• HET GROTE LGBT+ TOPIC


    “Most of my life I've been terrified
    Spending my days always questioning
    Am I wrong to love a man?
    I realised, I realised
    Ain't gotta hide this heart of mine
    I'm gonna fight just to let you know
    To open your light and let it glow

    So if you want to kiss the boy,
    then you better kiss the boy right now
    You ain't gotta be afraid of the words you want to say right now
    'Cause love is a game we deserve to play out loud
    So if you want to play then you better kiss the boy
    Oh, you better kiss the boy right now!”


    — Keiynan Lonsdale, Kiss The Boy






    Hello there, fellow lgbt individual — or maybe not — Welcome!


    Ik dacht eens laatst: er is volgens mij geen LGBT+ topic op Q, en waarom eigenlijk ook niet? Quizlet is een plek waar we onszelf kunnen zijn, dus waarom zou dit topic er niet zijn? Dus voel je vooral vrij om hier te hart te luchten over die crush van je, of je coming out story, of gewoon een get together / praatje te hebben met andere fellow lgbt+ users hier op Q! Want we kunnen eindelijk onszelf vieren in plaats van dat we onszelf moeten verbergen, dus doe je ding!! You be you! Of je nou out and proud uit de kast bent, of dat je nog erin zit, of zelfs niet deel bent van deze community, maar wel je support wilt delen: Iedereen is welkom!

    - xxx -


    LGBT+ SQUAD
    Even een headsup als je hierbij wilt + welke tags c:

    — Sha — Asexual, calls themselves gay unironically, fuck gender and labels.
    — Xan — Panromantic and demisexual, for now.
    — Ads — Really gay tbh. 🤷
    — Mirts — no fucking clue about what I am but I don’t give two shits about it.
    — Britt — Bisexual en zo, met voorkeur voor zeh ladies.
    — Jana — lesbienne (ace).
    — Jarne — regenbooginspecteur is aanwezig, out en proud!
    — Nánouk — bisexual in tha house.
    — Inge — Vermoedelijke ace vraagtekens.
    — Elise — Demisexual en alles.
    — Veerle — no fucking clue about what I am but I don’t give two shits about it.
    — Wolfram — Pansexual.
    — Marleen — Queer.
    — Marlies — Trots lesbienne!
    — Loïs — Bi.
    — Mare — Geen idee.
    — Maddie — bisexual met 60/40 voorkeur naar aubergines.
    — Eva — bi, possibly pan.
    — Koffie — geen idee.
    — Aarsvogel — geen idee.
    — Frederick — a self-made man.
    — Mandy — een pannetje.
    — Goitske — Queer.
    — Avi — Non Binary & Bi.
    — Carianne — girl that doesn't know if she's gay or bi.
    — Samuel — transformer, ftm.
    — Mika(ela) — Non Binary, vind alles leuk behalve jongens, ace.
    — Rowen — Bi, trans guy & queer.
    — Ava — (koeken)pan.
    — Leo — (trans)man & hella gay (maar ik flirt met iedereen)!
    — Alex — Pansexual, transgender and fabulous
    — Eva — pan seksueel.
    — Britt — valt op mensen.
    — Yuna — wss Pan.
    — Lieke — Bi & Proud.
    STRAIGHT ALLIES:

    — Matty.
    — Cheryl.
    — Delphine.
    — Jellanie.
    — Natas.
    — Danique.
    — Femke.
    — Bes.
    — Anna.
    — Kim.
    — Belle.
    — Yolanda.

    [ bericht aangepast op 28 juni 2018 - 20:04 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik heb zo'n enorme crush op mijn beste vriendin dit is niet leuk meer


    all because i liked a girl

    Happy international day against homophobia and transphobia! (En fobieën voor alle andere seksuele geaardheden natuurlijk!)


    Words are loaded pistols. Sometimes it's just better not to pull the trigger. | Vertrouwenspersoon

    Happy IDAHOT!

    Naar aanleiding van vandaag heb ik een mail met mijn coming out verhaal naar alle leerkrachten, direcrie en en administratie van mijn school gestuurd.
    Met succes, in mijn regio is het de gewoonte paars te dragen op deze dag en de meeste leerkrachten hadden paarse accenten aan, sommige echt helemaal en andere een klein accent en heb heel veel positieve reacties gekregen. Het is de eerste keer dat het zo zichtbaar was op school.


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    Happy IDAHOT!

    Naar aanleiding van vandaag heb ik een mail met mijn coming out verhaal naar alle leerkrachten, direcrie en en administratie van mijn school gestuurd.
    Met succes, in mijn regio is het de gewoonte paars te dragen op deze dag en de meeste leerkrachten hadden paarse accenten aan, sommige echt helemaal en andere een klein accent en heb heel veel positieve reacties gekregen. Het is de eerste keer dat het zo zichtbaar was op school.


