• HET GROTE LGBT+ TOPIC


    “Most of my life I've been terrified
    Spending my days always questioning
    Am I wrong to love a man?
    I realised, I realised
    Ain't gotta hide this heart of mine
    I'm gonna fight just to let you know
    To open your light and let it glow

    So if you want to kiss the boy,
    then you better kiss the boy right now
    You ain't gotta be afraid of the words you want to say right now
    'Cause love is a game we deserve to play out loud
    So if you want to play then you better kiss the boy
    Oh, you better kiss the boy right now!”


    — Keiynan Lonsdale, Kiss The Boy






    Hello there, fellow lgbt individual — or maybe not — Welcome!


    Ik dacht eens laatst: er is volgens mij geen LGBT+ topic op Q, en waarom eigenlijk ook niet? Quizlet is een plek waar we onszelf kunnen zijn, dus waarom zou dit topic er niet zijn? Dus voel je vooral vrij om hier te hart te luchten over die crush van je, of je coming out story, of gewoon een get together / praatje te hebben met andere fellow lgbt+ users hier op Q! Want we kunnen eindelijk onszelf vieren in plaats van dat we onszelf moeten verbergen, dus doe je ding!! You be you! Of je nou out and proud uit de kast bent, of dat je nog erin zit, of zelfs niet deel bent van deze community, maar wel je support wilt delen: Iedereen is welkom!

    - xxx -


    LGBT+ SQUAD
    Even een headsup als je hierbij wilt + welke tags c:

    — Sha — Asexual, calls themselves gay unironically, fuck gender and labels.
    — Xan — Panromantic and demisexual, for now.
    — Ads — Really gay tbh. 🤷
    — Mirts — no fucking clue about what I am but I don’t give two shits about it.
    — Britt — Bisexual en zo, met voorkeur voor zeh ladies.
    — Jana — lesbienne (ace).
    — Jarne — regenbooginspecteur is aanwezig, out en proud!
    — Nánouk — bisexual in tha house.
    — Inge — Vermoedelijke ace vraagtekens.
    — Elise — Demisexual en alles.
    — Veerle — no fucking clue about what I am but I don’t give two shits about it.
    — Wolfram — Pansexual.
    — Marleen — Queer.
    — Marlies — Trots lesbienne!
    — Loïs — Bi.
    — Mare — Geen idee.
    — Maddie — bisexual met 60/40 voorkeur naar aubergines.
    — Eva — bi, possibly pan.
    — Koffie — geen idee.
    — Aarsvogel — geen idee.
    — Frederick — a self-made man.
    — Mandy — een pannetje.
    — Goitske — Queer.
    — Avi — Non Binary & Bi.
    — Carianne — girl that doesn't know if she's gay or bi.
    — Samuel — transformer, ftm.
    — Mika(ela) — Non Binary, vind alles leuk behalve jongens, ace.
    — Rowen — Bi, trans guy & queer.
    — Ava — (koeken)pan.
    — Leo — (trans)man & hella gay (maar ik flirt met iedereen)!
    — Alex — Pansexual, transgender and fabulous
    — Eva — pan seksueel.
    — Britt — valt op mensen.
    — Yuna — wss Pan.
    — Lieke — Bi & Proud.
    STRAIGHT ALLIES:

    — Matty.
    — Cheryl.
    — Delphine.
    — Jellanie.
    — Natas.
    — Danique.
    — Femke.
    — Bes.
    — Anna.
    — Kim.
    — Belle.
    — Yolanda.

    [ bericht aangepast op 28 juni 2018 - 20:04 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Hee hoi ik zou graag joinen
    Yuna - pan ofzo

    (maar ik zeg vaak bi omdat dat makkelijker is haha)


    Time is not your enemy. You are your own enemy, and you envy time because it moves on.

    Ik vind dit toch voldoende redenen om een eurootje meer te betalen voor koffie:

    Starbucks gaat zijn pakket met gezondheidsvoordelen voor transgender werknemers uitbreiden. Daardoor zal de koffieketen voortaan ook tussenkomen bij operaties in het kader van een geslachtsverandering die voorheen werden beschouwd als plastische chirurgie.

    Amerikaanse Starbucks-werknemers konden sinds 2012 al rekenen op hun zorgverzekering voor het coveren van geslachtsoperaties, maar nu zal die ook tussenkomen bij borstvergrotingen of -verwijderingen, haartransplantaties, vervrouwelijken van het gezicht en andere operaties in het kader van een geslachtsverandering, zo kondigde het bedrijf maandag aan.

    ‘We hebben deze beslissing genomen uit het verlangen om een volledig zorgpakket aan te bieden aan onze werknemers, voortvloeiend uit belangrijke gesprekken met transgenders die hebben aangetoond dat zulke operaties hen pas echt toelaten om helemaal zichzelf te zijn’, aldus vicepresident Ron Crawford.

