• Voor een onofficiëel onderzoek wil ik graag weten wat jullie van de naam Rens vinden.

    [ bericht aangepast op 27 feb 2018 - 16:41 ]

    Rens?

    24.3% (9 stemmen)
     
    Yah

    40.5% (15 stemmen)
     
    Nah

    35.1% (13 stemmen)
     
    Prima, maar ‘aarsvogel’ is en blijft beter😎


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    I kinda like it, maar er kan niet op tegen aarsvogel.


    look at the stars, look how they shine for you;

    Ik haaaaat die naam... Mijn ouders wilden me zo gaan noemen als ik een jongen was geweest. Wat ben ik blij dat ik een meisje ben.. Maar goed het is jouw keuze natuurlijk, ik heb gewoon een afkeer tegen die naam hahha


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Ik vind het opzich een stomme naam. Maar ik heb er gewoon nare ervaring mee. Ik ken een irritant jochie dat zo heet vandaar

    [ bericht aangepast op 27 feb 2018 - 16:16 ]


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Laleah schreef:
    Ik haaaaat die naam... Mijn ouders wilden me zo gaan noemen als ik een jongen was geweest. Wat ben ik blij dat ik een meisje ben.. Maar goed het is jouw keuze natuurlijk, ik heb gewoon een afkeer tegen die naam hahha


    Het is de naam van mijn vriend.
    Hij vind jou nu niet zo aardig meer (;
    Ik wel hoor Leah!


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Ik heb hele specifieke associaties met de naam Rens, vanwege de ene persoon die ik ken die zo heet, maar de naam zelf is best oké, denk ik?


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    Ik vind Rens een normale naam, niet direct extreem mooi of lelijk (al zou ik hem wel eerder mooi vinden dan lelijk).


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    NiekNiek schreef:
    (...)

    Het is de naam van mijn vriend.
    Hij vind jou nu niet zo aardig meer (;
    Ik wel hoor Leah!


    Hahahaha ik heb niets tegen mensen die Rens heten :P ik vind het zelf gewoon geen spectaculaire naam hahaha maaaar dat neem niet weg dat mensen die rens heten zelf niet spectaculair zijn ;)
    Hoop dat ik het nu weer een beetje goedgepraat heb ^^

    [ bericht aangepast op 27 feb 2018 - 16:18 ]


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Ik zou er Jens van maken. :Y) Rens klinkt zo Nederlands voor mij. :p


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    LonLon schreef:
    Ik vind het opzich een stomme naam. Maar ik heb er gewoon nare ervaring mee. Ik ken een irritant jochie dat zo heet vandaar


    ars moriendi

    Ik sluit me aan bij m'n naamgenoot, sorry. Ik vind het écht geen mooie naam, maar goed, het is ook niet mijn beslissing. (krul)


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Niet mijn ding. Maar smaken verschillen. (;


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.