• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Gelooft niemand in je draak?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af
    .


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik zou willen dat ze me gewoon lieten gaan. Ik wordt hier overduidelijk niet beter van en elke dag dat ik hier nog ben voelt als pure marteling. Laat me gaan, alsjeblieft, dan kan ik afmaken waar ik mee ben begonnen en eindelijk rust vinden. Ik heb van alles geprobeerd en niks werkt.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    I really thought i could handle it, but i can’t and it feels like i’m dying, i can’t stop crying, i can’t breathe, i can’t see or hear.

    [ bericht aangepast op 12 maart 2018 - 21:51 ]


    i wanna die with you once or twice.

    Well. That was stupid cause now I hate myself even more. :W


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik krijg altijd zo’n naar gevoel wanneer stations “aanrijding met persoon” omroepen als reden van vertraging of volledige cancelling van treinen. Ik kan dan alleen maar aan de persoon in kwestie denken, waar de meesten zuchten en zeiken omdat ze hun route moeten wijzigen.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    :W

    [ bericht aangepast op 13 maart 2018 - 1:25 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Lol als ik echt acht en een half uur alleen op de kiosk moet staan terwijl ik net pas begonnen ben met werken hier :') like I don't know everything yet. En ik heb nog nooit op de kiosk gestaan. Waarom hebben jullie zoveel vertrouwen in mijn kunnen?


    At the end we're all cursed

    Sacrilege schreef:
    Ik krijg altijd zo’n naar gevoel wanneer stations “aanrijding met persoon” omroepen als reden van vertraging of volledige cancelling van treinen. Ik kan dan alleen maar aan de persoon in kwestie denken, waar de meesten zuchten en zeiken omdat ze hun route moeten wijzigen.


    Herkenbaar..


    26 - 02 - '16

    NOG ÉÉN DAG ATSDJJHTgfvkgkgjhx


    obsessive rage

    Ugh. I feel like literal shit :c


    — Inner peace, it's hard to find. —

    De orige keren was ik nu bijna klaar. Maar nu moet ik nog 3 uur :') alles voor Disney though. En het is wel gezellig. Alleen mijn lichaam wil slapen


    At the end we're all cursed

    Wait wat huh wat moet ik hiermee :'D

    Ik ben helemaal niet gemotiveerd. :/ Ik wil heel graag iets vinden dat bij mij past, maar als ik niet weet wat voor soort job ik echt wil, lukt het niet. :/ En ik heb er niets aan als mensen zeggen dat ik snel iets anders moet vinden vanwege mijn wooncontract die afloopt. Dat probeer ik, maar begrijp je niet dat het erom gaat dat ik iets ga doen dat ik echt wil? Anders ga ik gewoon weer met dezelfde situatie zitten na een half jaar.. Weer een nieuwe job en weer verhuizen.


    Ik wil een tuin vol egels

    Omfg. Please, say she’s staying more than a week. I really want to be there with her again, God it would change everything...


    i wanna die with you once or twice.

    I want to break down crying but I think I'm all out of tears.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Fuck the world. Ik wil helemaal niets vandaag! :<
    Maar gaat natuurlijk niet. Want ik moet voor de honden zorgen. Ik moet de website afmaken. Ik moet dingen regelen voor de accordeonmasterclass. Ik moet vast mee boodschappen doen. Ik moet, ik moet, ik moet. :C


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •