• Ik zet dit in 't stamcafé, want ik wil het niet expliciet over het artikel hebben (zie hier), maar ik wilde gewoon deze titel met jullie delen. Ik heb een deel weggelaten, anders werd mijn topictitel te lang, haha. (Man met valse bommengordel vol zout en koekjes krijgt twee jaar cel, waarvan deel met uitstel ) Ik herinner me het incident zelf niet, maar ik lag wel strijk van het lachen toen ik het las. Dat we nog eens mogen lachen met nieuws, dat is eens leuk. (krul) (Ik heb het artikel overigens zelf niet gelezen, maar ik vond de titel zo hilarisch dat ik ze met jullie wilde delen.)

    Wat is het laatste nieuws waar jullie goed mee kunnen lachen hebben? :Y)


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Zoveel vragen...


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    Zoveel vragen...


    Ja! En plus, wie verpest er koekjes nu met zout? Schande!


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Wauw... Net t artikel gelezen. Wtf gewoon. Echt bizar dit.
    Hopelijk waren de koekjes lekker though.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Mathilda schreef:
    (...)

    Ja! En plus, wie verpest er koekjes nu met zout? Schande!


    Dat was dus ook mijn eerste reactie :')


    We were the forever that didn't last

    Beetje slechte titel wel... (veel te lang)

    Maar whaaat, zonde van de koekje tho


    It's hard to dance with a devil on your back. So shake him off.

    Ik hoorde er vanmiddag van en bedacht me opeens hoe hilarisch die gesprekken in de gevangenis met andere gevangenen zouden zijn dan

    “Wat heb jij gedaan?”

    “Ik heb mensen vermoord”

    “Ik heb een bank beroofd”

    “En jij?”

    “Ik heb een valse bomgordel met zout en koekjes gevuld”


    “Normality is a paved road: It’s comfortable to walk, but no flowers grow on it.” –Vincent Van Gogh