• Hey liefste users,

    Tijdens dit zonnig weekend werd er ook nog gewerkt, ohja. We hebben de laatste puntjes op de i gezet om vandaag enkele users te kunnen aanstellen als moderator. Dus bij deze gaan we ook niet verder rond de pot draaien!

    We presenteren onze nieuwe aanwinsten voor het team:
    Firekeeper
    Courferre
    Plunkett
    J0Y
    TaeTae

    Gefeliciteerd! *O*

    We willen ook nog graag iedereen bedanken die zijn of haar best gedaan heeft in de tweede ronde, maar het niet geworden is. Enorm bedankt voor de tijd en moeite die jullie hebben gedaan.
    Maar we willen eigenlijk iedereen bedanken die mee heeft gedaan, aan eender welke ronde. Bedankt! <3

    Dus dat was het weer voor vandaag. Geniet nog van het zonnetje!

    Liefs,
    Het moderatorteam


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Wollstonecraft schreef:
    ^Hier ga ik niet op in. Het is puur jullie woord tegen het mijne. (:


    Jammer dat je hier niet verder op in wil gaan. Ik vraag me oprecht af waar je vandaan haalt dat iedereen met deze vijf mensen bevriend is. En ik vind het ook jammer dat je geen gebruik wil maken van de bemiddelaars. Een van hun taken is nu eenmaal om toezicht te houden tijdens verkiezingen.

    Het is makkelijk om ergens commentaar op te geven en dan niks meer te willen zeggen als iemand om argumenten vraagt.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ahhh yay, gefeliciteerd, mensen! *O*


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ledecky schreef:
    (...)

    Jammer dat je hier niet verder op in wil gaan. Ik vraag me oprecht af waar je vandaan haalt dat iedereen met deze vijf mensen bevriend is. En ik vind het ook jammer dat je geen gebruik wil maken van de bemiddelaars. Een van hun taken is nu eenmaal om toezicht te houden tijdens verkiezingen.

    Het is makkelijk om ergens commentaar op te geven en dan niks meer te willen zeggen als iemand om argumenten vraagt.

    Ik heb nooit gezegd dat iedereen vrienden is met deze nieuwe mods.
    In de onpartijdigheid van de bemiddelaars geloof ik niet helemaal, zeker niet omdat de meeste verkiezingen naar mijn gevoel voor een deel gebaseerd zijn op vriendjespolitiek.
    Ja, deze mensen hebben het zeker verdient door hun moeite, maar andere users hadden hierdoor veel minder de kans om ook iets te worden. Daarbij vind ik het ook typisch dat sommige van deze mensen ook columinsten zijn. Bevestigd nog meer dat deze mensen een streepje voor hebben.


    i wanna die with you once or twice.

    Gefeliciteerd!! Welkom in het team! ^^


    One Who Travels A Higher Path.

    Ik vind het toch jammer dat je dat vindt. Ik ben bevriend met enkele mensen uit de crew, maar met lang niet iedereen. Ik heb mijn stinkende best gedaan om (eindelijk) moderator te worden, maar het is best naar om dit te lezen. Verder ga ik hier niet op in. (:


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik ben nog steeds een beetje speechless.
    Bedankt iedereen (:

    Wat hierboven betreft, deel ik de mening van Plunkett.





    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Ik deel ook de mening met Plunkett en wil er bovendien nog aan toevoegen dat ik nooit het idee heb gehad dat het columnist zijn, me een voordeel heeft gegeven. Eigenlijk meer het tegenovergestelde.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    FireKeeper schreef:
    Ik deel ook de mening met Plunkett en wil er bovendien nog aan toevoegen dat ik nooit het idee heb gehad dat het columnist zijn, me een voordeel heeft gegeven. Eigenlijk meer het tegenovergestelde.

    Ik bedoelde dat het feit dat je columnist en mod bent geworden mijn argument bevestigd dat zodra je tot bepaalde vriendengroepjes op Q behoort, je praktisch alles kunt worden als je je maar opgeeft voor de verkiezingen. (:


    i wanna die with you once or twice.

