• Voor het officiële SOTY/FOTY-topic, klik hier.




    Hierbij het onofficiële motiveer- en praattopic voor SOTY en FOTY 2018! Hier kan je met elkaar praten over je verhaallijn, vragen om tips en tricks, do's en don't's, elkaar peper in de reet stoppen om door te gaan met schrijven!

    Kraak hier niemands ideeën af en ga respectvol met elkaar om. Opbouwende kritiek is altijd beter dan een idee compleet de grond in duwen.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik was dit weekend op de camping, en aankomende hemelvaart kamp, dus schrijven komt er waarschijnlijk weinig van. Morgen maar wat inhalen, en anders de momenten waarop school te oninteressant is wat beter benutten :Y)
    En hor gaat het met jullie voortgang?


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    aarsvogel schreef:
    Ik was dit weekend op de camping, en aankomende hemelvaart kamp, dus schrijven komt er waarschijnlijk weinig van. Morgen maar wat inhalen, en anders de momenten waarop school te oninteressant is wat beter benutten :Y)
    En hor gaat het met jullie voortgang?


    Moet even schrijven aan of mijn thesis of mijn verhaal, ipv allebei half haha. Ben net iets te snel afgeleid voor mijn thesis en heb net iets teveel schuldgevoel voor mijn verhaal :')

    Voor de rest heb ik weer een leuk personage uit het niets gehaald, haha. Je zou denken dat ik een soort hoarder ben met alle personages die ik random aan mijn main groep wil toevoegen D:


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.

    AriChibi schreef:
    (...)

    Moet even schrijven aan of mijn thesis of mijn verhaal, ipv allebei half haha. Ben net iets te snel afgeleid voor mijn thesis en heb net iets teveel schuldgevoel voor mijn verhaal :')

    Voor de rest heb ik weer een leuk personage uit het niets gehaald, haha. Je zou denken dat ik een soort hoarder ben met alle personages die ik random aan mijn main groep wil toevoegen D:

    Heb ik ook hoor. Soms denk ik: oh, hier heb ik nog even een personage nodig. *Googled top 100 meisjes namen*


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Vanserra schreef:
    (...)
    Heb ik ook hoor. Soms denk ik: oh, hier heb ik nog even een personage nodig. *Googled top 100 meisjes namen*


    Ja, dat ook, haha! Maar dit was echt gewoon iemand die ze random tegenkwamen van jow, jij ook die kant uit 😅


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.

    AriChibi schreef:
    (...)

    Ja, dat ook, haha! Maar dit was echt gewoon iemand die ze random tegenkwamen van jow, jij ook die kant uit 😅


    Weet je hoe vaak er op die manier personages bij komen? Is meestal juist leuk! Ik moet denk ik ook meer personages er in doen als de 3 die ik nu heb 🤔


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Ik heb vandaag een hoofdstuk afgerond en een begin gemaakt aan een ander :Y)

    Hoe gaat het bij de rest?


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Vanserra schreef:
    Ik heb vandaag een hoofdstuk afgerond en een begin gemaakt aan een ander :Y)

    Hoe gaat het bij de rest?


    Ik heb 600 woorden geschreven! (aan mijn thesis....)

    Ik heb vorige maand nog wel een buffer van 3-4 hoofdstukken geschreven, maar ik denk dat ik dit weekend even pauze neem met uploaden, want die thesis moet wel echt af (nerd)

    Wel had ik gisteren erg veel zin om aan mijn verhaal te schrijven. Telt dat ook? :Y)


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.

    AriChibi schreef:
    (...)

    Ik heb 600 woorden geschreven! (aan mijn thesis....)

    Ik heb vorige maand nog wel een buffer van 3-4 hoofdstukken geschreven, maar ik denk dat ik dit weekend even pauze neem met uploaden, want die thesis moet wel echt af (nerd)

    Wel had ik gisteren erg veel zin om aan mijn verhaal te schrijven. Telt dat ook? :Y)

    Motivatie is misschien nog wel belangrijker!


    There are poems inside of you that paper can't handle

    The Royal wedding heeft me echt zo veel inspiratie gegeven omdat het zo aanleunt bij mijn eigen verhaal en iiiiiih het was zoooo moooi!♡♡♡


    The soul needs autumn.

    Wervelwind schreef:
    The Royal wedding heeft me echt zo veel inspiratie gegeven omdat het zo aanleunt bij mijn eigen verhaal en iiiiiih het was zoooo moooi!♡♡♡


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo

    Ik vergeet steeds mijn hoofdstukken online te zetten en heb deze maand helemaal niets geschreven aan mijn verhaal. Ik weet niet of ik blijf doorzetten


    Rest in Peace, Son of Gondor

    SonOfGondor schreef:
    Ik vergeet steeds mijn hoofdstukken online te zetten en heb deze maand helemaal niets geschreven aan mijn verhaal. Ik weet niet of ik blijf doorzetten


    Dat eerste is inderdaad niet heel handig..😅
    Naar blijf lekker door gaan! Je verhaal is leuk! Ik ben er nog niet heel ver in, maar wat ik heb gelezen is echt origineel en eeb fijne stijl! You can do thiss


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    SonOfGondor schreef:
    Ik vergeet steeds mijn hoofdstukken online te zetten en heb deze maand helemaal niets geschreven aan mijn verhaal. Ik weet niet of ik blijf doorzetten


    Nooo, je schrijft zo goed!
    Oké, ik moet je verhaal nog steeds grotendeels lezen, maar ik heb nu gewoon even geen tijd ):


    The soul needs autumn.

    SonOfGondor schreef:
    Ik vergeet steeds mijn hoofdstukken online te zetten en heb deze maand helemaal niets geschreven aan mijn verhaal. Ik weet niet of ik blijf doorzetten


    Gewoon rustig aan en geen druk erachter (of wel, als je dat juist fijner vindt werken, haha). Ik zou erop terugkomen als je er zin in of tijd voor hebt, anders is al die stress ook maar for naught.

    Ik heb ook even een pauze tot eind juni, maar daarna ga ik ook jouw verhaal lezen en erop reageren. En dan MOET je wel doorschrijven!
    Nee, grapje, maar zorg er in ieder geval eerst voor dat je het fijn vindt om te schrijven anders raak je sowieso niet uit de sleur.


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.



    Eerlijk gezegd nam ik sowieso pauze, maar still


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.