteaux|25|Hacking,fraude|1.6 - Shadowsinger
    • Fiona Casterwill|24|Produceren/verhandelen (dodelijke) drugs|1.5 - Burgess
    • Sahar Maryam Qadir|28|Gewapende overvallen|1.4 - Ziegler
    • [R] Champaign Johnson|24|Kannibalisme|1.6 - Jagermeister
    • Kiera Winnie Whiterspoon|22|Dodelijke brand|1.5 - Solmeron

    Invullen

    Naam:
    Leeftijd: (21+)
    Reden en tijd in de gevangenis:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Geschiedenis:
    Extra:
    Relaties:



    Regels

    ~ Schrijf minimaal 250 woorden per post
    ~ Geen perfecte personages
    ~ Minimaal een keer per week reageren, dit is makkelijk haalbaar. | Als dat voor een bepaalde reden niet kan, meld het dan gerust.
    ~ Een reservering blijft een vijf dagen staan! Als je langer de tijd nodig hebt, meld dat dan
    ~ 16+ situaties zijn toegestaan.
    ~ No fights! In de RPG zelf mag dit natuurlijk wel (Graag zelfs (; ).
    ~ OOC (zoveel mogelijk) in het praattopic!
    ~ Maximaal twee personages per account. Man en vrouw.
    ~ Weet zeker dat je mee wilt doen. Ik wil niet dat dit na twee dagen al dood loopt.
    ~ Als een speel- of praattopic vol is en ik ben niet online mag je een nieuw topic openen. Zet dan een link naar dat topic in het praattopic of anders het speeltopic.
    Extra informatie

    ~ Ze hebben de stad Hill Valley genoemd
    ~ Er staan 14 identieke kleine huizen, deze kunnen wel verschillen qua interieur.
    ~ Er is maar een uitgang uit de stad en deze wordt alleen geopend voor de grote vrachtwagen die eens per week benodigdheden (bijvoorbeeld eten en drinken) komt brengen en voor de barmedewerkers als ze naar huis gaan. Er zal gebruik worden gemaakt van een taser als je op dit moment probeert te ontsnappen.
    ~ Het is mogelijk om dingen aan te vragen, ook bijvoorbeeld alcohol en drugs. Het mag natuurlijk allemaal hier. Dit wordt gedaan via een telefoon die in elk huis aanwezig is.
    ~ Aan het begin van de week wordt er bij elk huis een persoonlijk pakket bezorgd met standaard benodigdheden en aangevraagde dingen.
    ~ Naast de huizen zijn er in de kleine stad een bar, een bibliotheek, een bos (met een meer waar je kan zwemmen), een buitenbioscoop en een plein aanwezig. Dit allemaal binnen de hekken.
    ~ Deze hekken zijn hoog en bovenaan elektrisch geladen, om ontsnappen tegen te gaan mocht je boven weten te komen.
    ~ Naast de gevangenen zal er altijd een iemand aanwezig zijn die in de bar werkt, in totaal zijn er drie vrouwen die dat werk doen. Deze worden erg goed betaald en mogen een wapen voor zelfverdediging dragen.


    [ bericht aangepast op 11 feb 2018 - 19:26 ]


    El Diablo.

    CALIX CUNNINGHAM


    If I cannot move Heaven
    ——— I will raise Hell.


    • NAAM
    Calix Cunningham

    Calix is vernoemd naar zijn overgrootvader — van vaders zijde van de familie. Calix wordt soms aangesproken door de simpele verkleining Cal of gewoonweg door zijn achternaam Cunningham.


    • LEEFTIJD
    27 • Februari, 19

    • FAMILIE
    ——— Father • Derrick Cunningham • 57 • Accountant
    ——— Mother • Violet Archer–Cunningham • 50 • Housewife // Painter
    ——— Brother • Hudson Cunningham • 23 • Cook
    ——— Brother • Parrish Cunningham • 21 • Mechanic (cars)
    ——— Sister • Fallon Cunningham • 15 • Student †


    • GEVANGENIS
    Moord (voorbedachte rade)

