• Hotel Entropy
    Entropy —
    A gradual decline into disorder.

    Iedere dag sterven er gemiddeld 150,000 mensen. Ze worden gegrepen door ouderdom, gaan ten onder aan een lange, slepende ziekte of worden – compleet onverwacht – aan hun geliefden ontnomen ze in pijn en verdriet achterlatend. En dan zijn er die enkelingen; zij die verdwijnen zonder ook maar iemand het opmerkt, alsof ze nooit echt hebben bestaan.

    29 Januari — Op schijnbaar onverklaarbare wijze verschijnt een groep tieners binnen Hotel Entropy. Ieder van een andere leeftijd, klasse of zelfs cultuur. Één ding hebben ze echter gemeen; ze zijn stuk voor stuk overleden op 22 januari in datzelfde jaar. Nu verschijnen ze weer, levend en wel, met bij sommige enkel littekens als overblijfsel van hun eigen dood. Hun uiterlijk onveranderd, hun innerlijk. . . bij sommigen slechts een schijn van de persoon wie ze ooit waren. Onwetend over hoe zij daar gekomen zijn, of wat deze plaats precies is, weten ze wel één ding: Ze kunnen het hotel niet verlaten. In hun gevangenschap staat ze maar één keuze, los genieten van hun tweede leven met drank, drugs en zoveel meer, of ten onder gaan in hun blijvende verlangen het hotel te verlaten en naar hun geliefden en de vrijheid terug te keren. De tieners hebben geen enkele vorm van autoriteit in hun leven momenteel. Hoe zullen ze daar mee omgaan?


    Extra Informatie


    • Er lijkt geen personeel rond te lopen in Hotel Entropy, doch er op ieder moment een heel buffet aan eten beschikbaar is in het restaurant, de bar dagelijks bijgevuld lijkt te worden en enige schade overheen de nacht lijkt te verdwijnen.
    • Verzoeken kunnen eveneens ingewilligd worden. Dit door middel van een briefje achter te laten op het bed. De meest populaire hierin is de vraag naar drugs, maar ook hobbymateriaal kan gevraagd worden.
    • Ieder gast heeft zijn eigen kamer en sleutel. Dat betekent niet dat er geen nachten elders kunnen doorgebracht worden in verloop van hun verhaal.
    • Bij aankomst hebben zij hun kamer ontdekt omdat ze ieder bij naam en geboortedatum in het gastenboek stonden, met daarnaast hun kamernummer. Tevens vonden zij in hun kamer op maat gemaakte kledij.
    • De gasten zijn niet langer wie ze waren voor hun dood. Op het eerste zicht is er weinig veranderd, maar sommige hebben een hele persoonlijkheidstransformatie ondergaan.
    • Alsof het een zieke grap is werken de telefoons wel binnen Hotel Entropy. Wanneer ze iemand bellen – zoals een geliefde – zullen zij hun stem horen, maar wordt heel snel duidelijk dat hun stem niet door die andere te horen is.




    Rollen
    • Naam
    • Leeftijd (Maximum van 21 jaar oud, minimum 16.)
    • Sterfwijze (Probeer voor variatie tussen de rollen te zorgen, om het interessant te houden)
    • Persoonlijkheid
    • Uiterlijk
    • Familie
    • Geschiedenis (Optioneel.)
    • Extra (likes / dislikes / angsten / hobby's)


    • Christiano Rodriguez — Gevecht/Schotwonde — Maluma — 1.3
    • Rory Mitchells — Cystic Fibrosis — Necessity — 1.4
    • Dante Howers — Alcoholoverdosis — Warfare — 1.2
    • Logan Montero — CO2-vergiftiging — Remiinds — 1.5
    • Eliot Price — Orgaandonatie — Zhang — 1.7
    • Jason Rockwell — Verdrinking — Sombre — 1.3
    • Grayson Rogers — Verstikking/Brand — Wheeler — 1.4
    • Lauren Muñoz — Vliegtuigongeluk — Falling — 1.6
    • Mason Blanchard — Blikseminslag — Sombre — 1.7

