• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Gelooft niemand in je draak?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 11 feb 2018 - 14:10 ]


    Physics is awesome

    Ik heb 11111 pageviews yaaay


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Oh 11112 :c


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Oml Jared Leto is echt een engel

    Er viel een stukje van mijn Split ijsje af en het viel eerst op mijn trui en toen rolde het verder en nu ben ik het kwijt. Huh.

    Tired doesn’t even compare to this.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Je komt eigenlijk echt mijn keel wel uit.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    ... waarom reageren mensen en masse zo heftig op het niet voorverwarmen van ovens? de meeste tumblr posts kan ik nog wel doorgronden, hoe onzinnig de inhoud ook is, maar dit vind ik echt een heel erg merkwaardig onderwerp om zo bovenop te springen? is het een grap? het lijkt niet meer op een grap, maar dudes, wat voor ovens hebben jullie dat je eten nog rauw is als je hem niet voorverwarmt? waarom bak je het niet iets langer zodat het wel gaar wordt? ik ben zo in de war en ik kan humor of satire niet meer onderscheiden van serieuze ruzies op deze site


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ontdekken dat crazy ex girlfriend 3 seizoenen heeft, is het beste dat me is overkomen in een lange tijd


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Kan iemand ff dat rotgevoel uit mij rukken. Ik heb afleiding nodig.


    Ik wil een tuin vol egels

    Ada schreef:
    Waarom maak ik dit boekverslag DAT NIET VAN MIJ IS? Verdorie Brechtje, je zou dit niet meer doen. Ugh.


    Sorry, oeps eh


    "It doesn't matter who you are or what you look like, so long as somebody loves you."

    Fijn dat mijn retourzending terugbetaald wordt, maar ik heb niet eens een retourzending gedaan? Ik heb niet eens het pakje binnen gekregen in de eerste plaats???? Wat is daar zelfs mee gebeurd lol. :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Okay traan, stop met uit mijn oog kruipen, straks denken mensen dat ik huil terwijl het door koude wind in mijn ogen komt (':


    obsessive rage

    Duendes schreef:
    (...)

    Sorry, oeps eh

    😂😂
    Ik maakte het met liefde (H)


    i wanna die with you once or twice.

    Ik ben te vroeg wakker geworden. Kan ik niet terug in slaap vallen, want met het aantal uur slaap dat ik nu heb gehad, ga ik bij m’n werk nogal moe zijn. 😔


    Ik wil een tuin vol egels

    Dit is best overdreven... het was maar een griepje.. verder niks heftigs ofzo... 🤦‍♀️


    "It means no worries, for the rest of your days"