• Hoi!

    Dus mijn suggestie komt denk ik wel heel erg laat binnen, zelf was ik een erg fan van de Paasei actie die wij hadden tijdens het paasweekend maar ik kan mij voorstellen dat niet iedere user zin heeft om steeds op eitjes te stuiteren. Zelf vind ik zulke acties wel leuk en zou ik ze graag vaker zien maar dan wel zoals de titel suggereert met een uit knop voor de users die er echt niet zo'n zin in hebben.

    Nu vraag ik me af of het wel kan bij de Paasei actie en het niet al teveel moeite wordt.

    Wat vinden jullie?


    Without me, his world will go on turning. A world that's full of happiness, that I have never known

    Ik vind het inderdaad erg leuk, maar ik kan me ook voorstellen dat zoiets veel moeite kost en het misschien niet helemaal kan.
    Als het zou kunnen graag, maar dan natuurlijk niet elke week ofzo, dan gaat het ‘speciale’ er namelijk ook vanaf.


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    aarsvogel schreef:
    Ik vind het inderdaad erg leuk, maar ik kan me ook voorstellen dat zoiets veel moeite kost en het misschien niet helemaal kan.
    Als het zou kunnen graag, maar dan natuurlijk niet elke week ofzo, dan gaat het ‘speciale’ er namelijk ook vanaf.


    Ja dat bedoel ik ook, gewoon wat vaker zulke acties, maar natuurlijk niet elke week.


    Without me, his world will go on turning. A world that's full of happiness, that I have never known

    Een uit-knop is sowieso een goed idee.


    oi, suzy

    Volgens mij had ik ooit eens iets gesuggereerd om vaker reactie-wedstrijden te houden zoals bij het sneeuwballen gooien. Dat vind ik nog steeds een goed idee. :Y)


    Every villain is a hero in his own mind.

    Met de sneeuwballenactie was er trouwens eenuit-knopje, dan kon je niets meer vinden en ook niets gooien, en was de achtergrond weg.


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    De paasactie is maar een weekendje, dus ik denk zelf dat het iets te veel moeite is voor zo'n kort iets.
    Want voordat je het weet is het toch weer voorbij

    [ bericht aangepast op 12 april 2018 - 17:18 ]


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Roach schreef:
    Een uit-knop is sowieso een goed idee.


    26 - 02 - '16

    Plagiaat schreef:
    De paasactie is maar een weekendje, dus ik denk zelf dat het iets te veel moeite is voor zo'n kort iets.
    Want voordat je het weet is het toch weer voorbij


    Maar de sneeuwbal was twee weken, dus het kan langer!


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    aarsvogel schreef:
    (...)

    Maar de sneeuwbal was twee weken, dus het kan langer!


    Ja maar voor de sneeuwbalactie is een uit-knop,
    Maar de paasactie is zo kort dat het mij niet nodig lijkt


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Plagiaat schreef:
    (...)

    Ja maar voor de sneeuwbalactie is een uit-knop,
    Maar de paasactie is zo kort dat het mij niet nodig lijkt


    De paasactie was wel annoying tbh, want overal waar ik kwam lag een paasei xd


    Heaven is a place that we all have

    Plagiaat schreef:
    (...)

    Ja maar voor de sneeuwbalactie is een uit-knop,
    Maar de paasactie is zo kort dat het mij niet nodig lijkt

    Een korte actie kan evengoed irritant zijn.


    oi, suzy

    Wat voor soort acties dan tho? Ben opzich helemaal voor ^^


    True evil only comes from corrupting something truly good.

    Grijs schreef:
    Wat voor soort acties dan tho? Ben opzich helemaal voor ^^


    Misschien zomer strandballen verzamelen bij het posten op een topic (of een creatie, net als sneeuwbal), of iets bij het maken van een bepaalde creatie, Halloween pompoentjes bij het geven van kudo’s (maar dan met een tijdslimiet, net als de sneeuwballen, om het grootste spam er uit te vissen). Zoiets kan misschien wel...


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    aarsvogel schreef:
    (...)

    Misschien zomer strandballen verzamelen bij het posten op een topic (of een creatie, net als sneeuwbal), of iets bij het maken van een bepaalde creatie, Halloween pompoentjes bij het geven van kudo’s (maar dan met een tijdslimiet, net als de sneeuwballen, om het grootste spam er uit te vissen). Zoiets kan misschien wel...


    Ja of dan tijdens de Herfst met kastanjes gooien.


    Without me, his world will go on turning. A world that's full of happiness, that I have never known

    Ja precies! Of met Halloween een Q optocht, waarvan je dan zelf pompoenen, kaarsjes, en kostuums moet verzamelen, en die dan automatisch de grootste optocht berekenen? (Dit klinkt veel te ingewikkeld, oeps).
    Of een carnavals activiteit met een Carnavalswagen race, en die word dan automatisch beter als je meer online bent, of meer reageerd, meer pagina’s bezoekt, dat zou ook leuk zijn! ^^


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.