• CARPENTER HIGH
    ✯✯✯

    STORY
    Carpenter is een Amerikaans, klein dorpje waar iedereen elkaar door en door kent. Nieuwelingen blijven niet lang onbekend, geheimen blijven niet lang geheim en roddels gaan als een lopend vuurtje rond. Carpenter High, de middelbare school van het dorp, is daarom ook een bron van inspiratie. Een school zoals geen ander, waar dezelfde problemen gelden. Reputaties die sommige leerlingen gek maken. De ene groep dames gedragen zich als de koninginnen van de school, de andere groep blijft liever op de achtergrond en andere groepen hebben een eigen reputatie. Hoe zou jij omgaan op deze school? Zou jij je gek laten maken door alle personen rondom je of laat jij je schoolleven niet leiden door wat er gebeurt?

    Carpenter is een fictief, zelf verzonnen dorpje, gelegen in de staat Californië. Carpenter heeft verschillende groepen, van foute drugsdealers tot roddelgroepjes. Alles wordt gelijk doorverteld. Carpenter heeft haar eigen burgemeester en daarvoor vinden verkiezingen plaats.
    Lights is hun echte, eigen café. Hier worden onder andere vaak dates gehouden. Het is het bekendste en enige café van het dorp. Daarnaast is er een bioscoop en gezellige, kleine winkeltjes.


    CARPENTER HIGH
    Grades
    Freshmen (14–15) // Sophomores (15–16) // Juniors (16–17) // Seniors (17–18)
    Schoolkleuren
    Paars // Geel

    Sportteams
    ✯ Football • The Alpha's (try—outs zijn benodigd)
    ✯ Cheerleaders • The Omega's (try—outs zijn benodigd)
    ✯ Overige • Atletiek // Basketbal // Dansen // Honkbal // Volleybal // Zwemmen
    Schoolclubs
    Band // Drama // Feestcommissie // Schaakclub


    REGELS
    ✯ Huisregels van Quizlet
    ✯ Nieuwe topics worden gemaakt door Cabello (tenzij anders aangegeven)
    ✯ Geen perfecte personages
    ✯ Maximaal twee personages (van verschillend geslacht)
    ✯ Posts bevatten minimaal 100 woorden
    ✯ Geniet
    THERE IS ALWAYS THAT ONE TEACHER ——— THAT YOU WANNA SLAP

    ROLLEN
    Mannen
    ✯ Elio Romeo Silvestri • Solmeron • Filmfanatic • Senior • 1.4
    ✯ Gemini Cailen Vane Vernell • Cabello • Sick Boy • Junior • 1.5
    ✯ Jesse Elijah Aaron • Jurriens • Cute Gay Boy • Senior • 1.2
    ✯ Luca Leroy • Orwell • Bad Guy // Loner • Senior • 1.3
    ✯ Ryder Mavuto • Necessity • Criminal // Newbie • Senior • 1.3
    ✯ Thaddeus Kingston • Dare • Captain // Orphan • Senior • 1.3
    ✯ Yeshaya Sage Carter • Jagermeister • “Gay Kid” • Senior • 1.5
    ✯ Zachary Curtis Reed • WheeIer • Classclown • Senior • 1.3

    Vrouwen
    ✯ Alaska Phoenix Montero • Maluma • Captain • Senior • 1.4
    ✯ Arwen Ruolan Nguyen • Ricciardo • — • Senior • 1.4
    ✯ Courtney Elizabeth Grey • Cabello • Freak // Sky Girl • Senior • 1.3
    ✯ Elaine Aurora Aarons Solmeron • Social Butterfly • Senior • 1.4
    ✯ Eliza St. Claire • Orwell • Outcast • Junior • 1.3
    ✯ Lenore Lawrence • Shadowsinger • — • Senior • 1.4
    ✯ Nikia Willishka Marshall • Rasalghul • Rebel • Senior • 1.2




    SITUATIE
    Vrijdagochtend — 09:00. Binnen vijf minuten gaan de eerste lessen van start. Vandaag zijn de leerlingen om 12:00 vrij — vanwege de football overwinning. 's Avonds geeft Thaddeus Kingston (captain) een feest in het café Lights — iedereen is uitgenodigd.
    Bedenk voor jezelf welke lessen je personage(s) allemaal volgt en vervolgens verwerk je dit in een eventuele posts. Alle leerkrachten mogen zelfstandig bestuurd worden door de RPG's, maar houd het realistisch.




    © Cabello

    [ bericht aangepast op 13 maart 2018 - 16:45 ]