    Calix heeft op gruwelijke, martelende wijze een man om het leven gebracht — Victor Harris, die Calix' zusje Fallon zes maanden daarvoor heeft verkracht. Fallons belager werd destijds opgepakt en na aandringen van haar advocaat stond Fallon tegenover hem in de getuigenbank. Uiteindelijk bevond de rechter Victor Harris schuldig vanwege onrechtmatig ingediend bewijs door de politie. Fallon belandde hierdoor in een depressie, met heftige sociale angstaanvallen. Calix nam het recht in eigen hand — Victor Harris werd vermoord aangetroffen: hij was gewurgd, zijn genitaliën afgesneden en diep achter in zijn keel gestopt. Calix bekende schuld op het moment dat de politie pijlen richtte op Parrish — niet toelatend dat nog een familielid van hem onrechtmatig werd behandeld. Calix heeft al anderhalf jaar in de gevangenis gezeten.


    • HERKOMST
    San Francisco, Californië // United States Of America



    God damn right ———
    the world should be scared of me.


    • PERSOONLIJKHEID
    Calix is voor de buitenwereld een afstandelijke, koele jongeman die regelmatig intimiderend en kil kan overkomen. Daarentegen heeft Calix ontzettend veel liefde en warmte binnenin zichzelf zitten voor de personen die in zijn hart zitten (wat niet voor iedereen is weggelegd). Als Calix een andere persoon eenmaal binnen heeft gelaten, zit diegene daar voor altijd. Calix is jegens hen beschermend, bezorgd en heeft daadwerkelijk alles voor hen over.
    Calix is (vooral na de zaak rondom Fallon) wantrouwend jegens anderen en neemt niet zomaar hulp aan — hij vertrouwt voornamelijk op zichzelf en degenen die dicht bij hem staan. Calix houdt zich daardoor op de achtergrond en is voornamelijk aan het observeren.
    Calix vindt rechtvaardigheid ontzettend belangrijk, maar door Fallons zaak en zijn anderhalf jaar binnenin de gevangenis weet hij tevens dat hij voor zichzelf moet opkomen en zorgen. Calix heeft daarom geen enkele problemen met morele kwesties, omdat hij daarbij altijd op zijn eigen instincten af zal gaan — zijn familie (en dan voornamelijk Fallon) in zijn achterhoofd.
    Calix heeft geen enkele vorm van berouw of spijt over de moord op Victor Harris en zal daar nooit ofte nimmer van wakker liggen — hij zou het opnieuw doen wanneer hij daar de kans voor zou krijgen.


    • UITERLIJK
    Calix is een lange jongeman (187 CM) met een pezig, sterk gespierd lichaam. Calix heeft enkele tatoeages — de naam Fallon onder zijn linkse sleutelbeen, één streepje op zijn linkse pols (voor zijn eerste volledige jaar in de gevangenis) en een pijl met patroon op zijn rechtse onderarm.
    Calix heeft diep liggende kijkers, een brede neusbrug en rozige, volle lippen. Zijn strakke kaaklijn bevat al vrij snel een baardje, wat hij altijd netjes bijhoudt. Calix heeft goudblonde, half lange lokken, welke altijd nonchalant warrig zitten. Calix heeft de aandoening heterochromie — zijn linkse oog heeft twee kleuren (blauw en bruin), terwijl zijn rechtse oog slechts één kleur heeft (blauw).


    • GESCHIEDENIS
    Calix is opgegroeid in een liefdevol, warm gezin dat het niet al te breed had. Alsnog mocht dat de pret niet drukken — de Cunninghams stonden altijd klaar als dat benodigd was — maar konden binnenhuis tevens hard zijn tegen elkaar. Daarom was het algemene motto dan ook: houd je handen af van onze familie, die pakken we zelf wel aan. Calix heeft zich altijd veilig gevoeld in hun standaard Amerikaanse gezin, waarvan de broers (te) overbeschermend waren over hun jongere zusje. Nadat de Cunninghams op het politiebureau hoorden wat Fallon was overkomen tijdens de terugweg vanaf haar voetbaltraining, kwam de gehele wereld op hen naar beneden.
    Calix' ouders hebben het nooit ofte nimmer hardop uitgesproken jegens hem, maar ze zijn enigszins trots op hun zoon en de moord die hij heeft gepleegd waardoor hun kleine meisje gerechtigheid heeft gekregen.


    I lost the sunshine ———
    so I learned to glow in the dark.


