• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Gelooft niemand in je draak?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af
    .

    [ bericht aangepast op 6 maart 2018 - 21:32 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Telkens bijna in slaap vallen is niet echt fijn

    Ik weet nooit wanneer ik mag concluderen dat iemand me officieel negeert, maar ik wil antwoord, so what do i do


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Hoe je in een paar dagen tijd zo gehecht kunt raken aan het praten met een bepaald persoon. Oeps. :')

    En zometeen maar ff boodschappen doen. Anders kan ik morgen tijdens de hondencursus niet eten/drinken haha.
    Heb er zin in though. _O_


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Volgens mij zijn mijn handen weer ontstoken, ugh.


    i wanna die with you once or twice.

    OMG STOP FIGHTING!! Ouders kunnen echt net kleuters zijn soms........


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Godverdomme — heb ik gisteren zo'n geweldige oliejas gekocht, zie ik nu dat er al stukjes van de coating af zijn op de mouw.


    •

    WHOOP WHOOP. *O*


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Nu wil ik ook een weekje naar Cambodja...

    [ bericht aangepast op 3 maart 2018 - 18:39 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik ben opgelucht dat m’n collega mijn shift wil overnemen volgende zondag. lifesaver! Heb nu zin in die zondag. (hoera)


    Ik wil een tuin vol egels

    ((:


    all because i liked a girl

    Ik had mezelf er dus heilig van overtuigd dat ik geen dagboek persoon ben, maar ik maakte er toch een gewoonte van om een dagboek bij te houden. Nu is ie vol, terwijl hij enorm dik was en besloot ik er door heen te bladeren. Elke bladzijde heeft dus een zowat gekraste, agressieve zin, verder niets. Why am i like this.


    i wanna die with you once or twice.

    UGH SUPERUGH. Ughjes.


    The truth is out there.

    At self: this is not helping your selfimage....


    — Inner peace, it's hard to find. —

    This is when the anxiety and depression kicks in again and i have a mental breakdown. Goodnight everyone. It has been fun.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Still hoping that one day I will meet someone who falls in love with me and my entire being, who isn’t afraid to show that, who will fight for me and will choose me no matter what.

    A girl van dream, right?


    •