    'Yeshaya'
    17 y/o • ''The Gay Kid'' • With Ryder @ office



    Vandaag was ik eerder naar school gekomen dan eigenlijk gehoeven had. Of naja – ik moest wel eerder komen gezien de directeur besloten had dat ik de nieuwe jongen wegwijs moest maken op school, gezien hij in mijn klas zou komen. Het scheen ook een senior te zijn en hoewel ik graag mensen met open armen ontvang – scheen dit nogal een probleem joch te zijn. Normaal luisterde ik niet graag naar roddels, vooral gezien ik zelf daar vaak het slachtoffer ben van geworden, maar ik had gewoon geen zin in een bully.
    Ietwat zenuwachtig zuchtte ik dan ook, terwijl ik de zijkant van mijn lichaam bekeek in het raam. Alles leek safe.
    Ik haalde nog snel een hand door mijn krullen, voor ik de deur van de directeur open zag gaan. Smile on, chin up.
    ‘Yeshaya, kom binnen. Ik wil je voorstellen aan onze nieuwe student, Ryder Mavuto.’ Ik glimlachte even vriendelijk, waarna ik de kamer van de directeur binnen kwam.
    Meteen voelde ik de blik van Ryder over me heen gaan, terwijl hij me met een ‘he’ begroette. Hij leek gewoon op een normale student, maar niemand had ooit gezegd dat de Duivel lelijk was.
    Ik pakte zijn hand aan, terwijl hij zichzelf voorstelde als Ryder. ‘Yeshaya, maar je mag Yesh zeggen om het kort te houden.’ Grijnsde ik toch iets gemakkelijker dan eerst. Ik ging niet met vooroordelen beginnen. Dat besloot ik direct toen ik in de grijze kijkers van de jongen keek. Het waren net kleine maantjes en ik was de weerwolf. Awooee
    ‘Welkom op Carpenter High. Je lijkt me wel sportief dus ik denk kunnen we het best daar beginnen voor de les start. Tenzij je liever met de toneelclub begint, want daar zit ik in.’ Knipoogde ik de jongen.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    THADDEUS KINGSTON


    19 // Captain & Orphan // Senior // @ School // & Elaine Aarons


          Wanneer Thad kan ontwaren dat Elaine's wangen langzaam rood kleuren, voelt hij een vreemde vorm van tevredenheid door zijn eigen lichaam schieten. Thad heeft Elaine een lang aantal jaren heel erg moeten missen in zijn leven en het voelde goed om weer met haar te praten — ook al betekende dat dat Thad haar onwillekeurig complimenten gaf waardoor er een ongemakkelijke sfeer tussen hen in kwam hangen.
          'Ja. Tenminste, ik denk dat ik ga inderdaad — ik moet even kijken wie er gaan enzo, maar waarschijnlijk ga ik wel. Misschien kunnen we inderdaad wel samen gaan?'
          Thad voelt zijn mondhoeken omhoog glijden in een kleine, lichte glimlach, waarna hij in zijn gedachten zijn plannen voor vanavond één voor één afgaat. Plotseling weet hij te herinneren dat hij Nikia vanmorgen al heeft gevraagd, waardoor zijn wangen roder worden dan de wangen van Elaine zojuist. Daarnaast heeft hij eveneens een verplichting jegens Lenore, maar aangezien ze hem geeneens achterna is gekomen nadat ze Luca tegen kwamen is Thad niet van plan haar hand de hele avond vast te houden — dat mocht Luca dan mooi doen, klootzak.
          'Shit, Ellie — ik heb Nikia ook al gevraagd. . . Alsjeblieft, denk niet dat ik alle meisjes mee vraag die ik zie. . .'
          Thad haalt zijn hand even kreunend langs zijn gezicht. Waarom kan dit niet gewoon op een goede manier gaan?
          'Oké, rewind. Zie ik je vanavond op het feestje, Elaine? Dan drinken we samen iets, oké? God. . . dit is ongemakkelijk. Nog meer als die ene middag dat ik door een wesp in m'n kont werd gestoken en jij er op stond dat ik het liet zien.'
          Thad lacht even zachtjes door de plotselinge jeugdherinnering en kijkt Elaine daarbij liefdevol aan.
          'Ellie, het spijt me — je weet wel. . . Ugh.'


    ——————————————————————————

    ——————————————————————————

    Nikia Willishka Marshall

    ”He smiled and all I could think was
    ‘Oh shit’. ”

    • Eighteen • The Rebel • With Eliza •

    Zacht grinnikend opent Eliza het portier, waarop ik niks anders kan doen dan zacht mee te lachen en haar voorbeeld te gooien. “‘Productiefs… Nu vraag je wel heel veel van ons, op een vrijdag. Een halve vrijdag zelfs,” brengt de brunette vervolgens uit eens ze — nu nog op een soepele manier — uit is gestapt en het portier dicht laat vallen. Direct sluit ik de auto af en controleer met een vlugge blik of alles goed op slot zit. “Ach,” begin droogjes doch op een speelse toon, en zwaai mijn tas over mijn schouder heen, waarna mijn vingers door mijn lange lokken heen glijden om te een beetje te fatsoeneren. “Het eerste productieve hebben we al gedaan, en dat is aanwezig zijn.” Met een grijns op mijn gezicht werp ik mijn beste vriendin een ondeugende blik toe.
          ”Welke les heb je als eerste?” vraagt de brunette me dan. Een bedenkelijke frons verschijnt op mijn gezicht als ik mijn rooster voor de geest haal. “Als ik het goed heb mag ik op een sportieve manier de dag beginnen.” Met een lelijke grimas — ter aanduiding hoeveel zin ik daar in had — schud ik mijn hoofd. Misschien dat ik deze skipte, bedacht ik stilletjes. “Oh en – je hoeft niet op me te wachten rond de middag trouwens. Ik ehr- moet ergens heen.” Met een schuine blik kijk ik Eliza kort aan en glimlach kort. Het was een gok, maar ik hield wijselijk mijn mond dicht. Ik was de laatste persoon die bevoordeeld was en zou hierdoor Eliza nooit anders aan gaan kijken nu ze in verwachting was. Ik hoopte maar dat de vader in kwestie niet moeilijk zou doen, of deed.
          ”Dan zie ik je thuis wel,” reageer ik en haak mijn arm in de haren alvorens Thad van een antwoord te hebben voorzien en loods mijn vriendin mee richting het plein. “Weet je al wat je aan gaat trekken?” vraag ik ondertussen, waarbij ik inwendig tevreden grijns met dat het me zeker ging lukken de brunette vanavond ook op het feest te laten verschijnen. En anders had ik in ieder geval mijn best goed gedaan.