    • — Leukemie — Plunkett — 1.5
    • Mia Hathaway — Infectie — JudithSuzann — 1.5
    • Audrey Charlston — Schotwonde/Overval — Solmeron — 1.4
    • Camille Belmonte — Moord — Sprouse — 1.5
    • Carmèn Mendelez — Schotwonde/Politie — Slave — 1.5
    • Olivia Guistina — Bevalling — Rasalghul — 1.2
    • Elaine Davies — Race-ongeluk — _Iridescent — 1.5
    • Charon Tullamore — Vergiftiging — Sacrilege — 1.5
    • Elin de la Fontaine — Auto-ongeluk — Aerial — 1.5
    • Vesper Cowhen — Loodvergiftiging — Warfare — Loodvergiftiging — 1.5
    • Gloria George — Zelfmoord — Falling — 1.7
    • Noyana Laroussi — Liquidatie — Hel — 1.7


    “Partying and dancing have never been my thing,
    but drinking I could do with reasonable familiarity and skills. I decided to begin there.”


    Regels
    • Algemene huisregels van Quizlet
    • Afwezigheid (langer dan 3 dagen) melden; anders verlies je je rol.
    • Maximaal twee personages per persoon.
          (Wil je toch een derde personage, moet je daarvoor eerst toestemming vragen aan Entropy.)
    • Wees realistisch in het creëren van je personage(s)
    • Minimaal 200 woorden per post
    • 18+ is toegestaan, mits duidelijk aangegeven
    • Wat IC gebeurt, staat los van real life
    • Alleen ik [Orwell] maak nieuwe topics aan
    • Dit is een remake van mijn oude RPG van dezelfde naam




    Dit is een remake van mijn RPG van dezelfde naam. ©Orwell

    [ bericht aangepast op 10 april 2018 - 18:03 ]


    A girl who wonders.

    CabeIlo schreef:
    Is er nog een kans dat ik mee kan doen? c:

    Die vraag had ik ook :3


    "Do you believe monsters are born or made?"

    HeI schreef:
    (...)
    Die vraag had ik ook :3


    Moet ik teruglezen of betekend dat al een nee?
    (ik snap je niet, oops)


    ''With all due respect, which is none...''

    Ja hoor, jullie kunnen nog meedoen. Ik open wel vandaag het speeltopic, maar jullie kunnen altijd later inspringen indien nodig.


    A girl who wonders.

    Orwell schreef:
    Ja hoor, jullie kunnen nog meedoen. Ik open wel vandaag het speeltopic, maar jullie kunnen altijd later inspringen indien nodig.


    Ik ben al begonnen met een jongen (oops). Hij zou vandaag wel afkomen, aangezien ik zijn innerlijk bijna af heb en dan nog zijn uiterlijk, geschiedenis en extra moet doen ^^


    Edit: Kan ik btw een jongen&een meisje?

    [ bericht aangepast op 11 maart 2018 - 12:05 ]


    ''With all due respect, which is none...''

    Orwell schreef:
    Ja hoor, jullie kunnen nog meedoen. Ik open wel vandaag het speeltopic, maar jullie kunnen altijd later inspringen indien nodig.


    Speaking of which... when? hihihi, I wanna plaaay.


    - thank you for existing -

    @Cabello; Ja hoor, twee is prima. Ik zet ze er zo bij.

    @Sombre; Ik ben nu nog even wat aan het schoonmaak, maar dan zet ik me aan mijn pc. Zal niet lang meer duren. (:


    A girl who wonders.

    hehehehe, succes met schoonmaken (:


    - thank you for existing -

    Lijst is weer up-to-date. (:

    Hel; mocht je een rol willen, welk geslacht?

    [ bericht aangepast op 11 maart 2018 - 13:47 ]


    A girl who wonders.

    Orwell schreef:
    Lijst is weer up-to-date. (:

    Hel; mocht je een rol willen, welk geslacht?