    Wollstonecraft schreef:
    (...)
    Ik bedoelde dat het feit dat je columnist en mod bent geworden mijn argument bevestigd dat zodra je tot bepaalde vriendengroepjes op Q behoort, je praktisch alles kunt worden als je je maar opgeeft voor de verkiezingen. (:


    Ik spreek hier even puur voor mezelf, maar ik behoor tot geen enkel groepje. Ik vind het erg jammer dat je daar zo over denkt of dat het die schijn heeft, maar voor beide verkiezingen heb ik -meerdere malen- erg mijn best moeten doen. Zoals hierboven al is aangegeven; je kunt altijd een bemiddelaar een bericht sturen als je erover wilt praten.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Even om duidelijk te zijn: bemiddeling helpt echt geen fuck en is voor mijn gevoel partijdig.
    Ik ga niet naar een bemiddelaar, ramen.

    [ bericht aangepast op 8 april 2018 - 20:33 ]


    i wanna die with you once or twice.

    Eerlijk gezegd begrijp ik de mening van Wollstonecraft wel. Zelf heb ik dat ook wel eens gedacht en bij enkele verkiezingen heb ik mijn twijfel hierover geuit. Daar heb ik toen ook de nodige kritiek over ontvangen. Mijn mening hierover is verdeeld. Bij enkele verkiezingen heb ik het gevoel gehad dat vriendjespolitiek een rol speelde, maar bij enkele was dat gevoel minder of zelfs niet aanwezig. Bij deze kandidaten heb ik niet het idee dat vriendjespolitiek een rol heeft gespeeld. Ook wil ik erop vertrouwen dat dit niet meer speelt. Of dit waar is weet ik niet, want het gaat mij niks aan wat er achter de schermen speelt en eerlijk gezegd wil ik dat ook niet meer weten.

    [ bericht aangepast op 8 april 2018 - 20:57 ]


    26 - 02 - '16

    Ik ga wel even moeten wennen om jullie met een ander kleurtje te zien hoor!


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Wollstonecraft schreef:
    (...)
    Ik heb nooit gezegd dat iedereen vrienden is met deze nieuwe mods.
    In de onpartijdigheid van de bemiddelaars geloof ik niet helemaal, zeker niet omdat de meeste verkiezingen naar mijn gevoel voor een deel gebaseerd zijn op vriendjespolitiek.
    Ja, deze mensen hebben het zeker verdient door hun moeite, maar andere users hadden hierdoor veel minder de kans om ook iets te worden. Daarbij vind ik het ook typisch dat sommige van deze mensen ook columinsten zijn. Bevestigd nog meer dat deze mensen een streepje voor hebben.


    Ik ga al op voorhand zeggen dat dit het laatste is dat ik er nog over zeg in dit topic, want ik vind het jammer dat de sfeer er zo onder lijdt.

    Je moet weten dat lang niet iedereen de twee rondes nagekeken heeft, want mensen zonder tijd kijken niet mee na. Dus het lijkt me sterk dat jij precies weet wie van ons bevriend is met de nieuwe mods én dat je ook nog eens weet dat het exact die mensen zijn die nagekeken hebben.

    Bovendien zou ik graag benadrukken dat wij er niks mee winnen om vriendjes in de crew te krijgen. Wij zoeken mensen die de capaciteiten bezitten die we zoeken, mensen die iets zullen bijdragen aan dit team. Dus stel dat wij onze vriendjes een plek in het modteam gunnen, dan hebben we er uiteindelijk niets aan. Om gewoon gezellig te kletsen met hen hoeven we ze geen plekje in de crew te geven, dat kunnen we ergens anders ook.
    En het feit dat er iemand ook columnist is, betekent enkel dat ze ook schrijftalent heeft. Meer kan ik er niet over zeggen. (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    hm tbh ik snap lowkey wel wat Wollstonecraft zegt maar idk ik wil niet dat de sfeer eronder lijdt so 🤷🤷🤷🤷


    Heaven is a place that we all have

    om even on topic te blijven

    Gefeliciteerd! Veel succes met jullie nieuwe online 'baan' (: (flower)


    We were the forever that didn't last