    To:Thad.
    Is goed! Wij zijn er zo.



    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Eliza St. Claire

    16 Outcast/Pregnant Junior Schoolplein > Nikia, Thad & Elaine.


          Door Nikia’s comment dat we al aanwezig zijn en dus in zekere zin productief bezig zijn, krullen mijn mondhoeken zich weer omhoog. ‘Als ik het goed heb, mag ik op een sportieve manier de dag beginnen,’ gaat ze dan met een duidelijk ontevreden grimas verder en ik kan het niet helpen even te lachen.
          ’Ik zie je gewoon denken aan spijbelen’, zeg ik geamuseerd als antwoord, Nikia maar al te goed kennende, doch ik het allesbehalve afkeurend of beoordelend uitsprak. Ik kon het haar immers op geen enkele manier kwalijk nemen, aangezien gym hier echt allesbehalve geweldig is – en gegeven wordt door een docent die duidelijk een bloedhekel heeft aan zijn eigen vak. Of aan studenten, dat kan natuurlijk ook niet.
          Op mijn reactie dat ze niet zal hoeven te wachten, stelt ze tot mijn geluk geen vragen. Ondanks mijn pure – vriendschappelijke – liefde naar Nikia toe, had ik nu absoluut geen verlangen het onderwerp van Zach aan te kaarten. Maar. . . misschien zou ik dat vanavond eindelijk eens gaan doen, als ik daar de kans toe krijg.
          Plotseling vouwt ze haar om de mijne en sleurt me zo mee richting het plein. ‘Weet je al wat je aan gaat trekken?’
          Gehoorzaam stap ik met haar mee, maar frons wel even. ‘Ik heb absoluut geen idee,’ sprak ik dan uit, ‘In mijn jurken pas ik niet echt meer, dus het zal wel eens jeans worden met een topje of iets dergelijks. Àls ik ga, natuurlijk’, voeg ik er plagend aan toe, als ik me realiseer dat Nikia me probeert mee te lokken. ‘Sneaky,’ fluister ik haar op diezelfde toon toe. ‘Weet jij het al, wat je aan zal trekken?’
          Ik werp mijn blik naar voren en realiseer me Nikia’s doel; Thad, bij wie ook Elaine staat. Dat zijn niet één maar twee personen bij wie ik me lichtelijk ongemakkelijk voel. Ondanks onze gedeelde liefde voor Harry Potter en de bijlessen, ken ik ook Thad’s mening betreffende mijn zwangerschap maar al te goed. Waarom Elaine en ik niet goed konden praten met elkaar… geen idee, eigenlijk.
          Toch stap ik nog even mee, en pik dan ook mijn gsm nog kort uit mijn zak als ik Elio’s bericht zie. God, hoe erg ik het acteren mis. Na even snel typen steek ik hem weer in mijn broekzak weg, en hef begroetend een hand op naar zowel Thad als Elaine.

    > Elio
    Slijmbal. ^^ Mag ik je eraan herinneren dat ik een geweldig goede assistente ben? Laat het maar weten als je hulp nodig hebt.


    [ bericht aangepast op 24 feb 2018 - 17:55 ]


    A girl who wonders.

    LENORE LAWRENCE
    senior || seventeen || with luca

    We zijn nog maar net bij Luca aangekomen, of Thad gaat al weg, nadat hij mij kortaf gedag gezegd heeft. Hij kijkt me niet eens aan. Stilletjes kijk ik hem na, terwijl er een golf van onzekerheid in mij begint te broeden. Is hij boos? Omdat ik Luca begroet heb? Ik voel me kleintjes. Na alles met mijn moeder, wil ik niet nog iemand kwijt raken, op wat voor manier dan ook. Ik haal mijn mobiel te voorschijn, maar na even twijfelen zet ik het op vliegtuigstand, in plaats van Thad een bericht te sturen. Hij zal nu toch niet willen praten.
          "Mhm, helemaal prima," antwoordt Luca nog op mijn vraag. Zijn sigaret heeft hij gelukkig uitgedrukt. Ik heb nooit echt van die lucht gehouden. "Ben meer geïnteresseerd in hoe het met jou gaat, eigenlijk. En om je bericht te beantwoorden, yup, ik ga. Team vertegenwoordigen en alles. Jij ook? Want eh.. ik ontvoer je weer als’t moet."
          "Oh." Mijn wangen kleuren rood, terug denkend aan al die keren dat Luca mij ergens weggetrokken heeft. Grotendeels omdat ik geen 'nee' durf te zeggen. Niet dat ik het erg vind wanneer hij dat doet, in tegendeel juist, maar het blijft... wennen. En een vreemd gevoel, dat hij mij misschien leuk vindt. Ik weet nog altijd niet wat ik er van moet denken, en het zou me niet eens zoveel verbazen als het een grap blijkt te zijn, want ik zou niet denken dat ik zijn type ben. "Ik weet het niet zo goed..." Ik knik in de richting waar Thad heen liep. "Ik denk niet dat hij momenteel erg blij zou zijn als ik kom. Maar jij kan gewoon gaan." Ik bijt op mijn onderlip en knik naar mijn vioolkoffer, die ik vasthoud in mijn linkerhand. "Ik moet toch nog oefenen. Audities over een paar weken." Thad stond er destijds op dat hij meewilde, maar zou hij dat nu ook nog wel willen?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Leroy

