• Hoi hoi!

    Voor onze blog Qreative Minds willen we een nieuwe rubriek openen waarin fans iets over hun favoriete boekenserie, film of serie vertellen. En waar zijn nou meer fangirls (of fanboys) te vinden dan hier? (:

    We willen een paar standaardvragen sturen, zoals we in een grijsverleden in Q-magazine hebben gedaan. We vinden een foto van jouzelf met de boeken (of andere fanstuff) wel een plus, maar als je daar niet van houdt kun je misschien nog een foto maken waarbij het gezicht in de schaduw valt ofzo, i dunno, maar we vinden dat een persoonlijke 'touch' wel bij de blog past.

    Duss zijn er mensen die het leuk vinden om er aan mee te werken? Het gaat verder wel buiten Q om en je staat dus wel op een website en het wordt éénmalig op FB gedeeld, dus dat moet je natuurlijk maar wel net willen, maar misschien zijn er wel mensen die daar geen probleem mee hebben. (:

    Mocht je mee willen doen, laat dan even een berichtje achter met je fandom en een mailadres (:

    Deze fandoms zijn al gekozen:

    A Song of Ice and Fire
    Harry Potter
    How To Train Your Dragon
    Kuroko no Basket
    Legends of Tomorrow
    Marvel
    The Maze Runner


    [ bericht aangepast op 16 feb 2018 - 16:28 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    HiddIeston schreef:
    De fandoms die met mailadres en al zijn aangemeld staan er tussen. :Y)
    Van de rest hoor ik na de eerste items wel of ze mee willen doen. ^^


    Ik wilde graag mee doen met de serie van 'The Mortal Instruments' maar aangezien je een foto wilde en ik niet alle boeken heb, weet ik niet of dat een probleem is?


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Senua schreef:
    (...)

    Ik wilde graag mee doen met de serie van 'The Mortal Instruments' maar aangezien je een foto wilde en ik niet alle boeken heb, weet ik niet of dat een probleem is?

    O nee hoor, niet alle boeken hebben (gelezen) is geen probleem. ^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Bankai schreef:
    Ik wil wel meedoen ^^ Although Ik multifandom ben kan ik het over Peaky Blinders gaan hebben, maar ik denk dat ik beter over Kuroko no Basket praat hehe. Mag ik mijn e-mail ook pb'en? Ik zet hem niet zo graag open op het forum ^^

    Hé uh krijg jij mijn mails wel haha?


    Every villain is a hero in his own mind.

    WHOOPWHOOP I am the ultimate fangirl

    [ bericht aangepast op 10 april 2018 - 12:21 ]


    ~ When you fall asleep tonight, just remember that we lay under the same stars ~