• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Gelooft niemand in je draak?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 11 feb 2018 - 14:10 ]


    Physics is awesome

    Waarom maak ik dit boekverslag DAT NIET VAN MIJ IS? Verdorie Brechtje, je zou dit niet meer doen. Ugh.


    i wanna die with you once or twice.

    Ik word zo zenuwachtig van deze kutpresentatie, ugh.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Wanneer je van jezelf hoort dat je gruwelijk onsamenhangend aan het brabbelen bent en je denkt dat niemand het a) kan verstaan en b) iets kan schelen, maar je vriendin er vervolgens net zo gestoord over doorgaat en fjajdnwso. The good stuff.


    She's imperfect but she tries

    meh ik voel me een beetje beroerd

    Ik moet eens een nieuwe playlist maken want deze heb ik al wel heel vaak gehoord onderhand lol.

    Done. Nu is mijn hoofd vol Dr. Jekyll en Mr. Hyde bluh


    i wanna die with you once or twice.

    Well, dat is echt onverwacht. Bedankt, I guess? Dat jij het zou zijn om me op te vangen voordat ik, figuurlijk, te pletter sla is vreemd, maar zeker aangenaam, wauw.

    [ bericht aangepast op 12 feb 2018 - 20:54 ]


    True evil only comes from corrupting something truly good.

    Fucking liar.


    •

    Ennnnn hier komen de twijfels (cat) fijn

    Eigenlijk zou ik blij en opgelucht moeten zijn, maar de keiharde waarheid is dat ik me gewoon waardeloos voel door de naweeën van het halfjaar aan stress wat ik door deze ellende gehad heb :/
    Ook had ik vandaag een afspraak moeten maken bij de dokter omdat het zo gewoon niet meer gaat, maar iets houdt me tegen. Het kan niet meer zo, maar de motivatie om er iets aan te doen ontbreekt gewoon. Ik baal ervan dat ik me altijd moe of gestrest voel, en slechts bij vlagen vrolijk. :c


    26 - 02 - '16

    WAAROM is het altijd zo dat als het al heel lang goed gaat het toch ineens weer mis moet gaan? Hallo brein doe normaal en denk eens gezond ik wil dit niet meer D:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    I just wanna cry. I forgot how shitty it is to be so lonely. Voelt echt alsof ik alle foute keuzes heb gemaakt all leading up to dit, alleen zijn.

    [ bericht aangepast op 12 feb 2018 - 21:46 ]


    The truth is out there.

    En toen moesten jullie ook nog me uitschelden en moet ik echt huilen. Thanks.


    The truth is out there.

    I feel like shit and I don’t want to cry but I do I do I fucking do.


    •

    DIT IS ZO ONTZETTEND typisch


    Mhm?

    I’m tired but. I wanna talk to you and watch Final Fantasy all night


    Sidera nostra contrahent solem lunamque