    18 Bad Guy Senior Schoolgate > Lenore


    Mijn onwennigheid maskerend laat ik mijn hand door mijn haar glijden, als ik mijn blik weer op Lenore richt – en de onzekerheid in haar ogen me meteen opvalt, alsook de rode schijn die haar wangen kleurt.
          ’Ik weet het niet zo goed. . . Ik denk niet dat hij momenteel erg blij zou zijn als ik kom. Maar jij kan gewoon gaan. Ik moet toch oefenen. Audities over een paar weken.’ Haar woorden klinken zacht, maar toch volg ik haar blik van Thad naar de vioolkoffer. Ergens frustreert het me dat Thad in zijn beschermende houding tegenover haar, niet ziet dat hij haar net onzekerheid geeft. Hij is een goede kerel, veel beter dan ikzelf, maar ik kan het niet plaatsen. Toch bijt ik mentaal op mijn tong en laat mijn houding zelfs nog iets verzachten.
          ’Je weet dat jij niet het probleem bent, right? Zeker niet,’ zeg ik haar dan rustig en knik ook even richting waar Thad net heen verdween. Dat ik het wel ben, hoef ik naar mijn gevoel niet luidop uit te spreken. ‘Hij vindt ’t vast tof als je komt.’ En ik ook. ‘En ik trek me er gewoon geen ene zier van aan dat hij mij niks vindt.’
          Mijn vingers zoeken automatisch weer naar een sigaret, doch ik die weer los met de herinnering aan wie er bij me staat. Mentaal maak ik al de note haar gewoon op te halen, mocht ze niet verschijnen. ‘Maar eh, auditie waarvoor?’ zeg ik als ik richting de vioolkoffer kijk. Ik had Lenore al een paar keer horen spelen, en vond het geweldig. Mijn liefde voor klassieke muziek kenden weinigen, al had de persoon die het instrument bespeelde er natuurlijk ook wat mee te maken.
          'Als je publiek zoekt tijdens ’t oefenen, ben ik dé persoon.’



    [ bericht aangepast op 25 feb 2018 - 1:58 ]


    A girl who wonders.


    ZACHARY CURTIS REED

    Classclown / Social butterfly




    'Yay!' Kirde Alaska vrolijk en ze leek enkel maar vrolijker te worden als Elio ook vertelde dat hij naar het feest zou gaan. 'Ik zou het nooit willen missen.' zei de jongen wat Alas enkel maar actiever leek te maken. 'Dan kan je ook wel met mij mee rijden? Als je wilt natuurlijk.' ik grinnikte even om haar woorden, Alaska was best een goeie chauffeur maar de dame kon nogal praten eens we met velen waren. Dit plus auto rijden, het zou nogal een hectische rit worden.. En daar hou ik immers van. 'Maar, dan is het wel tijd voor wat carpool karaoke. Als jullie dat aandurven tenminste,' vervolgde Alaska waardoor een lachje mijn lippen verliet. "Oh god, je hebt toch niet zo'n white chicks cd liggen hé?" vroeg ik haar lachend, met enkel hits voor de coole hippe meiden. Echter had ik absoluut geen problemen met zingen, wie me echt kende wist dat ik een zwak had voor musicals en catchy meezingliedjes. Het feit dat ik het ook vroeg was eerder om hun te gaan beschermen van mijn luide kattegejank. 'Oh, nee,' zei Elio dan ook wat droogjes 'Ik weet inderdaad niet of ik dat wel aan kan, misschien ga ik toch maar lopen,' ik lachte even om zijn sarcasme 'Maar misschien wanneer ik genoeg drank op heb dat ik me de terug weg nog in je auto waag.' ik haf de jongen een schouder klopje. "He pas maar op hoor of Alas gaat je de hele weg stalken in haar coole wagen met de muziek op de volle 100%. Je zult het hoe dan ook horen, je zit nu eenmaal te diep hierin verwikkeld." grapje ik met een knipoog en grijnsde naar Alaska, alsof ze één of andere maffia baas was die iedereen zou betoveren met haar karaoke of iets derglijks. "Wanneer haal je ons dan op Lassie?" vroeg ik als ik mijn arm dan weer om Alaska heen sloeg en wat tegen de jongedame aanleunde.


    [ bericht aangepast op 25 feb 2018 - 12:08 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Alaska Phoenix Montero
    Cheer captain // Senior • 18 • In front of the school w. Zach • Outfit


