• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Gelooft niemand in je draak?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af
    .


    — Inner peace, it's hard to find. —

    boerenkool staat op, feestje


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Xanthe is a babe.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Kori schreef:
    Xanthe is a babe.


    Sha ook.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Plunkett schreef:
    (...)

    Sha ook.

    I agree with this :Y)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Plunkett schreef:
    (...)

    Sha ook.
    Matty ook (bat)


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Kori schreef:
    (...)Matty ook (bat)


    Wij allemaal. (cat)


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    oh nee stephen hawking )))))):


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Vanaf morgen lekker 4 dagen weekend! _O_


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Leuk, één van m'n katten heeft een cadeautje in de vorm van een dode muis achtergelaten onder de tafel.... Hoe hebben ze m überhaupt binnen gekregen?


    Stenenlikker

    Okay ergens snap ik prima dat ze extra beveiligingsmaatregelen hebben, maar ze helemaal geen rugzakken meer naar binnen? Dat is niet bepaald chill voor mensen die uit school/werk komen en geen andere mogelijkheid hebben dan een rugzak meenemen. Ipv geen rugzakken meer zouden ze voor de verandering tassen ook gewoon eens goed kunnen controleren. Maar goed, dat wordt dus geen concertkaartjes meer kopen voor doordeweekse concerten :')


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Waarom kunne min goede dagen nooit langer duren dan 1 dag? Gisteren voelde ik me zo fijn en vandaag voel ik me zo slecht , fuck this


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Dag #1 zonder pijnstillers.

    Ik hoop zó dat morgen gewoon door kan gaan. Kom op, lichaam.


    Okay wat. Als je zegmaar pas anderhalve week nadat ik mn mailtje heb gestuurd reageert, ga ik zegmaar niet nog eens "een gesprek" met jou hebben. Studieloopbaanbegeleider mn aars, ik voel me alles behalve gehoord/begrepen door jou.


    Deep inside, I've never felt alive

    I want my chocolate. Punt is dan moet ik uit bed en naar beneden en daar heb ik geen zin in.


    Deep inside, I've never felt alive

    Als psychiater zie je toch wanneer ik in diepe crisis raak? Blijf dan niet door lullen tegen mij want dat maakt het alleen maar erger


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one