• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Gelooft niemand in je draak?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af
    .


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Am I over it or am I just pretending I am?


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ugh ik heb zo slecht geslapen. Ik wilde dat ik terug naar bed kon.


    At the end we're all cursed

    Misschien had ik toch gewoon een pijnstiller moeten nemen, vlak voor het slapen. Nu lig ik alweer de hele nacht wakker. . . Maar aan de andere kant, ik ben de missslijkheid ook beu en de pijnstiller nemen betekent meteen acht uur misselijkheid. Ugh.


    Actual screaming want het formulier is al binnen. Man man man wat gaat dit hard en wat spannend!


    The truth is out there.

    Okay ik ga nu toch zeggen hoe gemeen ik dit vond want nog eens een weekend onzeker zitten zijn wil ik niet


    obsessive rage

    Hopelijk is wordt week minder stressvol dan afgelopen week was...


    26 - 02 - '16

    Ugh neeee. Laat ze me alsjeblieft vrijstelling geven voor die opdracht want dit slaat werkelijk waar helemaal nergens op. Vanmiddag meneer maar eens mailen pff. Fingers crossed want ik was toch zeker niet van plan om dit te doen. (no_chears)

    Weet je, ik zeg wel gewoon helemaal niets meer.


    This ain't no place for no better man.

    Muuuuuh, ikvheb zin in vandaag maar zie er ook wel echt onwijs tegenop! :c


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Die 5 minuten waarin je niet weet wat je moet doen maar ook niet te vroeg weg wilt


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Van ochtenden naar avonden omdat ze mensen tekort komen in de avonduren. Allemaal leuk en aardig maar nu is het hele ritme weer verpest.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Can we go back a few years in time so I could be honest to myself back when I started questioning my gender so I would've told my mom back then what was going on. Maybe I could've avoided getting so fucked up.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    YES nog een dienst erbij morgen. Hoe meer werk Hoe meer geld voor Disney whoop. Wel 4 ochtenddiensten deze week en morgen spontaan een stuk langer dan vandaag maar dat overleef ik ook wel weer.


    At the end we're all cursed

    Woot nog een mailtje binnen dus vooruit morgen ook maar even bellen.


    The truth is out there.

    BWAAAH waarom zijn Pabu plushies zo friggin duur en degene die minder dan 20 euro zijn, zijn FRIGGIN ALLEEN BESCHIKBAAR IN USA? ugh ugh ugh ugh
    Cosplay die compleet wordt: impossible D:


    Deep inside, I've never felt alive