    "Oh god, je hebt toch niet zo'n white chicks cd liggen hé?" vroeg Zach me lachend en ik haal onschuldig mijn schouders op. 'Wie weet.. Misschien voeg ik speciaal voor jou wel wannabe toe ofzo.' lach ik. Elio lachte ook even. 'Oh, nee. Ik weet inderdaad niet of ik dat wel aan kan, misschien ga ik toch maar lopen,' zei Elio sarcastisch en mijn lippen krullen om in een grijns. 'Maar misschien wanneer ik genoeg drank op heb dat ik me de terug weg nog in je auto waag.' Ik haal mijn wenkbrauw geamuseerd op en kijk naar Zach wanneer hij weer wat zegt. "He pas maar op hoor of Alas gaat je de hele weg stalken in haar coole wagen met de muziek op de volle 100%. Je zult het hoe dan ook horen, je zit nu eenmaal te diep hierin verwikkeld." Ik knik snel en grijns naar Elio. 'Inderdaad, als hoofd van de Carpenter maffia moet ik me daar wel naar gedragen hmh?' plaag ik.
    "Wanneer haal je ons dan op Lassie?" werd me gevraagd door Zach die ondertussen zijn arm om me heen slaat en wat tegen me aan leunt. Ik haal lichtjes mijn schouders op en leun met mijn hoofd tegen zijn schouder, waarna ik naar de twee jongens kijk. 'Acht uur?' zeg ik dan en glimlach. Ik denk even na over welk vak ik heb en zucht dan diep. 'Ik heb geen zin in geschiedenis...' klaag ik zachtjes en stop de lolly weer in mijn mond. 'Als we het over saaie vakken hebben,' ik schud mijn hoofd. 'Nog even en ik ben geschiedenis daar.'


    El Diablo.

    Elaine Aurora Aarons

    'She wasn't looking for a knight
    She was looking for a sword'


    18 Years | Social butterfly | Outfit | At school | With Thad

    Een beetje ongemakkelijk hupte Elaine heen en weer van haar ene op haar andere been afwachtend van Thaddeus zijn antwoord op haar uitnodiging. Samen met Thaddeus gaan, kon ze nog iets ongemakkelijkers verzinnen? Ze had hem nu al gevraagd, dus dan kon ze moeilijk haar verzoek terug trekken, maar het idee alleen al stond Elaine niet bepaald aan. 'Shit, Ellie — ik heb Nikia ook al gevraagd. . . Alsjeblieft, denk niet dat ik alle meisjes mee vraag die ik zie. . .' zei Thaddeus uiteindelijk, waarna Elaine dus opgelucht hoorde te zijn. Ze hoefde niet met Thaddeus te gaan, maar in plaats van opluchting voelde ze zich afgewezen.
    Als Thaddeus echt met haar naar het feestje had gewild had hij wel voorgesteld dat ze ook wel mee kon... toch? Elaine wist eigenlijk niet eens wat ze echt van Thaddeus had verwacht, dat hij wel met haar zou willen? Dat was ook vrij onwaarschijnlijk geweest, er was een reden dat ze niet zoveel met elkaar spraken en die reden zou Elaine wel zijn. Tenminste dat was het vermoeden wat Elaine altijd had gehad, want waarom ging Thaddeus anders nog wel met Zachary om? Ze waren vroeger altijd met zijn drieën geweest, maar er was enkel een breuk tussen haar en Thaddeus. Dan moest het toch wel iets met haar te doen hebben.
    'Oké, rewind. Zie ik je vanavond op het feestje, Elaine? Dan drinken we samen iets, oké? God. . . dit is ongemakkelijk. Nog meer als die ene middag dat ik door een wesp in m'n kont werd gestoken en jij er op stond dat ik het liet zien.' was Thaddeus al snel door gegaan, maar zijn woorden leken niet helemaal meer te helpen. Wel waren Elaine haar mondhoeken even omhoog gekropen toen Thaddeus sprak over de wesp die hem in zijn kont had gestoken, dat wist Elaine ook nog wel, maar daarna keek ze hem weer even ongemakkelijk aan als ze eerst had gedaan. 'Ellie, het spijt me — je weet wel. . . Ugh.' zei Thaddeus uiteindelijk.
    'Nee, ehm... het geeft niet,' zei Elaine, terwijl ze haar ogen over het schoolplein liet glijden om Thaddeus zijn blik te vermijden. Waarom deed ze nu zo vreselijk ongemakkelijk? Dit was helemaal niet wie Elaine was. 'Het was een stomme vraag.' zei Elaine, zich zelf er nog van weerhoudend om Thaddeus te zeggen dat ze helemaal niet met hem wou. 'Ik bedoel we praten weken niet en dan wil ik ineens met je naar een feestje, dat is ook een beetje vreemd,' Elaine wist niet waarom ze plots niet op kon houden met praten, ze wou dat ze haar mond hield, maar haar hoofd en haar mond leken niet samen te kunnen werken. 'Maar ja, we kunnen inderdaad wel wat drinken samen vanavond, als je dat wil in ieder geval. Ik bedoel je hebt vast ook wel andere mensen om mee te praten, dus ja.. Als het niet uitkomt dan ook niet.'
    Waarschijnlijk had Elaine nog zoveel meer stoms gezegd als Nikia en Eliza niet ineens naast hen stonden, Elaine hoopte maar dat de twee niks hadden opgepikt van het gesprek wat zij en Thaddeus net hadden. Dan zouden ze Elaine waarschijnlijk voor gek verklaren, want ze had nogal veel stoms uitgekraamd. 'Hoi,' zei Elaine rustig, waarna ze voor de zoveelste keer het schoolplein bekeek. Was er echt niemand die haar hier nu weg kon halen?

