• Hey liefste users,

    Tijdens dit zonnig weekend werd er ook nog gewerkt, ohja. We hebben de laatste puntjes op de i gezet om vandaag enkele users te kunnen aanstellen als moderator. Dus bij deze gaan we ook niet verder rond de pot draaien!

    We presenteren onze nieuwe aanwinsten voor het team:
    Firekeeper
    Courferre
    Plunkett
    J0Y
    TaeTae

    Gefeliciteerd! *O*

    We willen ook nog graag iedereen bedanken die zijn of haar best gedaan heeft in de tweede ronde, maar het niet geworden is. Enorm bedankt voor de tijd en moeite die jullie hebben gedaan.
    Maar we willen eigenlijk iedereen bedanken die mee heeft gedaan, aan eender welke ronde. Bedankt! <3

    Dus dat was het weer voor vandaag. Geniet nog van het zonnetje!

    Liefs,
    Het moderatorteam


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Jongens kappen nou hoor. Toen ik als columnist werd gekozen kende ik ook niemand en was ik haast niet eens actief op het forum. Ik ben toen columnist geworden omdat ik gewoon een goed stuk had geschreven. In vertrouw de crew 100%! Zij kiezen mensen die hier gevoel voor hebben, geod met de users kunnen en de capaciteiten hebben om hun taak goed te volbrengen. Als er zo onvolwassen wordt gereageerd op dit soort dingen, dan snap ik heel goed waarom sommige mensen 'the cut' niet hebben gemaakt. Simpel als dat. Dan heb je die capaciteiten gewoon niet. Maar dat betekend niet dat je het volgend jaar niet nog een keer kan proberen. Er waren nu gewoon users die net iets boven de anderen uitstaken, dat gebeurt nu eenmaal. En deze users zijn sociaal gewoon super goed! Zij kunnen goed met de users omgaan en dat maakt ook een goede mod!

    Ik wens iedereen ontzettend veel succes! Jullie kunnen het! Make us proud!


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Wow ik kom helemaal uit de lucht gevallen haha. Bedankt voor deze topkans en gefeliciteerd aan de andere, nieuwe modjes (: ik kijk er enorm naar uit om met jullie samen te werken!
    Eerste keer op vakantie dat ik wifi heb, mes excuses voor deze vertraagde reactie


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Wollstonecraft schreef:
    @iedereen die reageerde op mij,
    zoals we allemaal weten loopt niet alles even gesmeerd bij de mods en worden daar bitchie, nare spelletjes gespeeld achter de schermen waar wij als users geen weet van hebben. Oude mod Melissa heeft ons dat iig al duidelijk gemaakt met haar verhalen van destijds.

    Tbh? Zowel bij de mod als bij de bemiddelaars verkiezingen is er voor mijn gevoel spraken geweest van vriendjespolitiek. Dat de bemiddelaars zo nauwlettend hebben gekeken bij deze verkiezingen, doet mij dus ook helemaal niets. :3 Nee, jullie hebben vast niet gesorteerd op die vind ik leuk, die niet enzovoort, maar bewust of onbewust, is er zeker wel spraken geweest van vriendjespolitiek. Want anders zouden deze mensen het nooit zijn geworden. Bovendien, iedereen met naar mijn gevoel een sterke mening, is bij de eerste ronde al afgevallen. Lekker hypocriet. :D

    Ik ken de mensen die mod zijn geworden geen van allen persoonlijk en heb zelf niet meegedaan aan de wedstrijd, maar ik wil toch even zeggen dat ik die laatste paar zinnen bijzonder smakeloos en kinderachtig van je vindt. Je mag natuurlijk je twijfels uitspraken, dat is heel goed zelfs, maar dit wil niet zeggen dat je al deze blije winnaars maar zonder reden naar beneden moet halen.

    Mods, gefeliciteerd!


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Ik ken de mensen die mod zijn geworden geen van allen persoonlijk en heb zelf niet meegedaan aan de wedstrijd, maar ik wil toch even zeggen dat ik die laatste paar zinnen bijzonder smakeloos en kinderachtig van je vindt. Je mag natuurlijk je twijfels uitspraken, dat is heel goed zelfs, maar dit wil niet zeggen dat je al deze blije winnaars maar zonder reden naar beneden moet halen.

    Mods, gefeliciteerd!



    Hier ben ik het 100% mee eens, dit zijn net als alle deelnemers ook gewoon mensen die hoopten het te worden. Als de andere mensen waren gekozen hadden die ook hun moment gekregen om blij te zijn. Respecteer dat, als je je twijfels hebt over de verkiezingsmanier heb je alle recht om die uit te spreken. Maar dit is een beetje als demonstreren bij de Sinterklaasintocht.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Haise schreef:
    Gefeliciteerd! Hier zitten echt een heleboel mensen bij waar ik echt vertrouwen in heb (:


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Zon schreef:
    (...)

    Oké, maar nu wil ik me er toch wel even in mengen.
    Ik snap waar je vandaan komt en ik deel een aantal van je standpunten. Ik heb namelijk ook het idee dat je wel echt binnen het plaatje van de Qrew moet passen, anders krijg je het baantje niet. Hoe goed jouw inschrijving ook zal zijn.
    Aan de andere kant zijn de mensen die nu zijn gekozen naar mijn mening wel erg geschikt. Vooral Laura is echt een topper die altijd super veel voor de site doet. De mensen die het nu zijn geworden, hebben het naar mijn idee wel echt verdiend. Ze zijn geschikt en ze hebben hun best gedaan. Wat ik in jouw quote bold heb gemaakt, ben ik het dus absoluut niet mee eens. Die opmerking vind ik persoonlijk niet helemaal fair.
    Ik wil je natuurlijk geen mes in de rug steken ofzo, want ik vind het super dat je jouw mening uit en ik ben het met een aantal dingen zeker eens. Daarnaast vind ik je een superleuk kind en is dit niets persoonlijks, maar dat wilde ik toch even zeggen.

    Daarnaast, vriendjespolitiek lijkt me niet helemaal het juiste woord? Misschien denk ik nu teveel van mezelf, dat zal heel goed kunnen, maar ik denk dat ik ook best in dit rijtje had gepast. Ik heb best een positieve naam hier op Q heb ik het idee en ik ben redelijk bevriend met een aantal mods. Echter was mijn inschrijving compleet bagger en ik ben dan ook niet door überhaupt de eerste ronde gekomen.

    En verder: lieve kinders, heel veel succes en plezier met jullie modbaantje. Naar mijn idee hebben jullie het wel echt verdient. Kussies.

    Dankzij iemand die wel oplet, heb ik je compliment kunnen vinden.
    Anna, dankjewel. Echt. Je bent zo'n toffe meid en ik vind het zo lief dat je zo'n supportive iemand bent. <3

    Aan iedereen die ook nog gereageerd heeft; dankjulliewel! You guys are the sweetest. *O*