    Een vrouw als dat kan (cat)

    [ bericht aangepast op 11 maart 2018 - 13:49 ]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    HeI schreef:
    (...)
    Een vrouw als dat kan (cat)


    Staat erbij.

    [ bericht aangepast op 11 maart 2018 - 13:55 ]


    A girl who wonders.

    Ik FC Gigi Hadid alvast. Ga vanavond aan de rol beginnen :Y)


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Het Speeltopic is bij deze geopend!


    *Gelieve wel pas te posten, eens je rol af is.

    [ bericht aangepast op 11 maart 2018 - 15:09 ]


    A girl who wonders.

    Lourenço ''Lauren'' Kemen Muñoz

    ☠☠☠


    NAAM
    Lourenço zijn naam is Latijns en betekend ''laurierblad, bescherming''. Deze slaat aan op zijn bijnaam, ''Lauren.'' Dit kan ook als een meisjesnaam gezien worden, maar dat geeft hem geen reden om zich beledigd te voelen. Kemen en Muñoz zijn Spaans. Kemen betekend ''sterk'' en is bedacht door zijn vader. Net zoals Muñoz, de naam die van vader op zonen is doorgegeven.





    ''BEING A TWIN, AND BEING MY BROTHERS TWIN, IS SUCH A DEFENING PART OF MY LIFE THAT I WOULDN'T KNOW HOW TO BE WHO I AM, INCLUDING A WRITER, WITHOUT THAT BEING SOMEHOW AT THE CENTRE.''





    LEEFTIJD
    Lourenço is op 7 januari echt nét 19 jaar geworden.
    Zijn sterrenbeeld is daardoor steenbok.


    ☠☠☠

    DOODSOORZAAK
    ''O may fucking gosh, we're nineteen!'' Dat was hoe Lauren de dag begon met zijn Spaanse tweelingbroer, Joaquin. Ze waren elkaars alles, beste vrienden, vertrouwenspersonen, soulmates. Niemand kon tussen hun in komen. Ze maakten simpelweg elkaars zinnen af en deden alles samen. Sommige mensen twijfelden of ze niet gewoon één en dezelfde persoon waren. Toen ze allebei negentien werden konden ze eindelijk zelf reizen en dat deden ze. Met het vliegtuig gingen ze naar Australië en hebben daar samen de tijd van hun leven gehad, tot 21 januari. Toen ze in het vliegtuig zaten en het noodlot toesloeg. Het vliegtuig was verzeild geraakt in een storm. De piloten zagen alleen maar een waas voor de ramen en keer op keer vielen er weer motoren uit. Het was een hele lange, enge bedoening tot op 22 januari het echt geen zin meer had. Uit eindelijk stortte het vliegtuig neer in het water. van de 300 mensen die mee waren gereisd overleefde maar een kwart, waaronder Joaquin. Lauren had de klap op het water er minder goed afgebracht en kwam ter overlijden.
    De paniek in het vliegtuig is hij nu ook niet vergeten. Mensen schreeuwden, pleegden snel nog wat telefoontjes aan hun geliefden of hielden hun ogen dicht, terwijl ze schietgebedjes mompelden. Dat was ook het laatste wat hij hoorde of zag. Toen kwam de klap en raakte hij zijn bewustzijn kwijt. Dat was het laatste wat hij zich herinnerde.






    ''AN ENTIRE SEA OF WATER CAN'T SINK A SHIP, UNLESS IT GETS INSINDE THE SHIP.''



