• Hai, ik kom nog eens een reclame maken en wat gaat er boven een ouderwets reclametopic c:

    En dit keer, voor het allereerst, voor een fanfiction. Ik ben echt jaren lang tegen het genre geweest; ik kende geen enkel fandom echt goed genoeg, ik vond het altijd heel erg vreemd om over/vanuit een bekende persoon te schrijven of te lezen, ik had altijd het gevoel dat ik met een fanfiction iemands idee 'stal' en ik vond ook dat er iets te weinig verhalen waren met onbekende personen op deze site. Maar dat laatste zit zeker en vast wel wat beter nu en ik heb toch een fandom gevonden waarover ik wel genoeg weet om een verhaaltje over te maken (of dat hoop ik toch), dus zie hier mijn experimentje:

    Over grenzen - het gaat dus om een Avatar (the last airbender) fanfiction en het speelt zich af in een verre toekomst c:

    Over grenzen

    De wereld is stervende en de enige die hem kan redden... is de Avatar, meester van alle vier de elementen. Maar toen de wereld hem het meest nodig had, was de gemiddelde persoon al vergeten dat hij ooit ook maar had bestaan. De regering van het Triaalse rijk zorgt er immers al generaties lang voor dat de Avatar het leven laat nog voor hij ook maar iets kan betekenen.

    Flo leeft al jaren ondergedoken. Als aardemeester zit er voor haar ook niets anders op, wil ze een lang leven leiden. Tot de dag van vandaag slaagde ze er prima in om aan de klauwen van de regering te ontsnappen, maar dan gebeurt er iets bizars; ze slaagt erin haar kopje thee te verwarmen met niets meer dan haar blote handen. Alsof de regering het geroken heeft, slaan ze toe. Flo weet op het nippertje te ontsnappen en krijgt hulp uit onverwachte hoek: Lorenzo, zoon van de Triaalse president. Lorenzo lijkt zo zijn eigen redenen te hebben om haar te helpen, maar kan ze hem echt vertrouwen? En nog belangrijker: zal ze erin slagen alle elementen te beheersen en zo de wereld te redden?



    Ik hoop dat ik het af kan maken, want het is toch iets heel anders dan wat ik meestal doe, haha. En anders weet ik dan ook meteen dat fanfiction officieel helemaal niet mijn ding is :')


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Exited !! Ik ga het sowieso bekijken!!


    Punkrock is not dead, punkrock is sleeping drunk