    Yaaass, go you!


    Words are loaded pistols. Sometimes it's just better not to pull the trigger. | Vertrouwenspersoon

    Eva ~ pan seksueel, maar een voorkeur voor muziek.


    “The flame that burns Twice as bright burns half as long.”- Lao Tzu, Te Tao Ching

    Xanthe heeft me zojuist geleerd wat demiseksueel is en ik blijf me erover verbazen hoeveel verschillende 'labels' er wel niet zijn in vergelijking met tien/twintig/dertig jaar geleden and that makes me happy.

    Although, zou ik heel graag willen zien dat er ooit in de toekomst een tijd is dat labels niet nodig zijn maar iedereen gewoon kan zijn wat hij/zij wil zijn zonder dat er de eeuwige assumptie is dat iemand standaard hetero is.


    •

    BettyCooper schreef:
    Ik heb zo'n enorme crush op mijn beste vriendin dit is niet leuk meer


    Herkenbaar (';
    Ja, ik ken dit gevoel en ik heb er nooit wat mee gedaan.
    Ik heb een paar keer tijdens uitgaan met mijn beste vriendin gezoend, maar toen was de crush al weg, but kissing is fun so yeah


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Lionaire schreef:
    Xanthe heeft me zojuist geleerd wat demiseksueel is en ik blijf me erover verbazen hoeveel verschillende 'labels' er wel niet zijn in vergelijking met tien/twintig/dertig jaar geleden and that makes me happy.

    Although, zou ik heel graag willen zien dat er ooit in de toekomst een tijd is dat labels niet nodig zijn maar iedereen gewoon kan zijn wat hij/zij wil zijn zonder dat er de eeuwige assumptie is dat iemand standaard hetero is.


    Dat laatste yess. Het is echt naar dat iedereen van hetero uitgaat tot het tegendeel is bewzen oid. Wat boeit het namelijk nou of iemand van mannen of van pannen houdt?


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Psychoviolinist schreef:
    maar een voorkeur voor muziek.


    Mag ik vragen wat je hiermee bedoelt?


    Just doing what I can

    Lionaire schreef:
    Xanthe heeft me zojuist geleerd wat demiseksueel is en ik blijf me erover verbazen hoeveel verschillende 'labels' er wel niet zijn in vergelijking met tien/twintig/dertig jaar geleden and that makes me happy.

    Although, zou ik heel graag willen zien dat er ooit in de toekomst een tijd is dat labels niet nodig zijn maar iedereen gewoon kan zijn wat hij/zij wil zijn zonder dat er de eeuwige assumptie is dat iemand standaard hetero is.


    !!!!!!!
    Vorige keer werd er door een klant aan mij gevraagd of ik al een vriendje had, hoe moeilijk is het om die woorden te veranderen naar "een relatie" of "ben je nog single?" en dan nog een soort verbaasd zijn omdat ik zeg dat ik een vriendin heb "oh zo zie je er helemaal niet uit" zeggen ze dan??? Ik zie er niet uit alsof ik op mensen val?? Sorry, ik zal QUEER op mijn voorhoofd laten tatoeëren.


    Spinning around, I'm weightless.

    Jeetje, ik heb dit topic een beetje laten vallen door persoonlijke zaakjes, maar als het goed is is het helemaal geupdate, als dit niet zo is geef even een brul ^^


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Gunderson schreef:
    (...)

    Mag ik vragen wat je hiermee bedoelt?


    Kijk muziek is mijn leven en eihenlijk is mijn viool mijn enige ware.


    “The flame that burns Twice as bright burns half as long.”- Lao Tzu, Te Tao Ching

    Psychoviolinist schreef:
    (...)

    Kijk muziek is mijn leven en eihenlijk is mijn viool mijn enige ware.


    vandaar


    Just doing what I can

    Cortes schreef:
    Jeetje, ik heb dit topic een beetje laten vallen door persoonlijke zaakjes, maar als het goed is is het helemaal geupdate, als dit niet zo is geef even een brul ^^


    Mag ik ook op de lijst? c: ik ben Britt (ook al oeps) en ik val op mensen?¿ En ik ben vooral heel erg leuk


    Spinning around, I'm weightless.

    Ashryver schreef:
    (...)

    Mag ik ook op de lijst? c: ik ben Britt (ook al oeps) en ik val op mensen?¿ En ik ben vooral heel erg leuk

    Natuurlijk! Sorry, ik zal je er direct opzetten!


    — Inner peace, it's hard to find. —