• Hey liefste users,

    Tijdens dit zonnig weekend werd er ook nog gewerkt, ohja. We hebben de laatste puntjes op de i gezet om vandaag enkele users te kunnen aanstellen als moderator. Dus bij deze gaan we ook niet verder rond de pot draaien!

    We presenteren onze nieuwe aanwinsten voor het team:
    Firekeeper
    Courferre
    Plunkett
    J0Y
    TaeTae

    Gefeliciteerd! *O*

    We willen ook nog graag iedereen bedanken die zijn of haar best gedaan heeft in de tweede ronde, maar het niet geworden is. Enorm bedankt voor de tijd en moeite die jullie hebben gedaan.
    Maar we willen eigenlijk iedereen bedanken die mee heeft gedaan, aan eender welke ronde. Bedankt! <3

    Dus dat was het weer voor vandaag. Geniet nog van het zonnetje!

    Liefs,
    Het moderatorteam


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    GEFELICITEERD!! ^^


    I have seen my own sun darkened

    Oh my, jongens! Dank jullie wel ^^


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Aaah wat een toppertjes! Gefeliciteerd! :)


    Every villain is a hero in his own mind.

    Congrats and good luck! :Y)


    I'll lick the poison from right off your kiss

    *gaat onder een steen zitten en maakt de eerste twee weken geen nieuwe topics aan*
    Jongens: PLEASE let op waar je klikt, want alles is zo makkelijk verwijderd lol

    Nee grapje, gefeliciteerd! Ik hoop dat jullie je snel kunnen settlen in jullie positie. ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Gefeliciteerd


    “It is not despair, for despair is only for those who see the end beyond all doubt. We do not.”

    nairobi schreef:
    hoera!!! congrats naar iedereen (en OMG ELISE IM FANBOYING AHHHHHHH)


    Hahahahah dankjewel <3


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Gefeliciteerd *O*


    I am an idiot, I move.

    Gefeliciteerd!


    -

    Leuk, guys! Van harte!


    ars moriendi

    Gefeliciteerd (:


    It's never gonna happen, Guys.

    Welkom allemaal! *O*


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Ik snap echt heel goed als dit jaloers overkomt ofzo en dit is echt niet om naar te zijn tegenover iemand maar ik heb atm echt heel erg het gevoel dat er vriendjespolitiek speelt hier, omdat dit echt de populaire Q-ers zijn die allemaal vriendjes met de Qrew zijn. Ik gun het jullie allemaal echt heel hard, maar ik word er toch licht pissig van dat elke verkiezing de vriendengroepjes met de Qrew een enorm streepje voor lijken te hebben. Desalniettemin is dit vast alleen enkel mijn gevoel en dat van de Q-ers met wie ik dit gevoel heb gedeelt en die zich er ook in vinden kunnen.
    Ik ben niet uit op ruzie of discussie en ik beschuldig niemand alleen tja ik wilde mijn gevoel toch echt even kwijt want dit is al een paar verkiezingen mijn gevoel


    Gefeliciteerd!


    i wanna die with you once or twice.

    Wollstonecraft schreef:
    Ik snap echt heel goed als dit jaloers overkomt ofzo en dit is echt niet om naar te zijn tegenover iemand maar ik heb atm echt heel erg het gevoel dat er vriendjespolitiek speelt hier, omdat dit echt de populaire Q-ers zijn die allemaal vriendjes met de Qrew zijn. Ik gun het jullie allemaal echt heel hard, maar ik word er toch licht pissig van dat elke verkiezing de vriendengroepjes met de Qrew een enorm streepje voor lijken te hebben. Desalniettemin is dit vast alleen enkel mijn gevoel en dat van de Q-ers met wie ik dit gevoel heb gedeelt en die zich er ook in vinden kunnen.
    Ik ben niet uit op ruzie of discussie en ik beschuldig niemand alleen tja ik wilde mijn gevoel toch echt even kwijt want dit is al een paar verkiezingen mijn gevoel


    Gefeliciteerd!


    Ik ben met geen van de vijf bevriend. (: Het zijn over het algemeen vrij bekende users, maar volgens mij zijn ze lang niet met iedereen van de mods bevriend. Integendeel zelfs. Ik snap ook niet zo goed waar je vandaan haalt dat we met hen bevriend zijn? Voor zover ik weet heeft niemand me ooit gevraagd met wie ik hier bevriend ben. Het is niet omdat ik hen proficiat wens via GB dat ik ermee bevriend ben, trouwens.

    Dit zijn simpelweg de vijf mensen die de tweede ronde het best hebben ingevuld. Ze zijn actief en misschien kennen ze daarom de regels beter, of hebben ze meer inzicht over hoe je een waarschuwing opstelt. Dat zou perfect kunnen, maar daarom doen wij niet aan vriendjespolitiek.
    En als je toch twijfels hebt, raad ik je aan een bemiddelaar te contacteren. Zij hebben toezicht gehouden op onze bespreking en kunnen je garanderen dat er helemaal geen vriendjespolitiek aan te pas gekomen is.

    Ik vind het voor de nieuwe mods ook heel jammer dat dit geïnsinueerd wordt, want zo lijkt het net alsof zij dit cadeau hebben gekregen. Terwijl ze juist tweemaal heel hard hun best hebben gedaan om dit te bereiken.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    ^Hier ga ik niet op in. Het is puur jullie woord tegen het mijne. (:


    i wanna die with you once or twice.