• ik ben nog altijd niet begonnen met leren en zit nu chinese fitnessoefeningen te bekijken.


    falling doesn't feel this bad when i know you've fallen this way too.

    Doe een opleiding tot Chinese fitnessinstructeur!


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Sterkte.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    rip


    I'm A Slave 4 U

    huilen.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Zo voel ik me ook. Morgen begin toetsweek, rip.
    Gezellig samen fucked up zijn dan maar? (;


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    aarsvogel schreef:
    Zo voel ik me ook. Morgen begin toetsweek, rip.
    Gezellig samen fucked up zijn dan maar? (;


    Oeehh ik doe ook mee! Sterkte tho rip


    "It doesn't matter who you are or what you look like, so long as somebody loves you."

    Same. (‘:


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Same, nog een week tot mijn toetsweek en ik maak Japanse puzzels


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik heb nu examens en ik ben ziek en doe op het moment niet echt een poging tot iets anders dan boos voor me uit staren.
    Ik heb hier zo geen zin in.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Oei rip. Ik heb over iets minder dan twee maand voor het eerst in 3 jaar weer examens, ik knijp hem ook nu al maar wil wel proberen om ruim van te voren te gaan oefenen. Aka vanaf volgende week, hahaha.


    The truth is out there.

    Maandje totdat ik het laatst nodige tentamen voor mn bachelor moet herkansen.... En ik ben nog niet begonnen met het opnieuw kijken van de 16 2u durende hoorcolleges die erbij horen, RIP

    Ik moet wel echt hard gaan leren wil ik het halen aangezien het superveel theorie is :')


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.

    Succes:Y)


    I'm a warrior, and you can never hurt me again.

    Sterkte en succes :Y)


    It's never gonna happen, Guys.

    Ik heb straks m'n ancient history examen en ik ben hier echt niet klaar voor.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    En ik kom hier zo van: ik ga niet naar school maar ik ben me dood aan het leren en werken voor helemaal niets want ik ga niet naar school oeps


    i wanna die with you once or twice.