• ... namelijk tien gram pure chocolade per dag :') (Bron: mijn prof voeding)
    Dus, nu alle verwarring van tafel is, kunnen we allemaal zorgeloos tien gram pure chocola per dag eten zonder ons schuldig te voelen (:

    Het klinkt misschien heel belachelijk, maar ik at (ik probeer te stoppen, haha) heel erg veel melkchocolade en koekjes met chocolade en ga zo maar verder. Nu werd ik aangestoken door mijn gezonde vrienden en ben ik begonnen met meer fruit eten en minder chocolade. Omdat volledig afkicken redelijk onmogelijk was, vind ik die 10 gram pure chocolade per dag een redelijk mooie gulden middenweg. Ik at normaal niet zo graag pure chocolade, maar nu ik al een week (yay me) geen melkchocolade meer heb gegeten, begin ik de smaak van pure chocolade toch wel te waarderen (en die geur, god, zo verslavend).

    Dus, dit wou ik even melden. Iemand anders nog fijne weetjes over gezonde/ongezonde voeding? :W


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Pfff. Ik wou dat het vreten van een hele zak chocoladerozijnen daadwerkelijk gezond was.

    En ja, dat heb ik gisteren gedaan. Ik voelde me zo vies achteraf maar God, die dingen zijn magisch.


    ars moriendi

    Nice!! Ik probeer minder alcohol te drinken omdat het gewoon heel veel calorieën bevat, maar bij een bitterbal is een biertje erg lekker, en een wijntje bij het eten gaat er toch ook wel makkelijk in... hmm...


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Alleenvoorjou schreef:
    Nice!! Ik probeer minder alcohol te drinken omdat het gewoon heel veel calorieën bevat, maar bij een bitterbal is een biertje erg lekker, en een wijntje bij het eten gaat er toch ook wel makkelijk in... hmm...

    Ik denk dat de calorieën in alcohol wel het minste probleem zijn :')
    En calorieën zijn sowieso vrij relatief.

    [ bericht aangepast op 7 maart 2018 - 20:16 ]


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Als je met jezelf afspreekt om iedere twee uur iets te eten, is je bloedsuikerspiegel vaak nog vrij normaal van de vorige keer dat je iets hebt gegeten en snak je dus niet zo heftig naar voedsel bomvol suiker dat je meteen een koekje pakt, dus uiteindelijk als je vaker minder en gezonder eet, kom je er beter vanaf dan wanneer je lunch overslaat en daarna met lage bloedsuiker en scheurende honger naar de snackbar gaat voor je avondeten, joe, lifehack

    (alleen ben ik een luie shit dus vergeet ik het dan consequent te doen en nu ben ik nog steeds dik. lifeniethack.)

    O, en niks is met een gezond toetje. Vooral yoghurt (zuivel) is chill want het geeft je een vol gevoel en voor de late night snackers (IK) is dat erg prettig want dan zit je niet iedere keer weer om kwart voor tien een zak M&M's door je strot te douwen terwijl je gedissociëerd netflix zit te kijken en probeert niet na te denken over de consequenties van je acties en de zin van het bestaan

    want je hebt yoghurt op


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    Als je met jezelf afspreekt om iedere twee uur iets te eten, is je bloedsuikerspiegel vaak nog vrij normaal van de vorige keer dat je iets hebt gegeten en snak je dus niet zo heftig naar voedsel bomvol suiker dat je meteen een koekje pakt, dus uiteindelijk als je vaker minder en gezonder eet, kom je er beter vanaf dan wanneer je lunch overslaat en daarna met lage bloedsuiker en scheurende honger naar de snackbar gaat voor je avondeten, joe, lifehack

    (alleen ben ik een luie shit dus vergeet ik het dan consequent te doen en nu ben ik nog steeds dik. lifeniethack.)

    O, en niks is met een gezond toetje. Vooral yoghurt (zuivel) is chill want het geeft je een vol gevoel en voor de late night snackers (IK) is dat erg prettig want dan zit je niet iedere keer weer om kwart voor tien een zak M&M's door je strot te douwen terwijl je gedissociëerd netflix zit te kijken en probeert niet na te denken over de consequenties van je acties en de zin van het bestaan

    want je hebt yoghurt op

    yoghurt is echt life.
    Ik eet het wel altijd 's morgens ipv 's avonds haha, maar het is veel beter dan de ontbijtgranen die ik eerst at haha :') En als je wat fruit in die yoghurt gooit is het echt top. Yoghurt met banaan vind ik echt hemels (even negeren dat banaan schijnbaar het meest dikmakende fruit is XD)


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Komkommers bestaan voor 97% uit water. Dat is het enige weetje wat ik zo kan bedenken.