    • EXTRA
    ——— Addictions: Chocolatemilk // Coffee
    ——— Fears: Death (Familymembers) // Mice // Needles
    ——— Habbits: Sleepactivities (Talking // Walking) // Tattoos (Touching)
    ——— Seksuality: Hetero
    ——— Talents: Cooking (all kinds of cuisines) // Surfing

    • LIKES
    Alcohol // Beach // Beer (Craft) // Cars // Coffee // Cuddling // Food (Mexican) // Mac & Cheese // Movies (Disney & Marvel) // Rainstorms // Sex // Siblings // Soccer // Surfing // Tattoos // Vintage // Warmth // Women

    • DISLIKES
    American Football // Books // Cats // Cheaters // Cigarettes // Cinemas // Cold // Drugs // Handholding // Heels (on girls) // Judges // Police // Puking // Snow // Starbucks // Thunderstorms // Yoga

    [ bericht aangepast op 1 feb 2018 - 21:13 ]


    •

    Absolutist schreef:
    Oh Liesje, my boy is going to have a problem with your boy. :Y)

    I already love it


    Mhm?

    Weten de personages elkaars misdaden?


    Mhm?

    Oeps schreef:
    (...)
    I already love it


    He better keeps an eye at his wiener.


    •

    Ik FC Vika Levina even c:


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Mag ik een vrouw claimen met kannibalisme. :Y). Ik probeer er zsm aan te werken gehehe


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Oeps schreef:
    Weten de personages elkaars misdaden?


    In principe denk ik van niet. Tenzij de misdaad groot in het nieuws was of ze in dezelfde gevangenis hebben gezeten.
    Btw guys, veruit de meeste relaties zijn ook meer impressies c:


    El Diablo.

    Calix (pagina drie) is af — mocht er iets aangepast moeten worden, dan hoor ik het graag. (:


    •

    SALVATORE "(SEVEN MINUTE) SAL" BERTOLLINI



    NAAM
    Salvatore "Sal" Bertollini

    LEEFTIJD
    30. Hij is geboren op 28 juli te Boston, Amerika.

    REDEN EN TIJD GEVANGENIS
    Sal zit inmiddels al zo'n vier jaar zijn straf uit, al heeft hij nog zo'n elf jaar te gaan.
    Dat is behoorlijk lang voor een hacker, en de duur van zijn straf is dan ook meer te zoeken achter de redenen waarvoor hij het hacken gebruikte. Sal is de zoon van een maffia baas en hij heeft al zo'n zevenendertig keer de interne databases van de FBI en andere anti-misdaadorganisaties plat gegooid of zelfs volledig gewist. Hiervoor schakelde hij vanop afstand eerst de stroom binnen het gebouw en de externe servers uit waardoor hij zo'n zeven minuten had om zijn familie en bondgenoten uit de nesten te helpen alvorens de systemen gereset werden en hij betrapt werd. Niet alleen dat maar hij wist ook de gevangenissystemen te hacken zodat hij celdeuren en sluizen kon openen. Op die manier heeft hij negen gedetineerden uit zijn vader's organisatie (waaronder twee van zijn broers en zijn "oom" Dom) helpen ontsnappen.
    Het enige dat hij nodig heeft om een systeem te kraken is een telefoon met een wifi verbinding.
    Zo'n vijf jaar geleden heeft de lokale politie een inval gedaan bij verschillende etablissementen van Sal's vader, waarbij éénentwintig "familieleden" werden opgepakt. Sal hoorde daar niet bij, omdat hij met zijn vrouw en zoon de stad uit was. Hij heeft voor zijn eigen arrest nog twaalf leden vrij kunnen hacken, maar omdat hij besefte dat de rest danig bewaakt werd dat hij hen vanop afstand niet vrij zou krijgen heeft hij zichzelf overgegeven om de klus van binnenuit te kunnen klaren.
    Voor zover de autoriteiten weten zit hij dan ook niet achter slot en grendel voor zijn hacking gerelateerde misdrijven, maar voor dezelfde wanpraktijken als zijn familie. Op die manier heeft hij ongemerkt nog vijf leden helpen ontsnappen.
    Het is ook door zijn toedoen dat hij, Atticus en ... geselecteerd zijn voor het project, nadat hij drie oorspronkelijke namen omgewisseld heeft voor die van hen.

