• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Gelooft niemand in je draak?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af
    .

    [ bericht aangepast op 6 maart 2018 - 21:32 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik hou helemaal niet van de kroeg.. Zoveel mensen die ik niet ken.. Rook everywhere.. Kan ik thuis mijn jas, sjaal en haar weer gaan wassen.. Je hebt wat over voor je vrienden :|


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Ugh, en bedankt mijn humeur is nu beneden peil.
    Zeik al mijn ideeën maar af zonder echt met wat nieuws te komen. En jeuj, dr is een hond misschien zwanger die niet zwanger moet zijn. Doordat pa geen zin heeft om even op te letten. -.-'
    Echt, zwaar frustrerend dit.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Hou nou toch es op zeg! Je bent écht niet grappig!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik hou van Uwowo waarom hebben ze dat kostuum niet meer ik jank ik gun ze al mijn geld.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Wait wat. Waarom krijg ik een volgverzoek van deze musicalactrice?!? Must be a mistake lol.

    Ik heb het echt gehad met dit fucking kutweer. Net keihard uitgegleden op de baan, recht op mijn heupbeen beland, bloedende elleboog, scheur in mijn jas, laptopscherm gebarsten. Alsof dat nog niet genoeg was, lag mijn ketting eraf en aangezien ik geen grip had op de baan heeft het me fucking lang geduurd om 'm er weer op te krijgen waardoor ik mijn trein heb gemist en nu dus te laat in de les zal zijn. Weet je wat, ik kruip wel gewoon weer in mijn bed, genoeg avontuur voor één dag.


    kindness is never a burden.

    "Heb je ervaring met Tinder dates?"
    'Nee.'
    "Hoe heb je dan eerder mannen gescoord?"

    Uh gewoon op de old fashioned manier? Jezus Christ deze vent.


    “Yeah, I saw that,” Bucky said, cheeks still streaked with ears.

    Één typfout en opeens is het een absurdistisch horrorverhaal omg


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Plunkett schreef:
    en het sneeuwt weer. Hard. Upstate NY is bipolar af


    kleine update: in 13 uur is er flink wat sneeuw gevallen waardoor lessen niet doorgaan vandaag. Welcome to Geneseo


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik ben te impulsief. Maar misschien wordt m'n blauwe haar wel heel erg leuk?


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Ik ben wel heel erg opgelucht nu.


    The truth is out there.

    update 2: ze hebben de sneeuw niet weggehaald en het leek wel de mount everest om uit mijn gebouw en de heuvel op te komen


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Was even fijn, om er tussenuit te zijn. Veel gesproken ook, best heftig. Maar wel gezellig gehad verder. 😊


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Square schreef:
    “Yeah, I saw that,” Bucky said, cheeks still streaked with ears.

    Één typfout en opeens is het een absurdistisch horrorverhaal omg


    Ik las eerst tears dus ik snapte je opmerking eerst niet. Dus wat is Bucky allemaal van plan met die oren? :P


    Physics is awesome

    Dus de bedoeling is dat we met 14 mensen uit eten gaan, want er is gereserveerd voor 14 mensen. Alleen heeft mijn nichtje nu haar vriendje uitgenodigd voor dat etentje. Of hij kan gewoon mee drinken bij de ontvangst met drankjes en mee eten of er komt drama. Maar ik snap het niet want in de e-mail stond duidelijk dat er voor 14 mensen is gereserveerd. Als ze de avond maar niet voor oma verpesten, dat vind ik het belangrijkst en ik ga er ook voor oma heen.


    Physics is awesome