• Titel is duidelijk genoeg toch?

    Ik was de laatste ^^


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Jij bent echt één van de liefste mensen die ik vja Q heb leren kennen, en je profielen zijn altijd on point ^^


    chaos makes the muse

    Ik ben echt jaloers op jou prachtige profiel en signature. Wauw.

    En verder kom je ook over als een gezellig persoon, ondanks dat ik je eigenlijk niet echt ken... (zip)


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Jij bent super sociaal en gezellig ^-^


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Geen idee hoe je het doet, maar bij zowat elke Snapchat-filter zie jij er goed uit. Teach me! :0

    Je bent fucking knap, aardig en funny. I like you.


    look at the stars, look how they shine for you;

    Anna jij bent leuk. Ik ken je (jammer genoeg) (nog *wbw*) niet heel goed, maar jij bent een heel leuk en lief persoon, zover ik dat kan beoordelen. En je bent knap. En je bent één van de enige wie me vrolijk maakt met de meeste van haar Snaps :3


    i wanna die with you once or twice.

    Jij bent echt ongelooflijk wijs, inspirerend, creatief, en geweldig. Love you.


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    You’re my number one PJO // HOO // Rick Riordan in general fanfriend. ♥️


    •

    Mir je bent vet lief en knap en ik bewonder hoeveel boeken jij kan lezen op korte tijd, want whoa


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik vind het heel erg tof hoeveel tijd je in deze website steekt. Of het nu gaat om het zijn van een mod of het maken van je profielen en dergelijke. Je bent zo ontzettend sociaal en je bent een aanwinsg voor de community in het algemeen. Ik ben blij dat ik je die eerste dag in de chat heb leren kennen.


    look at the stars, look how they shine for you;

    Oeh, een mooie username. Ik weet niet, het heeft iets diepzinnigs, ondanks dat het de zee is. XD Maar je lijkt mij verder ook aardig. ^^ Jij geeft ook hele lieve complimenten!


    One Who Travels A Higher Path.

    Je profiel is ge-wel-dig. Echt goals, gewoon! Het gedicht dat op je profiel staat is ook prachtig, en zo waar!
    Daarnaast zijn je profielfoto, username, signature en profiel heel mooi op elkaar aangepast. Dat heb je echt geweldig gedaan. (:

    Ik vind je snaps echt geweldig en daarnaast ben je superaardig ^^


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Je bent de meest geweldige persoon ooit


    i wanna die with you once or twice.

    Ik vind jouw profiel echt prachtig! Love it


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.