• Ja, in 2018 komt er dus een nieuwe film uit met het verhaal van Robin Hood. Persoonlijk hou ik wel van het verhaal en de film Robin Hood: Prince of Thieves met Kevin Costner in de hoofdrol, vind ik ook een goede film. Overigens is de film gemaakt en uitgekomen voordat ik werd geboren. Voor mij is het mooi dat iemand van de rijken jat en aan de armen geeft. Aangezien de armen eigenlijk ook worden beroofd door middel van tornehoge belastingen.

    Dit jaar komt dus weer een nieuwe film uit over dit verhaal. Taron Egerton speelt Robin Hood en daar ben ik heel blij om. Nadat ik hem heb gezien in The Kingsman films ben ik fan van Taron. O en hij kan ook zingen, want dat heeft hij bewezen in Sing. Maar ik las dus dat eerst soort van ging tussen vier acteurs en daar zat Dylan O'Brien ook tussen. Waar ik dus ook fan van ben, dus stiekem hoop ik dat hij ook in de film zit.

    Blijkbaar zat die acteur van Fifty Shades of Grey ook in de film.

    Ik ben benieuwd of ze het nog interessant weten te houden, want dit verhaal is al een aantal keer verfilmd. Uiteraard wordt de kwaliteit van films steeds beter en kunnen ze meer qua special effects, maar toch. Hoewel het natuurlijk geen straf is om naar Taron Egerton te kijken dus ik wil de film sowieso zien.

    Wat vind jij ervan dat er weer een nieuwe Robin Hood film komt?

    [ bericht aangepast op 7 feb 2018 - 23:01 ]


    Physics is awesome

    Ik ben hier heel enthousiast over en heel benieuwd, want ik heb vorig jaar een onderzoek geschreven over de relaties tussen verschillende RH films.
    Also, Robin Hood kan nooit te veel verfilmd worden naar mijn mening, zeker omdat er niet echt één tekst is waar de films zich op baseren.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    _Hephaistion_ schreef:
    Ik ben hier heel enthousiast over en heel benieuwd, want ik heb vorig jaar een onderzoek geschreven over de relaties tussen verschillende RH films.
    Also, Robin Hood kan nooit te veel verfilmd worden naar mijn mening, zeker omdat er niet echt één tekst is waar de films zich op baseren.


    Dat klinkt als een interessant onderzoek.

    O, ik dacht dat ze juist allemaal ongever hetzelfde verhaal volgden en soms wat unieks toevoegden om het interessant te houden.

    Marian schijnt in de film al getrouwd te zijn dus ik ben heel benieuwd of dat waar is en hoe de relatie tussen haar en Robin dan zal zijn. Gewoon vriendschappelijk of toch meer.


    Physics is awesome

    MacGyver schreef:
    (...)

    Dat klinkt als een interessant onderzoek.

    O, ik dacht dat ze juist allemaal ongever hetzelfde verhaal volgden en soms wat unieks toevoegden om het interessant te houden.

    Marian schijnt in de film al getrouwd te zijn dus ik ben heel benieuwd of dat waar is en hoe de relatie tussen haar en Robin dan zal zijn. Gewoon vriendschappelijk of toch meer.
    Ja de films kijken vaak heel erg op elkaar, maar de legende heeft niet echt een verhaal met een plot. Het zijn zegmaar allemaal losse delen, maar de films baseren zich eigenlijk meer op elkaar en op andere boeken dan op wat er ooit van die legendes opgeschreven is.

    Ik ben ook benieuwd hoe ze dat gaan doen met Marian ^^


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Dat is wel jammer dan. Zo leuker zijn als er een film kwam die zich meer baseert op de legende hoewel ik wel verzot ben op een "happy end".

    We zullen het zien. Er komen dit jaar echt veel films uit die ik wil zien. Dus dat wordt veel popcorn eten dit jaar.


    Physics is awesome

    Robin gaat dood in één van de ballads.

