• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Gelooft niemand in je draak?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    Oh shit morgen naar de kapper. Shall I be rebellious and cut it shorter in the cut I want?


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Is het zo moeilijk om gewoon 'dankjewel' te zeggen in plaats van 'dankjewel schatje'? De neiging om de fiets met terugwerkende kracht voor je scootmobiel te smijten was in ieder geval groot. Sue me.


    She's imperfect but she tries

    Garrison schreef:
    Oh shit morgen naar de kapper. Shall I be rebellious and cut it shorter in the cut I want?


    yes


    Mhm?

    Veerle pls ga nou gewoon die mail schrijven doe het nou gewoon dan ben je klaar voor vandaag. DO IT. AAH.


    The truth is out there.

    Garrison schreef:
    Oh shit morgen naar de kapper. Shall I be rebellious and cut it shorter in the cut I want?
    Been there. Done that. Instant regret.


    She's imperfect but she tries

    Tad schreef:
    (...)Been there. Done that. Instant regret.

    Hahaha. Maar. Ik ben ook al 2 keer een groot stuk korter gegaan zonder regrets D:


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    1. Ik wil mijn fucking cursus gedragswetenschappen ugh
    2. Okay ik ben trots want ik heb de voorraadkast geopend en tERUG GESLOTEN ZONDER HEM LEG TE VRETEN OF ÜBERHAUPT IETS TE PAKKEN en in de plaats daarvan heb ik een appel genomen yay for me
    3. Nu twijfel ik terug van hoeveel haar ik zou laten knippen. Nu word ik alsnog bang voor de mening van anderen en i hate it


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Making red velvet cupcakes, just 'cause. :Y)

    Als je nou heeeel even zou kunnen stoppen met jezelf superieur aan mij te voelen omdat ik hogeschool doe, creatieve ambities heb én a single independent woman ben, that would be great


    A to the Z

    Omg nee ik ben zo dik


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    dus je kan met iedereen wel echt meeten behalve met mij. good to know where i stand. die ene avond hoeft ook niet meer voor mij.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Alles doen voor je vrienden en zij dat niet voor jou doet wel een beetje pijn.


    kindness is never a burden.

    Lekker door gewerkt vandaag. Maar laat mij maar met zo min mogelijk mensen aan de baan staan, dan werk ik het fijnst. Toen ik in mijn eentje aan de baan werkte, ging het volgens mij prima.


    Physics is awesome

    Dat Citrosan spul smaakt echt niet lekker
    Maar het werkt ergens wel dus dan maar even doorbijten


    "It means no worries, for the rest of your days"

    god... I want to know.


    — Inner peace, it's hard to find. —