    Elio Romeo Silvestri

    'If it can be
    Written our thought
    It can be filmed'


    18 Years | Filmfanatic | Senior | At school | With Zach and Alaska

    "Oh god, je hebt toch niet zo'n white chicks cd liggen hé?" zei Zachary nadat Alaska de twee jongens vertelde dat als ze meereden ze dan wel mee moesten doen aan de kareoke. 'Wie weet.. Misschien voeg ik speciaal voor jou wel wannabe toe ofzo.' antwoorde Alaska, waarna er een vermoeide kreun over Elio zijn lippen rolde, hoewel hij stiekem zou moeten toegeven dat hij dit lied wel uit zijn hoofd kende. Echter ging hij dit mooi niet toegeven aan de andere twee. Elio had ook nog iets van waardigheid wat hij moest behouden.
    Hierna had Elio dan ook opgemerkt dat hij misschien nog wel liever liep dan dat hij in de auto zou zitten waar Wannabe op repeat stond, maar Zachary wees Elio er direct al op dat ook dit niet een geweldig idee was." He pas maar op hoor of Alas gaat je de hele weg stalken in haar coole wagen met de muziek op de volle 100%. Je zult het hoe dan ook horen, je zit nu eenmaal te diep hierin verwikkeld." zei de jongen, waarna er een lach over Elio zijn lippen rolde. 'Inderdaad, als hoofd van de Carpenter maffia moet ik me daar wel naar gedragen hmh?' voegde Alaska er vervolgens ook nog aan toe, wat Elio enkel nog wat harder deed lachen. 'Oh god, waar heb ik mezelf toch in verwikkelt...' zei Elio dramatisch. 'Ik wou dat ik vandaag nooit naar school was gegaan, ik heb het gevoel dat als ik vanavond niet in je auto stap ik morgen in de goot lig.' Kort schudde Elio zijn hoofd, zijn gevoel voor drama was hier wel weer heel goed, maar ja de jongen had dan ook wel een beetje ervaring op drama gebied.
    "Wanneer haal je ons dan op Lassie?" vroeg Zachary vervolgens Alaska, waarna de jongedame meteen reageerde door Zachary te vertellen dat het waarschijnlijk acht uur werd. Elio haalde kort nonchalant zijn schouders op. 'Acht uur is prima,' zei hij, het maakte hem niet zoveel uit, het was niet als of hij iets te doen had vanavond.
    'Ik heb geen zin in geschiedenis...Als we het over saaie vakken hebben,' zei Alaska. 'Nog even en ik ben geschiedenis daar.' Nogmaals rolde er een lach over Elio zijn lippen, maar daarna moest hij het toch min of meer opnemen voor zijn favoriete vak, hoewel dat natuurlijk vrij lastig was. 'Er is niks mis met geschiedenis, het is best interessant,' probeerde Elio, maar hij wist dat je hier niet iemand zomaar mee over haalde.


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    LENORE LAWRENCE
    senior || seventeen || with luca

    "Je weet dat jij niet het probleem bent, right? Zeker niet. Hij vindt ’t vast tof als je komt. En ik trek me er gewoon geen ene zier van aan dat hij mij niks vindt."
          Ik weet wel waarom Thad boos is: hij vindt het maar niks dat ik interesse heb in Luca. Dat heeft hij mij meerdere vertelt en ik wil graag naar hem luisteren, maar er is gewoon iets in Luca dat mij aantrekt. Het doet pijn dat Thad het niet gewoon kan accepteren. Ik snap het ook gewoon niet, want ik dacht altijd dat Luca en Thad goede vrienden waren.
          "Ik weet het niet. Ik zie het vanavond wel denk ik, of ik ga of niet. Ik wil hem niet boos maken." Waarschijnlijk niet, tenzij Luca echt plotseling voor mijn deur staat.
          "Maar eh, auditie waarvoor? Als je publiek zoekt tijdens ’t oefenen, ben ik dé persoon."
          "Oh, eh, voor Juilliard. In New York. Het is een performing arts school, ik weet niet of je het kent. Maar eh, ik ga er dus auditie voor doen in een paar weken. En hopelijk na toegelaten worden, een beurs krijgen, want het is nogal duur." Ik ben er deze week elke dag na school mee bezig geweest, dus wat dat betreft zou het goed zijn om vanavond eens iets anders te doen, maar nu Thad boos is... "Maar je wilt echt luisteren dus?"



