• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Gelooft niemand in je draak?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 11 feb 2018 - 14:10 ]


    Physics is awesome

    Dear anxiety, I think we should break up as soon as possible. We are not meant to be.


    26 - 02 - '16

    Oké — en nu ga ik diehard aan m'n scriptie werken en laat ik me niet afleiden door m'n telefoon en Q. // I've got this shit.


    Les, ga voorbij, kssst. Ik heb honger

    Hm misschien moet ik weer eens aan normaal ontbijt wennen, het is iets teveel gewoonte geworden dat ik dat skip en nu merk ik voor some reason extreem dat ik zo ongeveer altijd honger heb. Deze overgang van eetstoornis naar normaal is niet heel chill.


    obsessive rage

    Bokeh schreef:
    Dear anxiety, I think we should break up as soon as possible. We are not meant to be.


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Ugh great. : (


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik wil eigenlijk aan school werken zodat ik mijn huiswerk voor deze week al af heb voor vrijdag, maar ik voel me echt gewoon zwaar kut dus ik wil eigenlijk alleen maar in bed liggen en Peaky Blinders bingen.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Kappertje here we go


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Jemig, waar waren mijn social skills zonet opeens gebleven dan. :') Nou ja, het is gelukt.

    To shave/cut half of my hair off or not? /:


    — Inner peace, it's hard to find. —

    I appreciate it.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Waarom doe ik deze fucking studie zelfs nog. Ik heb al 7 herexamens, waarvoor er zeker nog twee bijkomen want iedereen buist voor architectuur in het eerste jaar en moderne en hedendaagse is blijkbaar een kutmoeilijk keuzevak, dus well done, Lene. Screw yourself over some more why don't you. Ik kan echt geen 9 herexamens doen, what the fuck. Ik laat mijn ouders €400 aan studieboeken betalen voor het tweede semester en ik ga toch niet door dit jaar zijn.

    //

    I definitely gained weight. Fuck.

    [ bericht aangepast op 13 feb 2018 - 14:03 ]


    kindness is never a burden.

    Verkouden zijn is echt heel vervelend meh

    Ha, justice. (cop) Blij dat ze hem toch aanpakken ook al werkt ie hier.


    Ik wil een tuin vol egels

    Uugh, ik word hier zo moe van eh.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Je vat altijd alles wat ik zeg negatief op. Goh, zou dat kunnen komen omdat 90% ook negatief is? En als het eerst niet negatief is, dan wordt het wel negatief. En als ik iets qua pijn dan heb jij het ook of je begint meteen over een pijntje die jij hebt. Zal ik volgende keer dan ook maar niet luisteren? O, wacht maar je zorgt er wel voor dat je er aandacht voor krijgt. Ik ben moe, het was druk op werk en ik heb over gewerkt. Hou even rekening ermee.


    Physics is awesome