    Maar ik vind het wel heel leuk dat er zoveel vrijheid in kan zitten, omdat ze maar zo losjes gebaseerd zijn op de legendes.

    Ik ben nu echt helemaal enthousiast, want ik was eigenlijk alweer vergeten dat deze film uitkwam xD


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Kijk dat is dan niks voor mij

    Ja, dat is ook leuk. Originaliteit is vrijwel altijd leuk.

    Heb toevallig laatst een lijst bekeken met alle films die in 2018 uit kwamen (dingetje voor QreativeMinds) en ik wist dus niet dat er een film over Robin Hood zou uitkomen. Dus ook niet dat Taron weer een hoofdrol zou spelen dus ik was blij verrast.


    Physics is awesome

    Dr zijn in één jaar (ik geloof dat het 2015 was) drie Hercules films uitgekomen, lawl. Toen vond ik het wel een beetje overkill, haha.
    Ik ben wel benieuwd, overigens. Ik ken "Prince of Thieves" niet, maar de 2012-versie en de serie wel, dus ik ben benieuwd wat ze ervan gaan maken.


    Deep inside, I've never felt alive

    Barnum schreef:
    Dr zijn in één jaar (ik geloof dat het 2015 was) drie Hercules films uitgekomen, lawl. Toen vond ik het wel een beetje overkill, haha.
    Ik ben wel benieuwd, overigens. Ik ken "Prince of Thieves" niet, maar de 2012-versie en de serie wel, dus ik ben benieuwd wat ze ervan gaan maken.


    Ja, dan kunnen ze beter die drie films verspreiden over 3 jaar zodat je ieder jaar een nieuwe Hercules film hebt.

    Zoals ik al zei, die film is al wat ouder (1991) dus ik had al verwacht dat niet iedereen hem zou kennen. De 2012-versie ken ik niet, kon alleen een 2010-versie vinden via google. Hoe heette de serie?


    Physics is awesome

    Ik wist niet dat hij uit zou komen, maar ik ben nu al enthousiast. Ik houd van zulke films ^^


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Necessity schreef:
    Ik wist niet dat hij uit zou komen, maar ik ben nu al enthousiast. Ik houd van zulke films ^^


    Ik wist het eerst ook niet. Maar zoals ik al eerder zei, ik ben blij verrast.


    Physics is awesome

    MacGyver schreef:
    (...)

    Ja, dan kunnen ze beter die drie films verspreiden over 3 jaar zodat je ieder jaar een nieuwe Hercules film hebt.

    Zoals ik al zei, die film is al wat ouder (1991) dus ik had al verwacht dat niet iedereen hem zou kennen. De 2012-versie ken ik niet, kon alleen een 2010-versie vinden via google. Hoe heette de serie?

    Oeps, die bedoel ik haha. Die met Russell Crowe en Cate Blanchett.
    De serie is uit 2006 en heet ook gewoon Robin Hood. Hij stond ooit op Netflix, geen idee of hij er nog steeds op staat.


    Deep inside, I've never felt alive

    Barnum schreef:
    (...)
    Oeps, die bedoel ik haha. Die met Russell Crowe en Cate Blanchett.
    De serie is uit 2006 en heet ook gewoon Robin Hood. Hij stond ooit op Netflix, geen idee of hij er nog steeds op staat.


    Was al bang dat ik een Robin Hood film had gemist. Aangezien ik geen netflix heb, kan ik niet kijken of hij er nog op staat.


    Physics is awesome

    Ik kan de serie wel echt aanraden, hij staat niet meer op Netflix, though.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Necessity schreef:
    Ik wist niet dat hij uit zou komen, maar ik ben nu al enthousiast. Ik houd van zulke films ^^


    I'm a warrior, and you can never hurt me again.

    Ik ken eigenlijk vooral de Men in Tights film, dus ik weet niet of ik deze zou kijken :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.