    To the stars who listen — and the dreams that are answered


    ZACHARY CURTIS REED

    Classclown / Social butterfly




    'Wie weet.. Misschien voeg ik speciaal voor jou wel wannabe toe ofzo.' lachte Alaska waardoor mijn mond ietsje open viel. Ik was dol op de spice girls, en dat wist de dame stiekem vast ook. Misschien was ik deels dan ook wel een white chick, maar hé ik klaag niet.'Inderdaad, als hoofd van de Carpenter maffia moet ik me daar wel naar gedragen hmh?' Zei Alaska nog aantonend dat Elio niet meer terug kon, arm joch. 'Oh god, waar heb ik mezelf toch in verwikkelt...' Zei Elio dan toch lichtelijk toegevend wat me deed grijnzen. 'Ik wou dat ik vandaag nooit naar school was gegaan, ik heb het gevoel dat als ik vanavond niet in je auto stap ik morgen in de goot lig.' Zei Elio dramatisch wat me even deed lachen. "Elio, vanavond lig je sowieso de goot in, met al die alchohol daar." zei ik plagend tegen de jongen.
    Bij mijn vraag wanneer we opgehaald werden haalde de brunette haar schouders wat op waarna ze ook tegen mijn schouder aanleunt. 'Acht uur?' zei ze met een glimlachje wat me goedkeurend deed knikken. Ik wist niet hoelang ik met Eliza zou gaan praten deze namiddag of überhaupt over wat het gesprek zou gaan. Echter was het wel zo dat ik wel aan voelde komen dat ik toch even tijd voor mezelf nodig zou hebben, waardoor 8 uur een redelijk uur leek.
    'Ik heb geen zin in geschiedenis...' klaagde de Brunette naast me plots waardoor ik naar Alaska keek die op een lolly aan het sabbelen was. 'Als we het over saaie vakken hebben,' zei ze hoofd schuddend. 'Nog even en ik ben geschiedenis daar.' ik grinnikte even en keek naar Elio die ook lachte 'Er is niks mis met geschiedenis, het is best interessant,' zei Elio proberend het vak wat te verdedigen. "Ah zolang het maar een leuk thema is vind ik het best, of thema's waar films van bestaan, dat is makkelijker te onthouden." grapte ik waarna ik even rond keek. Ik zag een heleboel bekende gezichten op het terrein en toen ik dan ook de befaamde zwarte krullen en blonde lokken van Elaine er vlak naast vond krulden mijn mondhoekjes vrolijk omhoog. Echter zag ik dat ze vergezeld waren door Nikia en Eliza. Ooh.. Mijn idee om mijn twee beste vrienden te verassen verwaterde meteen, waardoor ik besloot het bij deze twee coole mensjes te houden. "Zeg Elio hoe zit het met je filmprojecten?" vroeg ik de jongen geïntereseerd. We zaten beiden in drama e hoewel ik niet zo'n goede acteur was als de meeste betekende dat niet dat ik niet geïntereseerd was in hun acteerwerk. Integendeel zelf. "Mocht je ooit nog bijrollen nodig hebben, je hebt hier een knap gezichtje naast me en eventueel mezelf als je dat nog nodig hebt." ik keek even plagend naar Alaska en daarna weer naar Eli.



    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    THADDEUS KINGSTON


    19 // Captain & Orphan // Senior // @ School // & Elaine Aarons


          'Het was een stomme vraag.'
          Vanwege de woorden uitgesproken door een van zijn vroegere vriendinnen, kan Thad niets anders doen dan zacht zuchten en zijn schouders doen hangen. Waarom heeft hij het voorstel überhaupt gedaan?
          'Ik bedoel, we praten weken niet en dan wil ik wel met je naar een feestje — dat is ook een beetje vreemd. Maar, ja — we kunnen inderdaad wel wat drinken samen vanavond, als je dat wil in ieder geval. Ik bedoel, je hebt vast ook wel andere mensen om mee te praten dus ja. . . Als het niet uitkomt, dan ook niet.'
          Thad staat op het punt om Elaine tegen te spreken om haar te laten weten dat hij graag met haar wat wil drinken — dat hij het erg fijn vindt om opnieuw met haar te praten omdat hij haar zo lang heeft moeten missen in zijn leven. Helaas staan plotseling Eliza en Nikia bij hen, waardoor hij zijn vele woorden moet inslikken. Alhoewel. . . hij vindt het absoluut niet vervelend om Nikia hier te zien. Damn, ze is echt heel erg mooi.
          'Hoi.'
          'H—Hé Nikia.' Thad kan zichzelf wel voor z'n hoofd slaan, stotteren — echt?! 'Eliza,' knikt hij er dan enigszins zachter achteraan — waarbij hij met alle macht een blik op haar buik tracht te ontwijken. Thad denkt terug aan Zachs bericht en waarover hij wil praten tijdens geschiedenis.
          Ondanks het gegeven dat Thad het fijn vindt om even met Elaine praten, voelt hij opluchting door de tussenkomst van de twee andere jongedames — waardoor de ongemakkelijk sfeer voor het grootste gedeelte is verdwenen. Snel kijkt hij op zijn telefoon om alle nieuwe berichten door te scrollen — reageren kan altijd nog. Wel duwt hij op Lenore's naam zodat hij kan bellen — zichzelf plotseling bedenkend dat hij nog een vraag had over wiskunde, hetgeen hij het tweede uur heeft. Wanneer hij ziet dat haar oproep meteen naar voicemail wordt doorgeschakeld, kijkt hij met een woedende gezichtsuitdrukking richting de poort — waar ze nog steeds naast Luca staat. Dus ze schakelt haar telefoon voortaan uit als ze bij hem is? Prima.
          'Heeft er iemand verstand van wiskunde? Ik heb nog een vraag over éen van de opdrachten. . .' Thad kijkt hoopvol richting Nikia, enigszins beschaamd: angstig voor het gegeven of ze hem leuk vindt als hij slecht is in wiskunde, alhoewel hij slecht is in vele vakken op school.

    He is a storm ———
    not the kind people run from,
    but the kind people chase.


    Courtney ''Cour'' Elizabeth Grey



    THERE'S ALWAYS GONNA BE A GIRL WHO'S PRETTIER THAN YOU...
    ...YOU JUST NEED TO FIND THAT ONE GUY THAT DOESN'T CARE.