    26 - 02 - '16

    Bokeh schreef:
    Komkommers bestaan voor 97% uit water. Dat is het enige weetje wat ik zo kan bedenken.

    + wist je dat als je komkommer eet, je eigenlijk calorieën verbrand? Want komkommer kauwen verbruikt meer calorieën dan er in komkommer zitten :')


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Phos schreef:
    (...)
    + wist je dat als je komkommer eet, je eigenlijk calorieën verbrand? Want komkommer kauwen verbruikt meer calorieën dan er in komkommer zitten :')


    Nice!

    Je kan trouwens ook makkelijk calorieën verbranden zonder te kauwen, haha :')


    26 - 02 - '16

    Bokeh schreef:
    Komkommers bestaan voor 97% uit water. Dat is het enige weetje wat ik zo kan bedenken.

    Krijg je dan niet snel weer honger als je komkommers als snack eet?

    [ bericht aangepast op 7 maart 2018 - 22:32 ]


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Phos schreef:
    (...)
    yoghurt is echt life.
    Ik eet het wel altijd 's morgens ipv 's avonds haha, maar het is veel beter dan de ontbijtgranen die ik eerst at haha :') En als je wat fruit in die yoghurt gooit is het echt top. Yoghurt met banaan vind ik echt hemels (even negeren dat banaan schijnbaar het meest dikmakende fruit is XD)

    oh ik heb ook yoghurt voor het ontbijt

    begin de dag met yoghurt eindig de dag met yoghurt en tegen het einde van de week kan je yoghurt niet meer uitstaan en ben je tien pond (het geld, niet het gewicht) kwijt aan fucking yoghurt maar goed het zijn geen m&m's dus dat is dan weer vooruitgang, denk ik


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    Als je met jezelf afspreekt om iedere twee uur iets te eten, is je bloedsuikerspiegel vaak nog vrij normaal van de vorige keer dat je iets hebt gegeten en snak je dus niet zo heftig naar voedsel bomvol suiker dat je meteen een koekje pakt, dus uiteindelijk als je vaker minder en gezonder eet, kom je er beter vanaf dan wanneer je lunch overslaat en daarna met lage bloedsuiker en scheurende honger naar de snackbar gaat voor je avondeten, joe, lifehack

    (alleen ben ik een luie shit dus vergeet ik het dan consequent te doen en nu ben ik nog steeds dik. lifeniethack.)

    O, en niks is met een gezond toetje. Vooral yoghurt (zuivel) is chill want het geeft je een vol gevoel en voor de late night snackers (IK) is dat erg prettig want dan zit je niet iedere keer weer om kwart voor tien een zak M&M's door je strot te douwen terwijl je gedissociëerd netflix zit te kijken en probeert niet na te denken over de consequenties van je acties en de zin van het bestaan

    want je hebt yoghurt op

    Ik heb hier iets te hard om gelachen


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Ik wist wel dat pure chocolade gezonder is dan melkchocolade en het zo nu en dan eens te eten gezond is. 10 gram klinkt wel heel weinig, haha.


    Ik wil een tuin vol egels

    bonus: pure chocolade doet echt wonderen voor je gebit guys!! het maakt je tanden sterk en mooi
    neat

    [ bericht aangepast op 7 maart 2018 - 23:53 ]


    Heaven is a place that we all have

    Salling schreef:
    (...)
    Krijg je dan niet snel weer honger als je komkommers als snack eet?


    Ik denk het wel


    26 - 02 - '16

    Rubin schreef:
    Ik wist wel dat pure chocolade gezonder is dan melkchocolade en het zo nu en dan eens te eten gezond is. 10 gram klinkt wel heel weinig, haha.

    Ik heb zo'n reep die verdeeld is in blokjes en dan is het 2,4 blokjes, maar ik doe er maar 2 en af en toe dan eens 3.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.