    Voor de exacte invulling van de zorgverzekering werkte de internationale koffieketen nauw samen met de World Professional Association for Transgender Health (WPATH).

    ‘Veel van de zogenaamde cosmetische ingrepen zijn niet optioneel voor transgenders, maar essentieel in hun zoektocht naar wie ze echt zijn’, verklaart Jamison Green van WPATH. ‘Een behandeling met electrolyse(ingezet voor ontharingen, red.) kan een levensreddende procedure zijn voor een transvrouw.’

    Bron: standaard.be


    Queer zijn is gewoon alles

    Omg how did I not know about this. I'm bi and proud, count me in :Y)

    Uhm hoi ik val op niemand denk ik HAHA als daar een naam voor is ga ik gillen


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Texel schreef:
    Uhm hoi ik val op niemand denk ik HAHA als daar een naam voor is ga ik gillen


    Ik vermoed dat je aseksueel bedoelt?

    hoi inmiddels is m'n gayness helemaal ontwikkeld ik ben intussen Honderd Procent Homoseksueel ik ben niet meer menselijk ik ben gewoon een Gay Deity ik ben dormammu maar dan gay


    Heaven is a place that we all have

    Thorunn schreef:
    (...)

    Ik vermoed dat je aseksueel bedoelt?


    Nee, dat heeft toch puur met seksuele en niet per se romantische gevoelens te maken? Of ben ik niet meer echt up to date? (krul)


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Asexueel is idd dat je puur geen seksuele gevoelens ervaart. Zoals ik c: Ik ben namelijk wel iemand die verliefd op een ander kan worden, en niet zo'n beetje ook. Ik ervaar gewoon geen seksuele aantrekkingskracht.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Debbaut schreef:
    Ik vind dit toch voldoende redenen om een eurootje meer te betalen voor koffie:

    Starbucks gaat zijn pakket met gezondheidsvoordelen voor transgender werknemers uitbreiden. Daardoor zal de koffieketen voortaan ook tussenkomen bij operaties in het kader van een geslachtsverandering die voorheen werden beschouwd als plastische chirurgie.

    Amerikaanse Starbucks-werknemers konden sinds 2012 al rekenen op hun zorgverzekering voor het coveren van geslachtsoperaties, maar nu zal die ook tussenkomen bij borstvergrotingen of -verwijderingen, haartransplantaties, vervrouwelijken van het gezicht en andere operaties in het kader van een geslachtsverandering, zo kondigde het bedrijf maandag aan.

    ‘We hebben deze beslissing genomen uit het verlangen om een volledig zorgpakket aan te bieden aan onze werknemers, voortvloeiend uit belangrijke gesprekken met transgenders die hebben aangetoond dat zulke operaties hen pas echt toelaten om helemaal zichzelf te zijn’, aldus vicepresident Ron Crawford.

    Voor de exacte invulling van de zorgverzekering werkte de internationale koffieketen nauw samen met de World Professional Association for Transgender Health (WPATH).

    ‘Veel van de zogenaamde cosmetische ingrepen zijn niet optioneel voor transgenders, maar essentieel in hun zoektocht naar wie ze echt zijn’, verklaart Jamison Green van WPATH. ‘Een behandeling met electrolyse(ingezet voor ontharingen, red.) kan een levensreddende procedure zijn voor een transvrouw.’

    Bron: standaard.be


    Jaaa! Ik heb het gelezen. Ik zou nu eerder meer geld uitgeven aan hun dan zo'n standaard AH koffietje. Ik vind dit echt goed van ze, wauw.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    babyviper schreef:
    hoi inmiddels is m'n gayness helemaal ontwikkeld ik ben intussen Honderd Procent Homoseksueel ik ben niet meer menselijk ik ben gewoon een Gay Deity ik ben dormammu maar dan gay


    Hahahahahahahahahahahahahahahahahahaha oh my god ik gil

    [ bericht aangepast op 28 juni 2018 - 11:05 ]


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Texel schreef:
    Uhm hoi ik val op niemand denk ik HAHA als daar een naam voor is ga ik gillen


    Aseksueel/aromantisch?


    We should kiss the girls that we wanna kiss

    Ik heb de lijst maar eens geupdate: Als je mist; geef het door, dan zet ik je er met liefde bij! (heart2)

    Hebben jullie nog wat speciaals met Pride Maand gedaan?


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Texel schreef:
    (...)

    Nee, dat heeft toch puur met seksuele en niet per se romantische gevoelens te maken? Of ben ik niet meer echt up to date? (krul)


    nope je hebt gelijk dan ben je waarschijnlijk aromantisch


    Just doing what I can

    ik heb niets met pride gedaan tbh


    Heaven is a place that we all have

    Pridemaand was geen succes.
    Ik hoop fit te zijn voor Antwerp Pride en met heel veel geluk Amsterdam Pride.


    Queer zijn is gewoon alles