• Titel is duidelijk genoeg toch?

    Ik was de laatste ^^


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Anniekjee, je bent van de leukste mensen hier op Q en ik vind het leuk dat we over verschillende dingen kunnen klagen in de chat haha.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Ik vind het zo leuk dat je zo fan bent van Derek Hale. De acteur is zelf ook erg goed. Echt een Teen wolf fan ben je. :Y)


    One Who Travels A Higher Path.

    Hello, precious <3

    Jij mooie profiel foto hebben, ik leuk vinden.

    Ik vind je username en profielfoto echt gaaf! Je hebt een mooie tekenstijl! (:

    Frederick, jij bent echt super gezellig. Echt super.
    En je hebt echt een heel gaaf profiel.
    Heb ik al gezegd dat je echt enorm knap bent? In ieder geval, bij deze dan.


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    We spreken elkaar dan wel eigenlijk niet bepaald, maar ik vind je echt aardig! Je komt ook zo heerlijk relaxed en positief over. _O_

    Edit: kennelijk was Aarsvogel mij voor, dus bij deze ook een compliment over haar natuurlijk!^^
    Ook jou zie ik namelijk veel op het forum, en dat vind ik hartstikke leuk! Ook nam ik net een kijkje op je profiel. De lay out is op mobiel standaard wat raar, maar ik vind de inhoud echt leuk! Heerlijk nuchter en grappig. En de toelichting over de naam Aarsvogel is ook erg leuk dat je die erbij hebt gedaan, ikvroeg het me namelijk al af. 😊

    [ bericht aangepast op 17 maart 2018 - 22:49 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik ken jou niet echt, maar jij komt echt heel aardig over en je straalt op een of andere manier ook blijdschap uit ^^


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Hey je bent heel aardig en ik vind het leuk om met je in een snapgroep te zitten!


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Hetzelfde geldt voor jou Lonneke! Je bent echt heerlijk positief en grappig en dat is superfijn om te zien ^^


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Alle liefde voor jouw username!


    You can't keep dancing with the devil and ask why you're still in hell

    Jouw signature, profielfoto en username zijn super on point *O*


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Je bent heel aardig en vrolijk! Ik vond het dan ook heel leuk dat je gisteravond de chat weer gezellig op kwam zoeken (flower)


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Je bent nog niet heel lang op Quizlet, maar in de tijd dat je hier bent heb je je heel snel ontwikkeld tot een van de meest bekende users. Althans, zo zie ik het. En dat vind ik wel speciaal. De meesten groeien langzaam als een boom, maar jij bent echt snel gegroeid! (:

    Een heel mooi profiel! Verder al mijn complimenten bij elkaar gebundeld. :Y)

    [ bericht aangepast op 18 maart 2018 - 16:07 ]


    One Who Travels A Higher Path.