• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Gelooft niemand in je draak?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af
    .

    [ bericht aangepast op 6 maart 2018 - 21:32 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Blinder schreef:
    Oké dus de huisarts is gesloten op donderdagmiddag en zijn waarnemer zit vol dus nu moet ik wachten totdat ik morgenvroeg kan bellen voor een afspraak maar to be honest weet ik niet of ik dit nog vol ga houden.


    Kan je dan niet naar het ziekenhuis gaan? Daar zit toch ook een huisarts?


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Plunkett schreef:
    (...)

    Kan je dan niet naar het ziekenhuis gaan? Daar zit toch ook een huisarts?


    Ja huisartsenpost inderdaad. Probleem is alleen: geen auto.


    Blinder schreef:
    (...)

    Ja huisartsenpost inderdaad. Probleem is alleen: geen auto.

    Kun je niet vragen of iemand je kan brengen? Of mee wil gaan als je het openbaarvervoer wil nemen?


    i wanna die with you once or twice.

    Koop ik gisteren nog zo gezond fruit om savonds als snack te kunnen nemen in plaats van chips.
    Komt mijn moeder 2 dagen op rij onverwachts aanzetten met zelfgebakken koekjes :9~
    De koekjes hebben uiteindelijk toch gewonnen..

    //
    Ik hoop dat ik snel meer weet want het zou enorm opluchten als deze last van mijn schouders zou vallen.
    Loslaten en doorgaan blijkt moeilijker dan gedacht


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Effy_Stonem schreef:
    (...)
    Kun je niet vragen of iemand je kan brengen? Of mee wil gaan als je het openbaarvervoer wil nemen?


    Probleem 2: iedereen moet werken. (Ik heb de hele familie gehad, maar ik weiger dat een oom/tante van werk gaat om mij weg te brengen). En openbaar vervoer is geen optie want ik kan amper naar de wc wandelen. :W

    Desalniettemin ben ik een doorzetter en overleef ik het wel (met veel pijnstillers en een warme kruik). Het is nog maar één avond en één nacht. I can do this.


    Blinder schreef:
    (...)

    Probleem 2: iedereen moet werken. (Ik heb de hele familie gehad, maar ik weiger dat een oom/tante van werk gaat om mij weg te brengen). En openbaar vervoer is geen optie want ik kan amper naar de wc wandelen. :W

    Desalniettemin ben ik een doorzetter en overleef ik het wel (met veel pijnstillers en een warme kruik). Het is nog maar één avond en één nacht. I can do this.


    Moet iedereen tot heel laat werken? Het klinkt niet heel goed als je amper naar de WC kan wandelen, dus idk of het dan verstandig is om zo lang te wachten, ondanks dat het top is dat je door wil zetten :/ niet bemoeialig bedoeld

    OT: Oké, fuck deze shit. Als ik dit af heb ben ik er officieel klaar mee. Twee banen is onhandig en dit is een pure marteling, dus waarom zou ik dat doen? Mijn andere baan verdient prima en ik kom vast gewoon de proefperiode door. Het gaat immers al best prima allemaal als ik zie hoeveel personeel weet dat er al 4 weken werkt ipv 1.


    At the end we're all cursed

    Roundhouse schreef:
    (...)

    Moet iedereen tot heel laat werken? Het klinkt niet heel goed als je amper naar de WC kan wandelen, dus idk of het dan verstandig is om zo lang te wachten, ondanks dat het top is dat je door wil zetten :/ niet bemoeialig bedoeld


    N’ah ik vind het niet bemoeialig hoor, juist lief dat iedereen zo bezorgd is. <3

    Ik zou vanavond kunnen gaan, mijn oom laat me nog wat weten als hij klaar is met z’n werk. Al ben ik net een stapje omhoog gegaan met pijnstillers + een warme kruik en nu gaat ‘t langzaam weer. Het vreemde is ook dat ik gewoon kan eten en super erge honger heb. . . (Vleesetende aliën in m’n buik, halp).


    Ik lijk wel een masochist, screwing everything up for myself at the moment.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Au! Met de naald in mijn vinger geprikt. :c een stuk leer aan een stuk nepbont naaien gaat best zwaar. :/


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Also lost the game :')


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Reuriezer schreef:
    Also lost the game :')


    Is het niet op app is t wel hier... Verdorie.


    The truth is out there.

    Reuriezer schreef:
    Also lost the game :')




    Lost the game too, damn you.

    //
    Hopelijk is het na dit gedonder ook klaar.


    26 - 02 - '16

    Ok we krijgen morgen weer kijkers en op de een of andere manier is dat natuurlijk hartstikke leuk en goed, maar aan de andere kant betekent dat ook dat er geen enkel teken van leven mag zijn, ondanks het feit dat hier toch echt vier personen en een hond leven en dat is niet heel c h i l l .


    She's imperfect but she tries

    Ugh I don't wanna go down this road again. My heart is breaking, ik kan er niet mee dealen om er aan te denken.


    The truth is out there.

    Mijn vingers doen zeer. En dan te bedenken dat ik meer tasjes wil maken met leer erin. Ugh, I'm so stupid. But I'm gonna do it. xp


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •