• Let's fangirl together!

    Become a fan...
    – TaeTae's favoriete k-pop groepen/artiesten
    – Baechu's Favoriete Kpop idols
    – Baechu's favoriete k-pop girl(group)-songs
    –
    –
    –

    [ bericht aangepast op 6 aug 2018 - 14:05 ]

    Ik heb ze besteld bij kpopmart
    Kan ik wel aanraden ^^

    Pia schreef:
    Heee zijn er hier toevallig ook mensen die geïnteresseerd zijn in Koreaans leren? Ik doe mee aan een gratis online videocursus van kimchitv, Dat zijn drie video’s en als je dan verder wil leren kun je je opgeven voor een betaalde videocursus. Uk weet nog niet of ik mee ga doen aan de betaalde (want geld -_-) maar als twee vrienden zich ook voor de gratis cursus aanmelden kan ik een gratis vierde video unlocken. Dus als hier mensen zijn hoor ik het graag! Dan kunnen we elkaars namen doorgeven en alle drie de vierde video unlocken!

    Het is in het Nederlands btw


    Hey die ken ik ook! Ik had laatst nog meegedaan aan een winactie, maar niet gewonnen :c. Ik heb nog niet echt gekeken naar de online cursussen, maar ik leer (langzaamaan) Koreaanse vocab met de app Drops. Heel handig en een hoop herhaling waardoor je het ook niet snel vergeet. Plus, het is gratis! (; Je moet betalen voor pro, maar dat is niet noodzakelijk of zo.


    What’s tasty in Busan?

    MOCHl schreef:
    (...)

    Hey die ken ik ook! Ik had laatst nog meegedaan aan een winactie, maar niet gewonnen :c. Ik heb nog niet echt gekeken naar de online cursussen, maar ik leer (langzaamaan) Koreaanse vocab met de app Drops. Heel handig en een hoop herhaling waardoor je het ook niet snel vergeet. Plus, het is gratis! (; Je moet betalen voor pro, maar dat is niet noodzakelijk of zo.


    De inschrijving is nu gesloten maar mocht je nog een keer een cursus willen doen raad ik kimchi tv echt aan! Je leert echt de zinsopbouw en grammatica enz en daarna pas allerlei woordjes zodat je ook weet hoe je ze moet toepassen. Als ik geld heb ga ik me inschrijven voor de betaalde cursus!


    No guts no glory.


    Mag ik even droolen. Mijn god wat een choreografie.
    Speaking of- zijn er hier nog meer mensen die Kpop choreo's leren? Zo ja- hoeee doen jullie het? Ik begin vaak met het refrein en daarna leer ik ze met losse stukjes bij elkaar, haha. Ik realiseer me net dat dat helemaal niet logisch klinkt, dus ik ben benieuwd! c:


    What’s tasty in Busan?

    BTS GAAT OPTREDEN BIJ DE BBMA OMG *O*


    Nog 40k tot de 350 miljoen wauw

    Dus. BTS in oktober anyone? *O*

    TaeTae schreef:
    Dus. BTS in oktober anyone? *O*

    merp ik wil heel graag gaan maar ik weet nu al dat het mokerduur gaat worden en dat kan ik me eig niet echt veroorloven tbh.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    TaeTae schreef:
    Dus. BTS in oktober anyone? *O*


    Ik ZORG dat ik het me kan veroorloven. Die veel te knappe Koreaanse fuckers zijn voor het eerst in Europa. Ik ga deze kans niet aan me voorbij laten gaan!!


    What’s tasty in Busan?

    TaeTae schreef:
    Dus. BTS in oktober anyone? *O*


    Ik ga zeker weten meevechten in de kaartverkoop. :')


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Tozier schreef:
    (...)
    merp ik wil heel graag gaan maar ik weet nu al dat het mokerduur gaat worden en dat kan ik me eig niet echt veroorloven tbh.

    Oh noh dat is wel jammer (no_chears)

    MOCHl schreef:
    (...)

    Ik ZORG dat ik het me kan veroorloven. Die veel te knappe Koreaanse fuckers zijn voor het eerst in Europa. Ik ga deze kans niet aan me voorbij laten gaan!!

    HAHA I feel ya
    Ik voel al wel een spanning voor de kaartverkoop :') het zou toch wel het chillst zijn als het gewoon lukt om kaartjes voor amsterdam te krijgen

    Tenya schreef:
    (...)

    Ik ga zeker weten meevechten in de kaartverkoop. :')

    Ik duim echt dat iedereen een kaartje krijgt *O*

    Verkoop start op 1 juni om 9:00
    SPANNEND

    TaeTae schreef:
    (...)
    Oh noh dat is wel jammer (no_chears)

    Missschieeeenn dat ik 1 Juni wel weer wat geld heb... :W


    — Inner peace, it's hard to find. —