• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Gelooft niemand in je draak?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    So fucking done with everyone and everything. Bye Q.


    i wanna die with you once or twice.

    Ugh. Is het al april? 11 weken zijn nog zoveel weken...


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Laat deze verjaardag nu ophouden pls


    Rest in Peace, Son of Gondor

    M'n moeder komt thuis, ik wil d'r mn haar laten zien maar ze ziet het niet eens dat ik een dip dye heb gedaan, komt m'n zusje tussendoor tetteren over de afstandsbediening die zoek is geraakt. Probeer ik er alsnog tussen te komen door dan maar gewoon te vertellen dat ik eens iets nieuws heb gedaan, valt mn moeder tegen mij uit dat de computer van mn zusje gerepareerd moet worden en dat dat zo snel mogelijk moet gebeuren en ondertussen valt m'n zusje weer opnieuw er doorheen over die kut afstandsbediening en laat maar gewoon. Ik ben voor mensen alleen maar goed als ik iets voor ze moet doen en anders laat iedereen me links liggen.

    Also, m'n ex is wel extreem geïnteresseerd in alles wat dat die meid in de runescape clan doet. Nu voel ik me nog waardelozer omdat ik voor hem dus minder interessant ben omdat m'n levels slechter zijn en ik minder kennis van het spel heb. Ik wil godverdomme gewoon zo keihard janken.

    [ bericht aangepast op 4 feb 2018 - 18:01 ]


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Wajo ik heb vorige maand bijna 50k geschreven. Not sure what to do with this information.

    De laatste maand is een aaneenschakeling geweest van 'sok-op-grond' momenten.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    HA
    Ik ben gewoon meer volwassen dan jij bent, hehehehe

    Oké, toch niet want ik moet het hier heel duidelijk zeggen, but I don't care, ik voel me nu even heel volwassen, omdat ik me niet laat leiden door het feit dat ik niet zo'n fantastische indruk van je heb.


    Deep inside, I've never felt alive

    Zou eigenlijk wel heel leuk zijn om een paar centen bij te kunnen verdienen met fotografie. Niet al te veel, want ik kan er niet veel voor vragen doordat ik niet goed genoeg ben geloof ik. Maar ik kan eventueel wel op mijn fbpagina aangeven dat ik ook wel ''in te huren'' ben? Of ben ik daar echt té slecht voor? Hmm...


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    God-ver-domme. Heb ik EINDELIJK een baan, besluit mijn school om nu, na anderhalf jaar hetzelfde vrijdagrooster, ineens tot half 5 les te gaan geven. Terwijl ik gewoon om half 5 moet werken dus. Hélemaal kut dit.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    I got a bulletproof heart
    You got a hollow-point smile.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Damn daar past echt niets meer bij, ik ga over mijn nek, Omg


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    ughhghhgh period cramps AND my stupid earlobe acting up again? great. that's just great. Nature's punishment for being a woman, as well as society's. Ha ha. See what I did there? yeah? no? ok then.


    There is freedom in the dark.

    Misschien moet je eerst nagaan dat ik me gewoon ongelofelijk slecht (lees: depressief en suicidaal) voel en daarom soms gewoon niet mijn bed uit kan komen, voordat je op me loopt te schreeuwen. Donder op man. Ik heb er genoeg van.

    I shouldn't be alive anymore. I don't want to.

    [ bericht aangepast op 4 feb 2018 - 21:54 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Leith schreef:
    Misschien moet je eerst nagaan dat ik me gewoon ongelofelijk slecht (lees: depressief en suicidaal) voel en daarom soms gewoon niet mijn bed uit kan komen, voordat je op me loopt te schreeuwen. Donder op man. Ik heb er genoeg van.

    I shouldn't be alive anymore. I don't want to.


    Jij hebt een echte reden om te klagen. Al die mensen die zeuren over school of geld zijn niks bij jou. Depressie is de verschrikkelijkste ziekte ooit. Maar vergeet niet dat je sterk moet blijven.

    [ bericht aangepast op 4 feb 2018 - 22:04 ]


    Ga je mee verdwalen? Ik weet de weg.

    Uhm ja hallo wifi doe even normaal alsjeblieft


    There are poems inside of you that paper can't handle