• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Gelooft niemand in je draak?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af
    .

    [ bericht aangepast op 6 maart 2018 - 21:32 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Iets willen opzoeken en daarna vergeten wat je wilde opzoeken... >.<


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Zin in morgen


    And then we'll see it.

    Iedere keer als ik me niet helemaal lekker voel of bijvoorbeeld hoofdpijn krijg, is het nu zo van: Ik hoop niet dat ik de griep heb.


    Physics is awesome

    I feel so empty


    She's imperfect but she tries

    Ik baal er zo van dat ik in de schaduw van mijn zus sta. Eigenlijk heb ik alles wat ik wil, maar nog kan ik er niet blij mee zijn omdat zij het beter heeft en iedereen mij een beetje als het zielige verminkte dingetje ziet wat overal een beetje achteraan druppelt. It hurts.


    26 - 02 - '16

    Ik zeg al twee weken dat ik opnieuw ga beginnen lopen (': Misschien dat ik er meer zin in ga hebben wanneer het weer betert.


    kindness is never a burden.

    Ik vind mijn eigen stem/ manier waarop ik dingen uitspreek echt zo vreselijk? Aan de andere kant wil ik echt eraan gaan werken, maakt niet uit voor welk medium ik kies...


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    You give like zero shits about me. If he has some dark secret I don't know, maybe tell me now, y'know. 'Cuz your behavior is making me paranoid.


    kindness is never a burden.

    Ik ben nog steeds ziek en echt alles ergert me op dit moment terwijl ik tegelijkertijd weet dat dat heel onfair van me is en dat dit niet is wie ik normaal gesproken ben of wil zijn en ik ben plotseling weer heel blij dat ik alleen woon, want ik hoef me tenminste niet schuldig te voelen als ik vloek tegen een vork die op de grond valt


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    It is when death happens that you realize that there is not a thing you can do. It sucks balls. It really, really, really does. Why am I such a wreck.


    She's imperfect but she tries

    This is a weird convo tbh.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ah I really needed tonight. Gewoon een gezellige spelletjes avond met pizza's. Nice. :Y)
    Nu nog beslissen wat ik morgenavond ga doen want meh not sure of ik bij de visite van mijn ouders wil zitten.

    Dus je kan echt letterlijk met iedereen meeten behalve met mij lol thanks. Die ene avond hoeft voor mij ook niet meer, ga wel wat anders doen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    en het sneeuwt weer. Hard. Upstate NY is bipolar af


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    The costume better be amazing af want jullie maken er een beetje een zooitje van.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."