• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Gelooft niemand in je draak?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af
    .


    — Inner peace, it's hard to find. —

    20 days till vaca. I am amazed


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Hans Zimmer luisteren en dankbaar zijn dat ik hem twee keer live heb mogen bewonderen. Omg wat een held.

    I got a bulletproof heart, you got a hollow-point smile.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Zo spannend dat ik nu de eerste stappen met inschrijving al heb gezet omg.


    The truth is out there.

    Zo officieel af van die shit. Tijd om weer te gaan genieten van het leven ipv deze stress haha (en dan te bedenken dat genieten betekent drie ochtenden om 4 uur mijn bed uit komende week, omdat dat duizenden malen beter is dan deze shit)


    At the end we're all cursed

    Kim, hou op met zijn achternaam uit te spreken als Eagerton, terwijl je echt gewoon kan lezen. Er staat Egerton, dus moet je het ook zo uitspreken...


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Brechtje -wtf? Je bent echt in een vertroetel-iedereen-stemming en tegelijkertijd in een hahaha-fuck-you-bitch-stemming. S t o p. Niet zo rude zijn. Hoe erg ze het ook verdienen.


    i wanna die with you once or twice.

    Weĺl then.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Feest!! Mijn eetlust is verminderd wat inhoud dat mijn medicijnen inderdaad aan het afbouwen zijn!! :'D


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    ”Moederdag voortaan jij—dag, want genderneutraal.”

    Shoot me, please.


    •

    Why do you keep screwing me over?
    Nepvriend, dat is wat je bent.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Geeeen zin.


    The truth is out there.

    Ha ha ha ha ha ha ha ha. Fuckmylife.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik weet wel dat ze heeft gezegd dat als ik niet terug gebeld zou worden dat ik dan vrij zou zijn, maar het is vaker mis gegaan. En morgen waarschijnlijk vroeg op staan voor de dokter. Maar ik maak me serieus zorgen over mijn neus, sinds die bloedneus van afgelopen woensdag is de bovenkant echt gevoelig. Daarnaast waarom had ik ineens een bloedneus?


    Physics is awesome

    Meeehhhh, ik wil dus die inschrijving voor Finland maken, maar het moet in het Engels en mijn hoofd is helemaal leeeeeeeeeg. Ugh. :C


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •