• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Gelooft niemand in je draak?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    Mijn hele leven is gewoon zo vreselijk zinloos. I'm so done.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Meid, zoek een vriendje die niet steeds wanhopig wil laten zien hoeveel ie zuipt, rookt en blowt. It’s pretty annoying and not what u need right now. U deserve so much better, pls

    [ bericht aangepast op 4 feb 2018 - 13:46 ]


    i wanna die with you once or twice.

    I fucked up so bad. Like, I'm past freaking out. I'm just calm.


    You can't keep dancing with the devil and ask why you're still in hell

    And I’m a creep. I’m a weirdooo


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Misschien moet ik short stories gaan schrijven over mijn nachtmerries, sinds ik ze zo vaak heb...


    Seasons will change, but I shall remain

    Nou. Die Leen Bakker webshop is ook echt gebruiksvriendelijk. Not.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ik heb echt gewoon een uur besteed aan mijn profiel en het is het nog steeds niet helemaal of zo. Ach laat ook maar.


    26 - 02 - '16

    Oké, AAH, weer uit eten vandaag, met taart, gister ook al en morgen waarschijnlijk weer taart, Gosh help


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Sneeuw is wel echt gezellig

    Natuurlijk moet je updaten, fucking grmbl


    Mhm?

    Bastogne koekjes zijn zo lekker omg
    misschien moet ik hier eens een keer iets mee bakken

    ik heb kleurlenzen and i luv it


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    KyloRen schreef:
    Bastogne koekjes zijn zo lekker omg
    misschien moet ik hier eens een keer iets mee bakken


    Ik heb wel eens een recept gelezen waarbij ze de bodem van de taart maakte met verkruimelde bastogne koeken.


    Physics is awesome

    Ugh I don't know anymore... I just. Ugh. :c


    — Inner peace, it's hard to find. —

    MacGyver schreef:
    (...)

    Ik heb wel eens een recept gelezen waarbij ze de bodem van de taart maakte met verkruimelde bastogne koeken.

    Klopt, zoiets ben ik ook wel eens tegengekomen! Misschien is het ook wel lekker in combinatie met stroopwafel hehe. Ik ga eens kijken of ik er zelf iets van kan maken.