    — School, in the front • Senior Class • Alone, waiting on Alaskaclothes
    Het duurde even toen ze vanochtend wakker werd, maar toch was Courtney opgewekt zoals altijd. De slapeloze nachten, die de jongedame sinds kort had, gingen vaak over één en het zelfde ding en dat was haar zusje, Esmay, in haar rolstoel. Het was dat Courtney veel om haar familie gaf of zich soms té veel zorgen kon maken, want anders had ze net zoals haar andere zusje, Rosanna, 's nachts gewoon als een roosje in bed kunnen liggen.
          Ze was nog wat te vroeg toen ze de school binnen liep. De roze, zware rugzak die ze op haar rug droeg was haar langzamerhand naar beneden aan het drukken en Courtney haar ogen was aan haar telefoonscherm vast gekleefd, waardoor ze op botste tegen een jongen die haar even vloekend aankeek en toen weg liep.
          Ze zocht in de menigte naar bekenden uit haar klas, maar de enige die ze zag was haar bekende vriendin Alaska. Natuurlijk zou Courtney gewoon op haar af kunnen lopen, maar op dit moment leek haar vriendin bezig te zijn met iemand anders. Courtney kende Zach wel en was niet bang voor hem of zo, maar ze had hen niet willen storen in hun gesprek. Ze leken het leuk te hebben en dat wou ze niet verpesten.
    Toch begon ze zich alleen te voelen, daar in die enorme menigte waar iedereen bij elkaar was, en besloot Alaska een berichtje te sturen.


    To Alaska:

    Hey,
    Ik zie je staan!


    Ze besloot te gaan wachten en trok zich terug tegen een muurtje, waar ze haar zware tas van haar schouders liet glijden en opnieuw naar haar telefoon bleef staren.

    [ bericht aangepast op 27 feb 2018 - 18:00 ]


    ''With all due respect, which is none...''

    Alaska Phoenix Montero
    Cheer captain // Senior • 18 • In front of the school w. Zach • Outfit


    'Er is niks mis met geschiedenis, het is best interessant,' probeerde Elio nog en ik haal kort mijn wenkbrauw op. 'Zéér interessant,' ik schud mijn hoofd. 'Ik weet niet waarom we het moeten volgen. Het is toch al gebeurt en je kan er niks meer aan veranderen.' vervolg ik. "Ah zolang het maar een leuk thema is vind ik het best, of thema's waar films van bestaan, dat is makkelijker te onthouden." grapte Zach nog en ik schud lachend mijn hoofd. "Zeg Elio hoe zit het met je filmprojecten? Mocht je ooit nog bijrollen nodig hebben, je hebt hier een knap gezichtje naast me en eventueel mezelf als je dat nog nodig hebt." Ik ving zijn plagende blik nog net op en ik gaf hem een speels duwtje. 'Hij heeft wel gelijk hoor, als je me nodig hebt moet je het maar komen vragen. Als je kipnuggets meeneemt weet je zeker dat ik ja zeg.' grijns ik.
    Op dat moment hoor ik mijn telefoon afgaan en ik vis hem snel uit mijn zak. Courtney.. Ik laat mijn blik over het stukje tekst gaan en knik, waarna ik hem weer weg stop. 'Maar, ik moet er weer vandoor,' zeg ik en geef beide jongens nog een knuffel en kus op de wang. Vervolgens loop ik richting Courtney die ik al zag staan. 'Niet vergeten jullie stemmetjes op te warmen darlings!' roep ik nog naar de twee jongens en kijk dan met een grote lach op mijn gezicht naar Courtney. 'Cocooooo,' kir ik vrolijk en sla mijn armen om haar heen.


    El Diablo.


    RYDER MAVUTO
    18 years – Senior – The Criminal/The Newbie

    Because to you I am merely a monster, and in the end that’s all I ever was.



    Yeshaya leek wat gespannen te zijn toen hij binnen was gekomen, was Ryder opgevallen. Het had hem een zelfvoldaan gevoel gegeven. Hoewel hij niet precies wist wat voor verhalen er allemaal over hem rond waren gegaan, wist hij zeker dat in een klein dorp als deze er zeker roddels rond gegaan waren. En hoe vaker ze werden doorverteld, hoe wilder ze zouden worden. Het had hem al een reputatie gegeven voor hij hier zelfs maar was, en daarmee dus ook macht, zoals hij nu ook aan Yeshaya zag. Hoewel de jongen nu Ryder ook gewoon een mens bleek te zijn wel leek te ontspannen.
    “Yeshaya, maar je mag Yesh zeggen om het kort te houden,” stelde Yeshaya – Yesh – zich voor, terwijl hij net zoals Ryder de voorstelronde van de directeur negeerde. “Welkom op Carpenter High. Je lijkt me wel sportief dus ik denk kunnen we het best daar beginnen voor de les start. Tenzij je liever met de toneelclub begint, want daar zit ik in.” De knipoog was Ryder zeker niet ontgaan.
    Samen waren ze het kantoor uitgelopen, wat toch wat meer privacy gaf voor het gesprek – voor zover privacy in een volle gang vol leerlingen bestond dan. In elk geval was het niet meer de directeur voor wie Ryder een masker op moest houden die mee kon luisteren.
    “Toneel ligt me niet zo,” antwoordde hij. “Ik heb er geen talent voor.” Een ontspannen glimlach lag om zijn mond. Hoewel zijn eerste plan was geweest om Yesh zo snel mogelijk te dumpen, was hij inmiddels teruggekomen van dit plan. Hij had nog steeds zeker weten geen babysitter nodig, maar hij zat nog wel even op deze school en had wel vermaak nodig. Of het door de knipoog van Yesh kwam of door iets anders, kon hij niet zeggen, maar Yesh zag er zeker uit als ‘vermaak’.
    “Al zeg ik nooit nee tegen privéles natuurlijk,” vervolgde hij met een knipoog. Zijn ene mondhoek trok even omhoog in een zelfverzekerde grijns. Hoe ongemakkelijk kon hij Yesh maken?


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.