    ☠☠☠


    INNERLIJK
    VOOR
    Hyperactief, vrolijk, sociaal, overbezorgd, onhandig, avontuurlijk, goed gemanierd, naïef, licht onzeker, sportief, vertrouwt mensen te snel, beschermend, voorzichtig, twijfelaar, speels, eerlijk, gevoelig, licht

    Hij was avontuurlijk, eerlijk, goedgezind en het beste in de omgang bij andere mensen. Hij was geen alleen mens, kon niet tegen enorm lange stiltes en had lichtelijk smetvrees. Enorm sociaal, een allemansvriend en rechtvaardig. Hij kon er niet tegen als iemand pijn had of iemand huilde, dan kwam gelijk al het goede in hem naar boven en rende hij er op af. Vijand of vriend, hij zag het goede in iedereen. Dit maakte hem lichtelijk naïef, mensen liepen gemakkelijk over hem heen. Toch is hij erg voorzichtig, ook al is het alleen omdat zijn tweelingbroer er niet bij was. Aangezien zij samen alles deden was Lauren onzelfstandig en dit kon hem, in situaties waarop hij alleen moest reageren, erg twijfelachtig en voorzichtig maken. Voornamelijk omdat hij eerlijkheid op prijs stelt, maar niet kan zien wanneer iemand liegt. Hij was speels en kan niet tegen zijn verlies. Hyperactief, maar kon soms een beetje overdreven reageren op pijn. Hij was enorm gevoelig voor alles om hem heen en zou bij het kleinste, geringste zielige stukje in de film al enorm gaan huilen.

    NA
    Afstandelijk, afzijdig, chagrijnig, bemoeial, snel bezorgd, beschermend, wijs, licht manipulatief, intelligent, creatief, graag alleen, kan niet tegen drukte, stil, lui, niet erg goed met meisjes, goede luisteraar, ochtend humeur, wantrouwig, donker, betweterig, sociaal onhandig

    Niets lijkt hem meer te boeien. Het liefste zou hij gewoon in zijn bed liggen met een boek en wat eten en zo zijn dagen doorkomen. Hij is nu alleen maar graag alleen, zonder mensen om zich heen die hem alleen maar hoofdpijn bezorgen. Hij kan niet meer tegen drukte, zoals in het vliegtuig de enorme paniek ontstond. Hij is al van zich zelf enorm stil en afstandelijk. Als mensen zich met hem gaan bemoeien zou hij ze simpelweg wegwimpelen, ook al is het maar met een heel klein handgebaar. Hij is goed in dingen of mensen negeren, maar ook zijn hoofd kan soms op hol slaan. Dan zou hij zich zelf opsluiten in zijn kamer en het daar heel erg hard uit schreeuwen, hij zou nooit zijn emoties bij anderen tonen door zijn eigen ego. Hij is overigens creatief, intelligent en een goede luisteraar.
    Hij kan mooie werelden creëren en beschrijven, zodat mensen zelf zijn verhalen gaan beleven. Niemand zou weten dat hij hen manipuleert, iets dat hij heeft gecreeërt na het ongeluk. Hij is lichtjes manipulatief, maar zou dit nooit vrijwillig op mensen gaan proberen. Hij is namelijk enorm beschermend en snel bezorgd, iets wat hij nog steeds heeft van zijn oude karakter. Hij zou niet toegeven dat hij om je geeft, maar het door het onderwerp te omzeilen aan je laten tonen. Hierdoor is hij ook niet erg goed meer met meisjes. Hij weet niet hoe hij tegen ze moet doen, alsof al zijn kennis zonder Joaquin is verdwenen. Dit maakt hem sociaal onhandig, want wie is hij zonder zijn tweelingbroer? Hij heeft een ochtendhumeur, op zijn plaats. Hij heeft eigenlijk de hele dag door een ochtendhumeur, but who cares. Hij kan zich irriteren aan de kleine dingen van iemand anders zijn karakter. Als je hem als vriend hebt is dat al een prestatie op zich. Hij is beschermend, eerlijk en zou je dan meer durven vertrouwen. Dan zie je eigenlijk meer zijn oude karakter terug komen, maar hij blijft altijd ergens wel afstandelijk. Een deel van zijn karakter zou hij nooit durven prijs geven.

    .