    EXTRA
    •Geaardheid: heteroseksueel
    • Relatiestatus: (ongelukkig) getrouwd. Sal zal nooit van zijn vrouw scheiden omdat hij haar geen schande wil brengen maar de twee houden enkel de schijn op nadat de liefde al jaren geleden gestorven is. Met wederzijdse toestemming leiden ze elk een eigen, verborgen liefdesleven met anderen. Publiekelijk zullen ze elkaar echter altijd steunen.
    • Bij een hack laat Sal altijd zijn logo achter, dit om de tegenpartij nog meer te ergeren en uit te lachen.
    • Salvatore is een hele goede bokser. Hij is snel, kan makkelijk een slag ontwijken vanwege zijn kleine gestalte en heeft onverwacht veel kracht achter zijn eigen stoten.




    KARAKTER
    Postief
    • Intelligent
    • Vastberaden
    • Loyaal aan familie
    • Goede vader
    • Gepassioneerd
    Negatief
    • Afstandelijk
    • Veeleisend
    • Oneerlijk
    • Vrouwonvriendelijk
    • Kent geen berouw
    • Voelt zich beter dan iemand anders




    UITERLIJK
    • Lengte: Sal meet maar 1.72 meter. Hij dus zeker niet de grootste.
    • Bouw: Dat schijn kan bedriegen wordt door Sal bewezen. Hij oogt namelijk behoorlijk mager en pezig terwijl hij net wel behoorlijk sterke spieren heeft. Je ziet het gewoon niet als hij kleren aan heeft.
    • Haar: Wat kleur betreft kan je zijn haar het beste beschrijven als zandkleurig. Qua model zit er een lichte krul in en kiest hij steevast voor hetzelfde kapsel.
    • Ogen: Hoewel Sal vaak kil kan overkomen en ook zijn best doet zich zo te profileren spreken zijn ogen hem vaak tegen.
    Ze zijn roestbruin van kleur en ogen iets groter door zijn bril, die hij absoluut nodig heeft.




    GESCHIEDENIS

    [ bericht aangepast op 4 feb 2018 - 16:57 ]


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Zou ik nog een vrouwelijke rol kunnen krijgen?


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Ofcourse! Dan zijn de vrouwen nu vol (:


    El Diablo.

    Mag ik de laatste man reserveren? Waarschijnlijk wordt zijn misdaad mensenhandel or something

    [ bericht aangepast op 1 feb 2018 - 22:09 ]


    kindness is never a burden.

    Ofcourse! ^^


    El Diablo.

    Ik twijfel een klein beetje om toch geen seriemoordenaar te maken, maar aangezien er twee keer moord en één keer kannibalisme tussen staan, hou ik het op mijn oorspronkelijke misdaad.

    Ik ga een echte klootzak maken die denkt dat hij alles mag en dat niets zijn schuld is. Nu heb ik twee vraagjes (:
    1) Is het ok als hij nog niet echt in de gevangenis zat, maar dat zijn rechtszaak nog bezig is, en dit voor hem een soort noodoplossing was, want in de gevangenis zou hij echt moeten knokken om te overleven gezien de aard van zijn misdaden?
    2) Als dat mag, dan twijfel ik of ik hem inderdaad nog niet heb laten opsluiten, of dat hij er best wel al een tijdje in zit. deze twijfel hangt samen met volgende ideetjes, dus ik vraag me oprecht af wat jullie het interessantste zouden vinden (aangezien ik echt niet kan kiezen, haha):

    a) Ofwel kent niemand hem en kan hij daardoor liegen over zijn misdaad, waardoor hij waarschijnlijk toch net iets meer vertrouwen kan opwekken (diefstal is bvb net iets anders dan verkrachting) en er dus zo wel eens interessante relaties in de RPG zelf kunnen ontstaan.
    b) Ofwel was zijn zaak super bekend en dan heb ik dus nog twee onder opties: ofwel was zijn zaak nu en is iedereen er nog steeds bewust mee bezig en zijn de emoties en zo nog hoog (als in, de haat is nog vers), ofwel was het jaren geleden en is hij zo'n slechte herinnering geworden, waardoor zijn naam nog wel bekend is, maar het mensen iets minder kan schelen.


    Mhm?

    Ik vind optie A wel interessant klinken!


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'