• Nummero 2! Klaag lekker verder iedereen.

    Aangezien Q voor het grootste gedeelte bestaat uit menstruerende vrouwen, en menstruatie nu eenmaal geen ritje over de regenboog is, leek het mij wel interessant om een topic te openen waarin we kunnen klagen over onze pijntjes, ongemakken en de oneerlijkheid. Last van PMS en de daarbij behorende stemmingswisselingen en pijnlijke borsten, of hulp nodig met het aanpakken van het wassen van bebloede kleding? Zoek niet verder!
    De reden dat ik dit topic open, is omdat ik merkte dat ik zelf graag wilde klagen over mijn regels, en nog wat vragen had over hoe dingen aan te pakken, of puur om ervaringen uit te wisselen. Dus laat je gaan.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ashryver schreef:
    (...)

    Fijn! Ik hoop dat het zo blijft!

    @Prim Jezus, I'm sorry


    Ja, ik ook. Na die lange uitschieter van vorig jaar lijkt het goed te gaan. Toen had ik een cyclus van 45 dagen of nog langer en toen had ik echt zoiets van, lichaam wat ben je precies aan het doen? En het jaar daarvoor had ik ook een keer zo'n lange cyclus. Maar blijkbaar is er sinds vorig jaar toch een knopje om gezet ofzo want nu lijkt de cyclus korter te worden. Ik snap er geen bal van, maar ik ben er wel blij mee.


    Physics is awesome

    Taire schreef:
    Elke maand ben ik weer verbaast over hoe pijnlijk mijn buikkrampen rond het begin van mijn menstruatie zijn. Je zou denken dat ik er aan wen (':
    Gelukkig heb ik de erge krampen en grote moodswings in elk geval nu zo'n drie weken niet meer, maar mijn menstruatie kan me echt gestolen worden.


    Soms dan vraag ik me af of de mensheid niet beter loops had kunnen worden of zo. Eens in de zoveel tijd jankend rond rollen op straat (of in een containment room) in plaats van deze maandelijkse hel D:


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.

    1 dag de pil vergeten en direct als een malle ongesteld zijn met alle krampen die daarbij horen - en dat alles net op de dag van een geweldig feestje waar ik al weken naar uitkijk. Hey baarmoeder, thanks sis.


    ars moriendi

    EdensGate schreef:
    1 dag de pil vergeten en direct als een malle ongesteld zijn met alle krampen die daarbij horen - en dat alles net op de dag van een geweldig feestje waar ik al weken naar uitkijk. Hey baarmoeder, thanks sis.


    Wow, dat is echt ruk. Maar heb je dan niet een veel te lichte pil?


    Spinning around, I'm weightless.

    Ashryver schreef:
    (...)

    Wow, dat is echt ruk. Maar heb je dan niet een veel te lichte pil?

    Wanneer ik hem doorslik heb ik nergens last van. Maar goed, 1 dag vergeten en de dijken breken door blijkbaar. Zuurrr. Had ze de laatste dagen ook wel steeds op andere tijdstippen ingenomen door omstandigheden, misschien heeft dat er ook mee te maken gehad. :c


    ars moriendi

    Ristridin schreef:
    (...)

    Ja echt hè? Waarom wen je er niet aan? +Waarom wil mijn lichaam zichzelf pijn gaan doen? Dat slaat toch nergens op? Hallo?
    Au ik heb zo’n pijn “waar komt het door?” Mezelf. -_-


    Dat ook ja. De logica van biologie blijkbaar..

    AriChibi schreef:
    (...)

    Soms dan vraag ik me af of de mensheid niet beter loops had kunnen worden of zo. Eens in de zoveel tijd jankend rond rollen op straat (of in een containment room) in plaats van deze maandelijkse hel D:

    Zou wat zijn :)


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Dat moment dat je een ibuprofen tegen de pijn pakt, en door hebt dat je op tijd je volgende moet pakken als je weer terug krampen voelt omdat de vorige uitgewerkt is. :X Echt een rare ongesteldheid dit.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    Dat moment dat je een ibuprofen tegen de pijn pakt, en door hebt dat je op tijd je volgende moet pakken als je weer terug krampen voelt omdat de vorige uitgewerkt is. :X Echt een rare ongesteldheid dit.


    Kun je geen geen Aleve Feminax gebruiken? Dat helpt bij mij wel namelijk tegen de pijn.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    de sluizen staan hier ook weer open yay


    oi, suzy

    Voor mij is het morgen tijd :'D

    Gelukkig hoef ik nergens te zijn


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.

    Ik heb echt op de perfecte momenten een goede hoeveelheid pijnstillers geslikt en ik voel me................... raar. Normaal zou ik half in shock al zwetend en rillend in bed liggen, maar nu is alles prima?
    Haha, geen idee. Dit wil ik eigenlijk wel vaker.


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.

    Oh nee, mijn hond is voor het eerst ongesteld geworden :O Wat een little bitchy is ze nu hahaha xD Nu kan ik steeds alles schoonmaken rip (zip)


    ~My Mind Is Free~

    Florets schreef:
    Oh nee, mijn hond is voor het eerst ongesteld geworden :O Wat een little bitchy is ze nu hahaha xD Nu kan ik steeds alles schoonmaken rip (zip)


    He? Honden worden ongesteld?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    (...)

    He? Honden worden ongesteld?


    Ja, als ze niet gesteriliseerd worden dan kunnen honden ongesteld worden.


    Physics is awesome

    Ik zit inmiddels al op dag 32 van mijn cyclus en ik ben nog steeds niet ongesteld geworden. Normaal heb ik dat nooit, het duurt bij altijd eerder minder dan 28 dagen dan meer. Het is echt vet irritant om te weten dat het elk moment zou kunnen komen, maar dat je steeds maar in afwachting gelaten wordt, zeg maar.


    "Take my advice; I don't use it anyway."