    ☠☠☠

    GESCHIEDENIS
    FAMILIE
    Esmeralda Borges Muñoz • Moeder • 51 jaar • oberes
    Hugo Muñoz • Vader • 54 jaar • restaurant eigenaar
    Joaquin Orlin Muñoz • Tweelingbroer • 19 jaar • Student rechtenstudie
    Manuela Cataleya Muñoz • Zusje • 15 jaar • Middelbare school

    Esmeralda waren gelukkig getrouwd en kregen gelijk, een jaar later, de tweeling van Joaquin en Lourenço. Ze wisten vanaf het begin al aan dat die twee onafscheidelijk waren en kregen vier jaar later het meisje Manuela. Het was een gelukkig gezin met twee ouders die druk bezig waren in de Spaanse horeca. Toen bleek dat Hugo en Esmeralda hun restaurant in Spanje minder geld zou opleveren dan dat het in Amerika zou doen, verhuisden ze toen de tweeling tien jaar oud was. Ze leefden verder op een nieuwe school, maar gelukkig hadden de jongens elkaar. Ze leerden snel de nieuwe taal, Engels, en waren al snel enorm populair. Middelbare school ging hun gemakkelijk af en er waren geen complicaties in hun opvoeding. In de vakanties hielpen de jongens in het restaurant en anders waren ze bezig met school.
    Hun echte droom was reizen, maar daar hadden hun ouders geen tijd voor. Manuela was ook bang voor vliegtuigen en over haar lijk dat ze daar in zou stappen. Ze schreven er samen boeken over met verhalen over hoe hun droomland er zou uitzien, maar toen ze dat eindelijk deden eindigde het in een nachtmerrie. Australië was een prachtig land en ze waren al bezig met geld verdienen sinds hun vijftiende. Oppervlakkige baantjes, ontslag, drie uur per dag heel hard werken en alles doen wat mogelijk was. In Australië vertelde Joaquin aan hem dat hij zou trouwen met zijn geliefde en hadden ze gespeculeerd hoe de bruiloft zou gaan. Het was het mooiste wat ze samen hadden gedaan in heel hun leven, maar toen kwam het ongeluk.


    UITERLIJK
    ALEX STOKES
    Haar • Kort, bruin. Naar één kant.
    Ogen • Grote, doordringende, bruine ogen.
    Bril/Lenzen • Heeft hij niet nodig.
    Wenkbrauwen • Zwart.
    Lippen • Lichtroze
    Tanden • Spierwit, in een goede staat.
    Gezicht • Ovaal, strakke kaaklijn.
    Neus • Een strakke neus.
    Oren/Gehoor • Zijn gehoor is goed genoeg.

    Lengte • 169cm.
    Huid/Tint • Licht getint
    Kledingstijl • Casual.
    Favoriete kledingstuk • Zijn zwarte jack.
    Favoriete schoensoort • Gympen, mag dat niet?
    Schoenmaat • 39.
    Postuur • Gespierd, kleine lengte.

    Piercing • Heeft hij niet.
    Tatoeages • Heeft hij niet.
    Sieraden • Een tweelingssieraad met Joaquin. Lauren heeft een schip en Joa een vliegtuig. Eigenlijk vond Lauren het overdreven en iets voor meiden toen Joaquin het voorstelde, nu is het zijn kostbaarste bezit.






    ''SOMETIMES IT'S HARD TO LOVE SOMEONE, BECAUSE YOU'RE SO AFRAID OF LOSING THEM.''



    ''With all due respect, which is none...''

    Doodsoorzaak Lauren: Vliegtuig ongeluk.

    Mag ik voor mijn meisje zelfmoord claimen? En daarbij (ik twijfel nog) als faceclaim Meandradi?


    ''With all due respect, which is none...''

    CabeIlo schreef:
    Doodsoorzaak Lauren: Vliegtuig ongeluk.

    Mag ik voor mijn meisje zelfmoord claimen? En daarbij (ik twijfel nog) als faceclaim Meandradi?


    Sure. Welke wijze van zelfmoord?

    [ bericht aangepast op 11 maart 2018 - 18:25 ]


    A girl who wonders.