• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Gelooft niemand in je draak?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af
    .

    [ bericht aangepast op 6 maart 2018 - 21:32 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    hEy ads ik ben het je depressie hoe is ie


    Heaven is a place that we all have

    Every week I tell myself: This week imma tell my mom. But it ends the same way, with disappointment cause I'm too weak to tell her. Ugh. It sucks.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    And yet again there’s proof that words don’t mean shit. I don’t know why I’m still surprised every time a promise is broken.


    •

    Flashback naar de shitty vrouw op mn vakantie die zei dat ik zwak was. Thnxxxxx for all the insecurities.


    The truth is out there.

    En nu gaan jullie te ver. Dit mag niet eens. Ik ben vaak genoeg besodemieterd. Als ik ooit m'n baan kwijtraak is Tempo Team de laatste waar ik aanklop.

    [ bericht aangepast op 8 maart 2018 - 9:23 ]


    26 - 02 - '16

    Dat moment dat je zo graag over iemand wil vertellen maar het niet lukt omdat niemand hem kent, oeps wahaha


    obsessive rage

    ‘Het is toch raar dat ik nu mijn vakantieuren moet opnemen om het huishouden te doen.’
    Lol, je hebt uitgeslapen, aan de telefoon gehangen en het rustig aan gedaan en een wc schoongemaakt. Lul niet.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Merlin, ik heb echt een schop onder mijn kont nodig. Hupsakee, aan het werk doos. Ik weet dat je het vreselijk vindt, maar je moet nog even volhouden. Pas als je zeker bent dat je proefmaand goed is verlopen mag je hiermee stoppen.


    At the end we're all cursed

    I hate myself so fucking much. This is exactly what my psych said I shouldn't do. No wonder I'm still so fucked up.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Oh komaan. Kijk er eens niet zo raar van op dat ik zo tegen je snauw. Je gedrag verdient het hoor. Moet je maar geen domme verhalen vertellen en vragen stellen. (cat)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    En altijd zeg je wel iets bevooroordeeld. D: Stop ermee, ugh. Voor mij ben je echt mevrouw Negativiteit vol vooroordelen en zonder levenservaring, aargh. :x Please, echt stop. Zeg geen dingen terwijl je niets hebt meegemaakt in je leven of door 1 klein dingetje dat je overdreven gaat veralgemenen, omg. En ik moet het maar fiksen door je neus erop te duwen, lol. En I will vanaf nu bij elke bevooroordeelde (bullshit) uitspraak van je. En oh ja, je bent eigenlijk ook vrij oppervlakkig. -.- Valt toch veel te fiksen bij je. Eigenlijk wil ik mensen niet veranderen, maar bij jou is het erover, het moet.


    Ik wil een tuin vol egels

    Ik heb het heel lang uitgesteld, maar vandaag moet ik toch echt eens bellen. D:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik weet niet of ik blij moet zijn of niet met het feit dat er niemand opnam. :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Oké dus de huisarts is gesloten op donderdagmiddag en zijn waarnemer zit vol dus nu moet ik wachten totdat ik morgenvroeg kan bellen voor een afspraak maar to be honest weet ik niet of ik dit nog vol ga houden.


    •

    Meh, weer alleen op shift zo meteen. Saai en eenzaam. :c


    Ik wil een tuin vol egels